• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Üniversitede hiç kimseyle konuşmayan biri hakkında ne düşünürdünüz? (Sayfa 2)

çıgınaşık
çıgınaşık Takip Et
Yoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Üniversitede hiç kimseyle konuşmayan biri hakkında ne düşünürdünüz?
Cevapla
Üniversite Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

124

Cevap

78

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • derin1905
    derin1905 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    ayni ben, bir turlu uniyle yildizim barismadi, siniftakiler dogru duzgun tanimaz bile beni

    3
    0 Yorumla
  • burcuublk
    burcuublk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    bende öyleyim ya bir kaç kişiyle takılıyorum sadece.
    daha gizemli bir havam var hahahahahahah

    2
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      bu kim diye sorduklarında herkes bilmiyorum diyo yani :D

      Yorumla
    • burcuublk
      burcuublk
      +1 yıl

      herkes beni tanır

      Yorumla
  • neshwaffle
    neshwaffle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Havalı bi' tipse cool değilse içine kapanık olduğunu düşünürüm.

    3
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      havalıda değilim coolda değilim. herkes farklı düşünüyormuş. biri çıkıp seri katil diye düşünürüm dese şaşmıycam :)

      Yorumla
    • neshwaffle
      neshwaffle
      +1 yıl

      Vallahi hiç konusmayan sessiz insanın ne yapacağı belli olmaz konusmuyorsa tanımak mumkun değil herşey düşünülebilir farklı yorumlar çok normal

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ne güzel işte :)

      Yorumla
  • Berre16
    Berre16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    Dikkatimi çekerdi sanırım. Gidip tanışmazdım ama uzaktanda izlerdim

    1
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      üniversitede binlerce insan var. kimse kimsenin dikkatini çekmio pek

      Yorumla
    • Berre16
      Berre16
      +1 yıl

      Benim için diyorum. Göz önünde insanlardan daha çok dikkat çekerler

      Yorumla
  • meddurovski
    meddurovski Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Eger yakisikliysa ondan cool yoktur o universitede 😁

    1
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      yakışıklı değilim :)

      Yorumla
  • namütenahiiiii
    namütenahiiiii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    1 tane bile mi yok arkadaşı?
    1 tane de olur yani yoksa biraz sorunu vardir diye dusunuyorum psikolojik.
    Ama kotu bir sey degil

    1
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      yurtta var da üniversitede hiç yok. arkadaş dediğimde öyle oda arkadaşı

      Yorumla
  • azeri_bbayigit
    azeri_bbayigit Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 65%
    +1 yıl

    İçsel dönüşüm geçiren, sorgulama ve felsefi yönden üstün filozof olma yolunda inzivaya çekilmiş biri olarak düşünürdüm

    1
    0 Yorumla
  • rengarenkkimm
    rengarenkkimm Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Tip varsa cool cocuk derler tip yoksa ezik kimseyle arkadas olamıyor derler

    1
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ezik diyorlar bana :D

      Yorumla
  • sonbaharrrrr
    sonbaharrrrr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bnce en iyisi konussan bile fark etmior millet secici olms ve bir de egolari tavan yapms hic gerek yok anlayacagn :) millrt konusuyi ama bos konusiyi :D

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      aynen işte boş konuşmaktan sıkılıyor insan :)

      Yorumla
    • sonbaharrrrr
      sonbaharrrrr
      +1 yıl

      :) malesf

      Yorumla
  • herkizinhayali
    herkizinhayali Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Acikcasi faydasız bir insan olduğunu düşünürüm ki öyle tip çok var herşeyi geçtim sinifindaki insanlarla bile selamlasmiyorsan o uni yi neden okuyorsun kime ne faydan olacak

    1
    2 Yorumla
    • logmestereN
      logmestereN
      +1 yıl

      Salağa bak faydasız bir insan olduğunu düşünürmüş. Öyleleri kendi içinde çok düşünüp, çok kitap okudukları için senden daha zeki merak etme. Ayrıca en başta kendisine faydası var başkasına faydalı olan biri yolunacak tavuktur, üniyi ise geleceği için okuyodur boş muhabbet için değil.

