AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Cool diye düşünürüm ama insan biraz konuşur be abi o nedir öyle
cool değilim. kafa dengi biri olsa konuşurum ama yok. her önüme gelen kişiyle de samimiyet kurmayı sevmiorum
Sen de haklısın. Sen de benim gibisin ne kadar çok arkadaş o kadar sıkıntı. Benim de az arkadaşım var ve kafam rahat. Kafa dengi insan bulmak zor hele de konuşkan değilsen.
Böyle biriyle tanışmak ister miydin diye sorarsan evet önce tanımaya çalışırım iyi niyetine inanırsam ve güvenirsem samimiyet ilerleyebilir :)
herkesle samimiyet kuranın niyeti bence çıkar sağlamaktır
Hep bir planı vardır kendimden biliyorum. Ayrica böyle lerinden korkcan hacı
Ezik derim, sataşırım, döverim.
İnsan başkalarıyla konuşmaktan korkacak kadar aciz olmamalı.
Bir insan üniversite çağına geldiği halde daha insanlarla konuşmasını bile beceremiyorsa ölsün daha iyi mk.
Adam tepki almak için yazmış mk :) yoksa hiçbir insan evladı böyle bir şey yazmaz.
Aslında ciddiyim kanka. Okul yıllarımda da sessiz sessiz duran sümsük tiplere sataşmadan duramazdım. Koskoca üniversiteli adam nasıl konuşmaktan aciz olabilir? Konuşacak işte, sadece konuşacak. Bu çok basit bir şey l*n .
bir sorunu vardır ya da tek takılmayı seviyor. diye düşünürdüm..
birşey düşünmem yalnızlığı seviyordur ^^
kısmen :D
herkes konuşkan olcak herkes herkesle içiçe olucak diye bir kaydı yok yani ^^
düşünmem niye düşüneyim onu başka işim mi yok
ben öğrencilere sordum zaten teyze :D
oyy laf koydu şimdi ergencik :D
aşamamış bazı olayları derdim normal gayet normal
kafasına göre biri yoktur, normaldir.
aynen kafa dengi insan yok etrafımda
Kafa dengin yoksa, yalnız kalırsın işte :)
eski okulumda vardı. takılırdım falan. ama burada yok
ben yanıma çağırırdım gel kardeşim sende gel diyee
sen de gel demeseydin iyiydi :D istemeye istemeye çağırıyormuş gibi oluyor :D
öyle şey olurmu hiççç
gizemlidir gidip tanışırdım hemen :)
herkes öyle dio ama kimsenin de gelip tanıştığı yok :)
bilemem o onları düşüncesi ben olsaydım tanışırsım ama :)
ya terslenirsen :)
inat değil mi peşini bırakmam sürekli karşısına çıkarım :)
herkesin bir kırılma noktası vardır. bir yerden sonra pes edersin :)
ya ben pes ederim ya da o pes eder :)
doğru belki de o pes eder:)
büyük ihtimalle :)
Bir yandan cool, bir yandan mal bilemedim:))
mal dedin bana :D eyvallah :D
derim affetmem:)
Sigara haric ayni ben ya yazsana bana
sen de mi üniversitede tek takılıyorsun :) sosyal birine benziyorsun aslında :)
Benim durum karisik. gerekirse takilirim konusurum ama hicbiryere ait degilimdir. genelde tek takilirim
Gizemlidir bana çekici gelir
ilginç bir tek sen öyle düşündün
Ben şizofrenim zaten :)
şüphelenmiştim :D
Bende :D
İste o bendim dostum :-)
Ice kapaniktir ve sosyal fobisi vardir.
Kimimiz yalniz degiliz ki aslinda?
Pek farkedilmez o tip insanlar
ne güzel işte farkedilmek isteseydik popüler olmaya çalışıp herkesle muhabbet kurardık :D
rahatsız diye düşünüp rahatsız etmem D:
evet sırtım biraz rahatsız
Kompleksi, özgüvensiz
baya tarz havalı bir tip değilse ezik derim
havalı veya tarz değilim. ama ezikte değilim. insanlardan hoşlanmıyorum
öyle olmayabilirsin ama ben öyle düşünürdüm :)
@lilyn ben ise senin salak olduğunu düşündüm bak görüyor musun
@logmestereN olabilir:)
kafası rahattır. diğer türlü nerde çokluk...
kendine güvenmeyen biri olduğunu.
Taktik olabilir dikkat!
insanlardan bıkmış bir tip tam olarak ben
ilgimi çeker konuşmaya, arkadaş olmaya çalışırım
Gidip onla arkadaş olurdum :-)
bir sorunu vardır dite düşünürüm
Kendini Secilmis insan olarak goruyodur:)
evet ben seçilmiş biriyim :D dünyayı kurtarıcam :D
Akıllı olduğunu sigara ve selam hariç
herkeste sigaraya taktı bilseydim yazmazdım :D
kör dilsiz topal dul ve yetim derim.
ya öyle değilse :)
gazi ve malulen emekli de olabilir.
çekingen veya kıl olduğunu düşünürüm
:))
derdi var heralde derim
Hic bisey dusunmezdim
Geleceğini düşündüğünü
Yapısı gereği öyledir derim. kötü bir düşünmem.
derslerine yoğunlasıyordur ne güzel işte
eh işte azıcık yoğunlaşıyorum. dersten öte merak ettiğim şeyleri araştırırdım eskiden. şimdi ise herşeyden soğudum boş boş film izleyip duruyorum. ama bilim kurgu :)
Ruh ikizim olduğunu düşünürüm
:))
:))
Ne dusunmelerini istersin
seri katil olarak düşünsünlerki yanıma yaklaşmasınlar veya bana bulaşmasınlar :D
So cool dostum. Sorun yok iyidir.
sana göndereceğime yanlışlıkla yukardakine gönderdim :D cool dediğin adam böyle olur :D https://www.youtube.com/watch?v=GjT1gL0hvE0
Beni nerden tanıyosun hocam sen :D
seni mi anlattım yoksa :D
evet, genelde arka sıralarda takılırım ama azda olsa insanların suratına bakarım :D
ya cok kibirlidir yadda aşırı ezik
Yandexe sor cevabını al
Yakışıklıysa cool gözükür:D
Neden böyle peki
herkesle samimiyet kurmayı sevmio o yüzden
En iyisi 👍
Herkes yalnız kalmak ister ama bu abartıyor.
abartmayı severim :D
senin kiz versiyonunum.
kız versiyonum hoş geldin :D
Ben onu yoluna, sokardım.
İçtiği sigara bagli
kendi ellerimle tütün sarıyorum. markası yok
Fakir diye düşünürüm
Bide hangi kitapları okuyor ona bakardim
tamam doğru düşündün daha fazla şey bilmene gerek yok :)
Çok itici gelir bana soğuk biriai yani
insanlardan hoşlanmayan biri diyelim :)
İtici gelir.
ne güzel işte :D
İşte o benim
Neden diye sorardım sana?
Asosyal sorunlu
Sorunlu değil böyle tipler genelde iyi olduğund kaybediyor insanlar artık dış görünüşe bakıyor adamlığa değil.
Bu kisi sen misin
benim
En iyisi
Anaaaa benim gibi biri daha varmış derim
Çekingen.
Ucube
Embesil