Aile & Toplum Nasıl geçiyor cumartesi geceniz? Nadıyekrhn Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Rakı candır gerisi Erzincan 🤪Nasıl geçiyor cumartesi geceniz? Nasıl geçiyor cumartesi geceniz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Afiyet olsun benim sıkıcı geçiyor uykumu bekliyorum sigara içiyorum öyle. 1 2 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Sağol canım 💕 u Barış_LonelyForever +1 yıl Rica ederim ne demek 🌸🌸
íbobeyyy Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Selam 👋😇Afiyet olsun bir dublede benim için çak 😅 1 3 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Bir daha ki sefere 😀 Yorumla íbobeyyy +1 yıl Aldım sözünü bak 😅 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Al 😀 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Erkenden uyudum. Sende atıyorsun gibime geldi 😄 1 7 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Neyi atıyorum Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Rakıyı. İçmezsin ki sen Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Yoo içiyorum. Sen biliyorsun aslında Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Tatilden tatile Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Ortamı bulmuşken içmek lazım diye düşündüm 😀 Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Hee afiyet olsun o zaman Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Sağolasın Yorumla
1Dehliz1Zirve Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayal ettiğim gibi geçmedi, sizin nasıl geçti? 1 0 Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. İçkiye karşıyım ama içene saygılıyım. afiyet olsun. Rakıda yalnız içilmezki beee. 1 0 Yorumla
16Tolga1989 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl burdaki boş sorulara bakarak çok boş ve sıkıcı geçiyor 1 0 Yorumla
returnedd Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl benzer şeyler, bende kahve var 2 6 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl O bende hep var. Afiyet olsun 🌸 Yorumla returnedd +1 yıl gel beraber olsun 💝 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl ❤️❤️ Yorumla returnedd +1 yıl gelmedin 😢 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Gelirim gülüm Yorumla returnedd +1 yıl gel ablam Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı. Rakı içen kadın candır, afiyet olsun bayan. 1 1 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Eyvallah Yorumla
Ruinfors Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl ev işleri ile ugraşmaktan gına geldi ama ben İstanbul'da hava çok güzelken evin işleri ile ugraştım benim suçum yeni atanmak galiba :( 1 0 Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 61% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı. Aynı şekil. Afiyet olsun, sağlığına :) 1 5 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Eyvallah Yorumla HaymatlosAşk +1 yıl Sana da eyvallah mı demem lazımm 😂 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Lazım değil ne istersen onu de😀 Yorumla HaymatlosAşk +1 yıl İçelim güzelleşelim en kötü gün böyle olsun 😃 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Olsun Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Harikasin arkadasim yarasin afiyetler olsun 1 3 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Eyvallah sağolasın Yorumla Hadiiyani +1 yıl Şerefe yarasın🥂 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl 🥂 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bende de aynı şekilde. O zaman şerefe olsun 1 2 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Olsun 🥂 Yorumla SülfürükAsit +1 yıl 🥂🥂 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Afiyet olssun 1 1 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Eyvallah Yorumla
Bulutsencer Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Raki içen candir Yarasin 1 1 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Eyvallah Yorumla
Devoxer Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 959 cevap paylaştı. Güzel geçiyor kardeşş, senin nasıl geçiyor? 1 3 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Güzel Yorumla Devoxer +1 yıl Afiyet olsun.. Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Sağol Yorumla
severimmmseniiii Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl daha başlamadı sanki yine yanlız hececek gibi görünüyor yazan yok 1 0 Yorumla
revolver-34 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 73% +1 yıl yanımda olsaydın sıcak gecerdı emınım 1 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Portakal yiyerek ve müzik dinleyerek. 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı. 😪🤧 beyle 1 2 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Geçmiş olsun Yorumla ahhbukizlar +1 yıl Sağolasın Yorumla
Sebelep Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl oooo afiyet olsun :) 1 12 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Beraber olsun Yorumla Sebelep +1 yıl bunu dedin ya olmuş kadar oldu teşekkürler.neredesin İstanbul'da mı? Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Evet😊 Yorumla Sebelep +1 yıl çok uzakmışsın ama yakın hissettirdin :D kiminle içiyorsun. yalnız değildir umarım Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Aklımdaki ile :)) Yorumla Sebelep +1 yıl fiziki olarak sordum :D aklındaki ile kavga etmiyorsundur umarım Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Fiziki olarak da var 😀 Yorumla Sebelep +1 yıl fiziki kim var? aklındaki kim?merak etim bak şimdi Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Bunları bilmek senin ne işine yarayacak Yorumla Sebelep +1 yıl kesinlikle bir işime yaramayacak. sadece sohbet ve merak. Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Anladım Yorumla Sebelep +1 yıl evli misin? Yorumla
majeste34 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Gecenin sonunda maç var gibi 1 0 Yorumla
AntiAnensefalik Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı. Geciyor iste bir şekilde 0 0 Yorumla
_Van_Helsing_ Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Afiyet olsun 😊 1 3 Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Eyvallah Yorumla _Van_Helsing_ +1 yıl Yalnız mı içiyorsun Yorumla Nadıyekrhn +1 yıl Hayır Yorumla
44asi44 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Gayet güzel geçiyor 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Afiyet olsun benim sıkıcı geçiyor uykumu bekliyorum sigara içiyorum öyle.