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      hepsi liseli gibi. ne selamlaşacam. hem bennim belli bir sınıfım yok. dgs'den gittiğim için her sınıfa girip çıkıyorum. beni bırak hiç kimse birbiriyle selamlaşmıyor. hepsi grup halinde. kimse kendi grubu dışında olanlarla konuşmuo

      Yorumla
  • ButterFlychild
    ButterFlychild Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hedeflerine kenetlenmiş Veya İçsel bir takım Sorunları beyninde yer ettiği problemleri oldunu düşünürüm.

    2
    0 Yorumla
  • -Afel
    -Afel Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Konuşmayı ve insanları sevmeyen, yalnızlığı seven biri olduğunu düşünürdüm.

    4
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      aynen insanları pek sevmiyorum. aslında çıkar için yaklaşmalarını sevmiyorum

      Yorumla
    • -Afel
      -Afel
      +1 yıl

      Anlıyorum, üniversitede de arkadaşlıkların bir çoğu çıkar içindir. Çıkar için birbirlerine yaklaşan insanlar çok olur özellikle üniversitenin ilk yıllarında.
      Sen böyle rahatsan bu sevdiğin bir yaşamsa hiç kimsenin ne düşündüğünü önemseme.

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      önemsediğimden değil sadece merak :)

      Yorumla
  • ggkkccee
    ggkkccee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Tam bir gerizekalı derim, o mal orda tek başına nabıo la diye dalga geçerim dikkatimi çekmez. Bide tipsizse öfff... dd

    0
    1 Yorumla
    • hacicavcav
      hacicavcav
      +1 yıl

      aha ben tipsizim aynı ben la tipsizim ben tip b*k .

      Yorumla
  • tekyapraklipapatya
    tekyapraklipapatya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    "Kesin yıllardır alttan kalan derslerini vermeye geliyo kimseyle de muhattap olmak istemiyo" diye düşünürdüm 😄

    1
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      daha yeni bu üniversiteye başladım ama alttan ders alır gibi bir birinci sınıflar bir ikinci sınıfların derslerine giriyorum. yani yaklaştın :D

      Yorumla
    • tekyapraklipapatya
      tekyapraklipapatya
      +1 yıl

      Hahah genelde öyle oluyolar çünkü 😄

      Yorumla
  • Fairyday
    Fairyday Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Ooo günümüz Edward Cullen'ı :D Kesin vampir abi bu çocuk derdim :D :D

    0
    6 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      Edward kim? :D hee vampirim :D

      Yorumla
    • Fairyday
      Fairyday
      +1 yıl

      Bir kitapta karakter :D Ups vampiir :O :D

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      kan sevmem tadı acı :D

      Yorumla
    • Fairyday
      Fairyday
      +1 yıl

      Vişne suyu içersin sende hihiii :D

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      vişne suyu kana kırmızı rengini veriyor zaten :D https://www.youtube.com/watch?v=LO6b6gLu-BU

      Yorumla
    • Fairyday
      Fairyday
      +1 yıl

      Hahha tabii ne sandin fişne suyu 😆😄

      Yorumla
  • Rain96
    Rain96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    herkesle konuşanlara nazaran temkinli biri olduğunu düşünürüm.. Kimsi burnu havada olur kimisi cool kimisi çalışkan tiptir.. :D yalnızlık iyidiir..:D

    0
    4 Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Kimseye selam vermemek cool olmak demek degildir ;)

      Yorumla
    • Rain96
      Rain96
      +1 yıl

      coolluktan onu kastetmemiştim ki :) birçok kişiyle yakın olması hoş değil bence.. Çevrende ne kadar insan varsa o kadar sıkıntı

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      çalışkan tipe az buçuk daha yakınım :D

      Yorumla
    • Rain96
      Rain96
      +1 yıl

      :D :D hiç değilse birini yarım da olsa tutturmuşum

      Yorumla
  • saadze
    saadze Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    sorunları olduğunu, çok düşündüğünü veya sağlam bilim adami olacağını :D

    0
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      vayy eyvallah bilim adamı yaptın beni :D

      Yorumla
    • saadze
      saadze
      +1 yıl

      hee diğerleri olamam diyorsun :D

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      bilim adamı olmayı çok isterdim :D hayallerimde de zaten doğa üstü güçler edinmiş gelmiş geçmiş en büyük çılgın bilim adamı oluyorum :D

      Yorumla
  • khadu
    khadu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kesinlikle ruh ikizimsin büyük ihtimal bende ünide öyle olucam , al kitabını tak kulaklıgını ne olmuş ne demişler hiç umrumda olmaz, benim yapım bu.

