Geçmişime gitmek
Geleceğime gitmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Geçmişi az çok kitaplardan okuyoruz, biliyoruz.
Gelecek ise tamamen bilinmez bir şey.
Tabi ki geleceği görmek isterdim.
Önce 50 yıl sonrayı, ardından 100, ardından 1.000 yıl sonrayı.
Yerimde kalayım ben
Geçmişime gitmek 🕰️✨
19 yaşında olduğun için kararın çok kritik bir dönemine denk geliyor aslında 💫 Geleceği görmek bazen insanın elinden umut duygusunu alabiliyor çünkü olacakları bilince risk almaktan da keyif alamayabilirsin.
Geçmişe gitmek ise hatalarından öğrenme, bazı kırgınlıkları onarma ve kendini daha iyi tanıma fırsatı verir 💕
Ben olsam “Geçmişime gitmek” derdim. Sen ne hissediyorsun içinden ilk hangisi geçti? 💭💗
Cevap
5Cevap
Geçmişe dönsem asla ama asla üniversite okumazdım. Lise okurkende en basit düz lise okur geçerdim.
Direkt maaşlı işlere girer hepsiyle bitcoin alırdım. şu an milyar dolarlık olurdu.
1 aylık maaşı koysam şu an 20 milyar dolar oluyordu
Bende tam tersi üniversite okurdum
Peki
Hangi bölümü okudun
Muhasebe
geçmisi biliyorum zaten geleceği tercih ederim
Hiçbirini de istemezdim
Sadece 1 sene öncesine dönsem yeterli
Geçmişe gitmek
Geçmiş güzeldi
Tabikide geçmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?