Sağol canım 💕
Rica ederim ne demek 🌸🌸
Selam 👋😇
Afiyet olsun bir dublede benim için çak 😅
Bir daha ki sefere 😀
Aldım sözünü bak 😅
Al 😀
Erkenden uyudum. Sende atıyorsun gibime geldi 😄
Neyi atıyorum
Rakıyı. İçmezsin ki sen
Yoo içiyorum. Sen biliyorsun aslında
Tatilden tatile
Ortamı bulmuşken içmek lazım diye düşündüm 😀
Hee afiyet olsun o zaman
Sağolasın
Hayal ettiğim gibi geçmedi, sizin nasıl geçti?
İçkiye karşıyım ama içene saygılıyım. afiyet olsun. Rakıda yalnız içilmezki beee.
burdaki boş sorulara bakarak çok boş ve sıkıcı geçiyor
benzer şeyler, bende kahve var
O bende hep var. Afiyet olsun 🌸
gel beraber olsun 💝
❤️❤️
gelmedin 😢
Gelirim gülüm
gel ablam
Rakı içen kadın candır, afiyet olsun bayan.
Eyvallah
ev işleri ile ugraşmaktan gına geldi ama ben İstanbul'da hava çok güzelken evin işleri ile ugraştım benim suçum yeni atanmak galiba :(
Aynı şekil. Afiyet olsun, sağlığına :)
Eyvallah
Sana da eyvallah mı demem lazımm 😂
Lazım değil ne istersen onu de😀
İçelim güzelleşelim en kötü gün böyle olsun 😃
Olsun
Harikasin arkadasim yarasin afiyetler olsun
Eyvallah sağolasın
Şerefe yarasın🥂
🥂
Bende de aynı şekilde. O zaman şerefe olsun
Olsun 🥂
🥂🥂
Afiyet olssun
Eyvallah
Raki içen candir
Yarasin
Eyvallah
Güzel geçiyor kardeşş, senin nasıl geçiyor?
Güzel
Afiyet olsun..
Sağol
daha başlamadı sanki yine yanlız hececek gibi görünüyor yazan yok
tv seyrederek geçirdim.
Bugün pazartesi ama 🙄
yanımda olsaydın sıcak gecerdı emınım
Portakal yiyerek ve müzik dinleyerek.
Senden lazım 😉
😪🤧 beyle
Geçmiş olsun
Sağolasın
oooo afiyet olsun :)
Beraber olsun
bunu dedin ya olmuş kadar oldu teşekkürler.
neredesin İstanbul'da mı?
Evet😊
çok uzakmışsın ama yakın hissettirdin :D kiminle içiyorsun. yalnız değildir umarım
Aklımdaki ile :))
fiziki olarak sordum :D
aklındaki ile kavga etmiyorsundur umarım
Fiziki olarak da var 😀
fiziki kim var? aklındaki kim?
merak etim bak şimdi
Bunları bilmek senin ne işine yarayacak
kesinlikle bir işime yaramayacak. sadece sohbet ve merak.
Anladım
evli misin?
afiyet olsun benim canımda bira çekiyor
Gecenin sonunda maç var gibi
Geciyor iste bir şekilde
Sıkıcı valla
c. tesim hiç kutsal değil
Normıl
Yorgunum
yakışır aynen öyle
Kötü
Cokmu seviyosun spor yapmayi 🙊🙊
Afiyet olsun 😊
Eyvallah
Yalnız mı içiyorsun
Hayır
Gayet güzel geçiyor