    3
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      en iyisi bence. beş erkeğin ortasına oturmuş hepsiyle konuşan kızlardan daha iyi görünürsün bence. asosyalliği seviyorum :D

      Yorumla
  • Drejevic
    Drejevic Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    İçine kapanık, toplumla barışık olmayan, kendisi ve geçmişi ile sorunu olan biri olduğunu düşünürdüm.

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      insanlarla sorunum var :)

      Yorumla
    • Drejevic
      Drejevic
      +1 yıl

      Aynı ben.

      Yorumla
  • ArtissT
    ArtissT Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Yanına gidip "hayırdır kardeşim, bir sıkıntın mı var?" derdim.

    1
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      sıkıntı yok kardeş. senin sıkıntın varsa anlat derim :D

      Yorumla
  • 1Kızz
    1Kızz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    asosyal heralde derim ama olabilir yani bu ayıplanacak bişey değil

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      cool dediğin adam böyle olur işte :D ben cool diilim :D https://www.youtube.com/watch?v=GjT1gL0hvE0

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      abooo yanlış kişiye gönderdik :D pardon :D

      Yorumla
  • ZynpOzn
    ZynpOzn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl

    Esrarlı ve asosyal olduğunu düşünürdüm ne düşünücem :D

    1
    0 Yorumla
  • Kaybedenlerkulübüü
    Kaybedenlerkulübüü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl

    aynı ben :D çok gizemliyim dikkat çekerim heryerde:D

    1
    1 Yorumla
    • çılgınSincap14
      çılgınSincap14
      +1 yıl

      benim dikkatimi çekmedin?

      Yorumla
  • bayankurukafa
    bayankurukafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bayan kurukafa dşyorkş: o kişinin kimseyle konuşmadığını düşnürüm ne düşüncem :D

    1
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      güzel düşünmüşsün bayan kuru kafa :)))))

      Yorumla
    • Mijerr
      Mijerr
      +1 yıl

      bayan kuru kafa baska ne dıyor?

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      bayankurukafadiyorki: bu kadar soyutlama kendini

      Yorumla
  • AwesomeUnicupcake
    AwesomeUnicupcake Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    gizli gucleri var kesinlikle onunla konusmaliyim derdim cunku siradan olmamak hosuma gider

    1
    6 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ne gibi gizli güçler? :D

      Yorumla
    • AwesomeUnicupcake
      AwesomeUnicupcake
      +1 yıl

      ne biliyim salladim sadece ortak hobimiz var mı diye sorardim cunku bende ayniyim olumlulerrrr

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      biz ölümsüz müyüz :D

      Yorumla
    • AwesomeUnicupcake
      AwesomeUnicupcake
      +1 yıl

      tabiki biz cok awesome iz bu da bizi olumlulerden ayiriyo 😎

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      tuhafmışız :D

      Yorumla
    • çılgınSincap14
      çılgınSincap14
      +1 yıl

      www.kotusozluk.com/.../...u-amk-liselisi_20646.jpg
      ...

      Yorumla
  • Kisstanblue
    Kisstanblue Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Kendi halinde ketum biri duruma göre belki sorunlu diyede düşünebilirim. Ama genelde anormal karşılamam o kadar çok çeşit var ki...

    0
    0 Yorumla
  • mavigokyuzu11
    mavigokyuzu11 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Direkt gider onla konusurum, kimsenin yalniz kalmasini istemem :D

    1
    10 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      biliyorum teorik olarak gelip konuşurdun tabi :D

      Yorumla
    • mavigokyuzu11
      mavigokyuzu11
      +1 yıl

      Okulumda da yalniz kisiler görunce gider konusur, derslerden falan bahseserim. Karsi taraf terslerse orasi ayri tabi

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      peki konuşmak isteyipte herhangi bir nedenden ötürü konuşamadığın biri oldu mu?

