Arkadaşınız sürekli görüşmeye başka tanıdıklarını da dahil ediyorsa ne dersiniz?

Benim bazı arkadaşlarımda yaşadığım sorunlardan biri bu. Görüşeceğiz ama başta bazıları hiç söylemiyor bile x arkadaşımla geleceğim y akrabamla geleceğim vs die yanında geldiğinde görüyorum 😄 arkadsşlarımı sevsem de bu demek değil ki onun her türlü tanıdığıyla uyumlu olacağım. Bazıları boş muhabbet yapabiliyor veya bana yaklaşımı irite edici olabiliyor. Bu tür durumlarda arada kalmış hissediyorum çünkü arkadaşıma bir şey desem bozulur veya arada kalır o da, getirdiği kişiye desem hemen benim arkamdan konuşur dolduruşa getirir eminim. Görüşeceğim arkadaşlarıma başkasını istemediğimi nasıl belli ederim?
Arkadaşınız sürekli görüşmeye başka tanıdıklarını da dahil ediyorsa ne dersiniz?
Cevapla