İki ismim var. Annem kendisinin kullanmadığı diğer ismimi kullanıyorum diye bana söyleniyor. Sizce hangimiz haklıyız?

Arkadaşlar benim adım Erva Nur. Ailem Erva ve Ervanur diye hitap ediyor. Açıkçası aile de yalnızca Nur diye hitap eden yok. Arkadaşlarıma da istedikleri ismimi kullanabileceklerini söyledim; kimisi Erva, kimisi Nur, kimisi ise Ervanur diyor. Arkadaşlarımın Nur diye hitap etmesine annem çok tepki veriyor. Sanki bu ismi kendi kafamdan türetmişim gibi davranıyor... Halbuki benim bir diğer ismim, bunu da kendisi koymuş. Sonradan değiştirsem ya da Ayşe, Fatma gibi benim ismim olmayan isimleri kullandırsam anlayacağım ama bu tepkisi bana çok yersiz geliyor. Açıklama olarak da Erva senin ilk ismin, adın eğer Nur Erva olsa anlam verebilirim diyor ama isim konusunda1. veya 2. diye bir kategori mi oluyor, bir diğeri Nur sonuçta... Ben Nur'u daha çok beğeniyorum ve isteyenin bu ismimi kullanmasını istiyorum. Bunun neresi absürt bir durum? Anemin değindiği nokta doğru mu yoksa ben mi saçmalık yapıyorum? Fikrinizi belirtirseniz sevinirim. Belki bu soruyu mantıksız görürsünüz ama sık sık konusu geçen bir durum bu ve sizin görüşlerini merak ettim.

İki ismim var. Annem kendisinin kullanmadığı diğer ismimi kullanıyorum diye bana söyleniyor. Sizce hangimiz haklıyız?
Cevapla