      Yorumla
    • mavigokyuzu11
      mavigokyuzu11
      +1 yıl

      Egolu insanlara fazla yaklasmam. Bir adim atarim, karsi taraf geri cekilirse fazla zorlama :)

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ha işte ben o geri çekilenlerdenim :)

      Yorumla
    • mavigokyuzu11
      mavigokyuzu11
      +1 yıl

      Sende hata :/

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ilgimi çekmiyorsa ne yapabilirim. çok kişiyle muhabbet edenlerle muhabbet etmeyi sevmiom

      Yorumla
    • mavigokyuzu11
      mavigokyuzu11
      +1 yıl

      iyi ya ne bana sinirlenion:)) görsem konusmam, anladim 😁

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      gülücük atmayınca kızmış mı oluyorum :D kızmadım ki :D

      Yorumla
    • mavigokyuzu11
      mavigokyuzu11
      +1 yıl

      Peki :))

      Yorumla
  • derulo
    derulo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    sesiz içine kapanık biri açmışımdır ölelerini

    2
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      biri çıkar. onu açarım dersin. sonra o seni kapatır ne komik olur di mi :D

      Yorumla
    • derulo
      derulo
      +1 yıl

      ahahaha aynen :D

      Yorumla
  • bisusucanmı
    bisusucanmı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence zamaninda iyi bir kazik yemistir ve artik kimseye guvenmeyip yanliz takilmak istiyordur

    3
    0 Yorumla
  • ressam125
    ressam125 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    kafa dengi kendine yakın hissedebilecegi insanlar yok ya da samimi olamıyor insanlarla

    1
    0 Yorumla
  • EVERLESS
    EVERLESS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Uzaktan belki cool veya ulaşılamaz gibi görünebilir birçok kişiye herkesin kendi görüşü vardır tabiki kimisi cool der kimisi kendini beğenmiş ve çevredekilerin dikkatini çekerse o kişiye ulaşmak istesenlerde olacaktır.

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      yav herkes cool diyor. cool olmak benim gibi olmak değildir. asıl benim gibi olan cool değildir. cool dediğin adam böyle olur https://www.youtube.com/watch?v=GjT1gL0hvE0

      yooo kimsenin ulaşmak istediği falan yok. yanıma gelenle konuşurumda gelmeyenle de konuşmam :D

      Yorumla
    • EVERLESS
      EVERLESS
      +1 yıl

      Senin amacın cool olmak olmaya bilir fakat dışardan nasıl göründüğünü sormuşsun ve birçok kişinin görüşü bu yandansa bizde bir sorun yoktur :D

      Yorumla
  • gamze2345
    gamze2345 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hemen dikkatimi cekerdi ayarlamaya çalışırdim çok ciddiyim :D

    1
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      tavuk mu ayarlıyon :D

      Yorumla
  • işsizişşazıişsazsızı
    işsizişşazıişsazsızı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    sorunlu kendine güvensiz bir tiptir. sonradan bu yaptıklarına pişman olucağı kesindir.

    0
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      neden pişman olayım ki

      Yorumla
    • işsizişşazıişsazsızı
      işsizişşazıişsazsızı
      +1 yıl

      sonradan anlamazsın inş bunu. ama pişman olucaksın

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      pişman olmam

      Yorumla
  • ogluyavuz
    ogluyavuz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Sadece etrafı kesiyor, hiç bir sorunu da yok malın...

    0
    0 Yorumla
  • çekirdeksizkarpuz
    çekirdeksizkarpuz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir acısı vardır diyip hak veririm. Sırf ortam yapmak için herkese mavi boncuk verenlere tercih ederim

    0
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ben de öyle insanlarla konuşmayı sevmiyorum. benim samimi olduğum kişi benden başka kimseyle samimiyet kuramaz yoksa tirip atarım ona :D filmlerdeki dostluklara her zaman hayran kalmışımdır. iki kişiler. ikisi tek takılıyor. böyle dostluk isterim. herkesle samimiyet kuran yani senin deyiminle mavi boncuk veren insanlarla benim de işim olmaz :D

      Yorumla
  • SiyahBeyazBirAşk
    SiyahBeyazBirAşk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben öyle dayanamam beya herkesle muhabbetim vardir okulda yanlizda kalmamaya calisirim cok konuskan degilim ama tek tabanca sıkicı

