Detayı okuyun lütfen! Boşanmalı mıyım sizce?

2 senedir bir ilişkim var beraber yaşıyoruz 1 sene önde de imam nikahı kıydık annesi hiç bir şey takmadı ben ailemle görüşmüyorum onlarında annesinin durumu iyi ama param yok diyor hep. bize maddi olarak destek olmuştu zamanında. şu an onun evinde kalıyoruz 5 gün önce resmi nikah kıydık ama babası nikah kıyarsanız yardım ederim dediği için kıymıştık. ne bi evlenme teklifi aldım ne bi düğün ne de bi eşya. annesinin 10 senelik yatak odası takımında yatıyorum eve eşya almıyor anca siz öderseniz taksidini taksitle alırım diyor. benim çok ağrıma gidiyor nikahımda da kimse bi şey takmadı babası da yardım etmekten vazgeçmiş nikahımda eşofmanla gittim bir kutlamayı bile çok gördüler ve ben dul kadın gibi görülüyorum 21 yaşındayım daha boşanmayı düşünüyorum ama sevdiğim için bilmiyorum boşanırsam dönüşü olmaz. eşimde ailesine kalkıp bwn evlendim siz bunu yapmak zorundasınız demiyor çok kötü bi evde yaşıyorum insan ağırlamaya utanıyorum ne yapacağım

Detayı okuyun lütfen! Boşanmalı mıyım sizce?
Cevapla