GELECEĞİ 🕘
GEÇMİŞİ 🕰
Akışına göre yaşamak iyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
gelecekten pek ümidim yok. her geçen gün kaosa doğru gidiyor. Bir bilim kurgu filminin içindeyiz sanki. Bu günün tecrübe ve bilgi birikimi ile geçmişe gitmek güzel olabilirdi.
Geçmişi gelecegi görüp napican eskiden her şey okadar güzeldik aşklar saf savaşlar adil şimdi ihalar dronlar çocuklar açlıktan ölüyor bombalarla ölüyor 🔫⚰️🪦🙍♂️🙍♀️🙍♀️🙍🙎♂️👶👶👶👶
Cevap
7Cevap
geleceği görmek
Bugünü adam akıllı yaşayabildikte bi geçmiş gelecek kaldı he mi 🙄
Geleceği görmek isterdim ancak çok da uzak geleceği değil.
Ne gecmisi ne gelecegi.. Su anda kalmak istiyorum.
Geçmişi gördüm ve yaşadım , geleceği görmek isterdim.
Beni fenerin şampiyon olduga tarihe isinlasinlar direk
kimler zamanında anamızı s*kmiş arkamızdan iş çevirmiş bir görmek isterdim açıkcası
Geçmiş zaten yaşanmış geçmiş önemli olan yarının ne olacağı tabiki geleceği
Geleceği bazı şeyleri mesela kiminle evleneceğimi falan
Zaman makinesinin icat edildiği ana.
ikisinide yaşıyorum beni bağlamaz 😃😃😃
Geçmişi yaşadık zaten
Geçmişi zaten görmüşüm, bir daha niye göreyim
Gecmis dogdugundan itibaren değil insanlarin ilk yaratılişlarindan bahsediyoruz ayrica gelecekte de neler olucagini biliyoruz
💃en iyisi
Geleceği
geleceği
Ay gelecegı bilmek beni cok korkutuyor nedense
Gelecek
Geleceği elbette.
Geleceği
Hicbirini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?