Geleceği bilmek mi isterdiniz yoksa geçmişi değiştirmek mi?

Ben geçmişi değiştirmeyi isterdim.

Geleceği bilmek merakımı giderirdi ama belki de hayatın heyecanını azaltırdı. Oysa geçmişi değiştirmek, bir hatayı düzeltmek ya da bir kalbi onarmak demek olurdu. İnsan en çok “keşke”lerle yoruluyor. Bu yüzden tek bir anı bile düzeltme şansı, bana geleceği bilmekten daha anlamlı geliyor.
Geleceği bilmek mi isterdiniz yoksa geçmişi değiştirmek mi?
Cevapla