    0
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      o kadar çevrede sıkıcı diil mi?:)

      Yorumla
    • SiyahBeyazBirAşk
      SiyahBeyazBirAşk
      +1 yıl

      Ya knk tabi samimi cancigwrlerim varda bu dediklerim bos kalmamak icin o arkadaslar okula gelmiyo mesela bunlarin yaninda takiliyom veya imza atturirken ise yariyolar :)

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      hayat size güzel vallah :D okula gelmiyorsunuz yine de devamsızlıktan kalmıonuz :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ders çalışmaktan sıkılmış daralmış bunalmış bu adamın iyice sıyırıp nirvanaya ulaşmak üzere olduğunu düşünürüm

    1
    1 Yorumla
    • sibiryalıkovboy
      sibiryalıkovboy
      +1 yıl

      Nirvana güzeldi.

      Yorumla
  • ugurkooc
    ugurkooc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    genelde geçimsiz gıcık ve soğuk oluyorlar :) sevilmez

    0
    0 Yorumla
  • eqwfqqf1
    eqwfqqf1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Belki sorunları vardır, asosyal damgası yapıştırmak iyi değildir. Yanına gidin konuşmaya çalışın belki içinden bambaşka biri çıkar.

    4
    0 Yorumla
  • mühendiskizz
    mühendiskizz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    En azindan bir iki kisiyle gorusmuyorsa anormal biridir diye dusunurum

    1
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      bir iki kişyle görüşüyorumda o da bizim okuldan değil

      Yorumla
  • ogzhn94
    ogzhn94 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    utangaç derim ben de öyle sayılırım ama 3-5 kişiyle konuşuyorum yine diğer türlü seninki gibi çekilmez o okul be hacı:D

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      çekilmiyor ama ne yapayım herkesle samimiyet kurunca işin boku çıkıyor biliyorum :D

      Yorumla
    • ogzhn94
      ogzhn94
      +1 yıl

      herkesle kurma sende birkaç kişiyle tanış konuş :)

      Yorumla
  • italians99
    italians99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çekingen kendine güvenmeyen asosyal olarak görülürsün genelde insanların ama aslında tarzı budur. saygı duymak gerekir. Üniversite ortamında daha hareketli olman beklenir

    0
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Konuşmayı sevmeyen soğuk birisi olarak düşünürler

    3
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      aynen öyleyim :)

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      Çeki düzen ver kendine

      Yorumla
  • Aşkadüşüş
    Aşkadüşüş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Beni tarif ettin tam..

    5
    0 Yorumla
  • Aleksandros7
    Aleksandros7 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    yalnızlığı seviyor ya da fazlasıyla ruh hastasıdır öyle bir yaşam imkansız sosyal bir varlık olan insan için

    0
    0 Yorumla
  • lamiai18
    lamiai18 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    üniversitede kimseye konuşmama olur mu yaa:) asosyal birisi olduğunu düşünürüm.

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      bal gibi de oluyor. eski üniversitede arkadaşlarım vardı da burada yok. çünkü kafa dengi adam yok. onların yapmak istediği şeyi ben istemiyorum. benimkileri de onlar istemiyor. eee napıcam onlarla ben

      Yorumla
    • lamiai18
      lamiai18
      +1 yıl

      Nasi yok koskoca universitede illaki wardr bizimde sinifta cok cik sikici itici insanlar var bn fazla sinifimin arasina girmm ama okuldn supeerr kafa dengi cok sevdigim arkadaslarim war sende okul kantininde bulursun birilerini git masalarina otu

      Yorumla
  • bakirerkek1905-1453
    bakirerkek1905-1453 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu yüzden üniversite bıraktım tabi tek sebep o değildi % 50 etkiledi.

    0
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      kesin diğer %50'de parasızlıktan dolayıdır di mi

      Yorumla
  • dengesizikizlerr
    dengesizikizlerr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    konuşmayı bilmiyo , ana okulundan direk üniversiteye gelmiş derdim

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      vayyy sen de mi brütüs :)

      Yorumla
    • dengesizikizlerr
      dengesizikizlerr
      +1 yıl

      gerçekler dostum :)

      Yorumla
  • YeşilGöz14
    YeşilGöz14 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    dikkatimi çekerdi... kafama eserse gidip yanına sorardım niye böylesin diye :D

    0
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      Gerçek hayatta o işler öyle olmuyor ama :)

      Yorumla
    • YeşilGöz14
      YeşilGöz14
      +1 yıl

      bnmhayatıda olabilir ;D

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      vayy :)

      Yorumla
  • MüeendizBEY
    MüeendizBEY Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Tarif edilmişim :) Ne düşüneyim candır o kişi can <3

    1
    0 Yorumla
  • rozzx
    rozzx Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.

    Yapısı gereği öyle diye düşünürüm sonra gider arkadaş olurum

    0
    0 Yorumla
  • Denigöz06
    Denigöz06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    ne kdr cinsle konuşamdan nasıl durabiliyor la bu derim bn şahsen konuşmazsam çatlarım :d

    0
    3 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      çatla :D

      Yorumla
    • Denigöz06
      Denigöz06
      +1 yıl

      :( yazık bana

      Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      konuşursan da çatlarsın en iyisi mi konuşmadan ççatla :D

      Yorumla
  • derin955
    derin955 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    sıra arkadaşımı anlatıyorsun konuşmayı dene açılır :D

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      televizyon mu açıyoruz :D

      Yorumla
    • derin955
      derin955
      +1 yıl

      gibi bir şey :D

      Yorumla
  • Odun29
    Odun29 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    en iyisini yapan adam odur işte. akarı yok kokarı yok gelir gelir gider keyfine bakar asosyallik pasiflik bir yana cidden en iyisi

    1
    0 Yorumla
  • etemankara06
    etemankara06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Galiba asosyalsın dışarıda kimseyle konuşmuyorsun burada döktürmüşsün

    0
    1 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      aynen öyle :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    belli olmaz brooo ne düşündüğüm
    o bir kenara çekip giden kişi çok zeki biri de olabilir
    sıradan hatta sıradanın altında, mal biri de olabilir

    0
    0 Yorumla
  • mavimsipembe
    mavimsipembe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Asosyal oldugunu dusunurum ama bu tarz insanlatin icinde cok eglenceli birileri var diye dusunup onunla konusup tanismaya calisirim

    0
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      ya hiç konuşmayı sevmiyorsa ve söylediğin hiç birşeye cevap vermiyorsa?

      Yorumla
    • mavimsipembe
      mavimsipembe
      +1 yıl

      Illaki onu konusturmanin bir yontemi olmali

      Yorumla
  • sıla-
    sıla- Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 701 cevap paylaştı.

    Benim hoşuma gider açıkcası. Sessiz sakin takılan insanlar her zaman çekmiştir dikkatimi

    1
    0 Yorumla
  • mavimsihayaller
    mavimsihayaller Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya içine kapaniktir sorunları vardır insanlardan nefret ediyor olabilir ya daa kendi çapında cool görünmeye calisiyordur

    1
    0 Yorumla
  • nanelimon95
    nanelimon95 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben öyle erkek buluyum evlenirim direk bir de yakışıklı olsun ama :P :D

    1
    2 Yorumla
    • çıgınaşık
      çıgınaşık
      +1 yıl

      yakışıklı erkekler öyle olmuyor :D

      Yorumla
    • nanelimon95
      nanelimon95
      +1 yıl

      Malesf :D

      Yorumla
  • Devamını Gör (82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Üniversitede hiç kimseyle konuşmayan biri hakkında ne düşünürdünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversitede kimseyle konuşmayan sessiz biri hakkında ne düşünürsünüz? 11 cevap verildi
Okulda tek başına takılan, kimseyle konuşmayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 24 cevap verildi
Üniversitede kimseyle konuşmamak asosyal yapar mı? 6 cevap verildi
Üniversitede sınıfınızda hiç kimseyle konuşmayan , arkadas olmayan bir kız olsa garipser... 6 cevap verildi
Üniversitede tek takılmak kimseyle samimi olmamak? 0 cevap verildi
Üniversitede kimseyi takmamak, kimsenin yüzüne bakmamak. Nasıl bir izlenim oluşturur? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