AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
ayni ben, bir turlu uniyle yildizim barismadi, siniftakiler dogru duzgun tanimaz bile beni
bende öyleyim ya bir kaç kişiyle takılıyorum sadece.
daha gizemli bir havam var hahahahahahah
bu kim diye sorduklarında herkes bilmiyorum diyo yani :D
herkes beni tanır
Havalı bi' tipse cool değilse içine kapanık olduğunu düşünürüm.
havalıda değilim coolda değilim. herkes farklı düşünüyormuş. biri çıkıp seri katil diye düşünürüm dese şaşmıycam :)
Vallahi hiç konusmayan sessiz insanın ne yapacağı belli olmaz konusmuyorsa tanımak mumkun değil herşey düşünülebilir farklı yorumlar çok normal
ne güzel işte :)
Dikkatimi çekerdi sanırım. Gidip tanışmazdım ama uzaktanda izlerdim
üniversitede binlerce insan var. kimse kimsenin dikkatini çekmio pek
Benim için diyorum. Göz önünde insanlardan daha çok dikkat çekerler
Eger yakisikliysa ondan cool yoktur o universitede 😁
yakışıklı değilim :)
1 tane bile mi yok arkadaşı?
1 tane de olur yani yoksa biraz sorunu vardir diye dusunuyorum psikolojik.
Ama kotu bir sey degil
yurtta var da üniversitede hiç yok. arkadaş dediğimde öyle oda arkadaşı
İçsel dönüşüm geçiren, sorgulama ve felsefi yönden üstün filozof olma yolunda inzivaya çekilmiş biri olarak düşünürdüm
Tip varsa cool cocuk derler tip yoksa ezik kimseyle arkadas olamıyor derler
ezik diyorlar bana :D
Bnce en iyisi konussan bile fark etmior millet secici olms ve bir de egolari tavan yapms hic gerek yok anlayacagn :) millrt konusuyi ama bos konusiyi :D
aynen işte boş konuşmaktan sıkılıyor insan :)
:) malesf
Acikcasi faydasız bir insan olduğunu düşünürüm ki öyle tip çok var herşeyi geçtim sinifindaki insanlarla bile selamlasmiyorsan o uni yi neden okuyorsun kime ne faydan olacak
Salağa bak faydasız bir insan olduğunu düşünürmüş. Öyleleri kendi içinde çok düşünüp, çok kitap okudukları için senden daha zeki merak etme. Ayrıca en başta kendisine faydası var başkasına faydalı olan biri yolunacak tavuktur, üniyi ise geleceği için okuyodur boş muhabbet için değil.
hepsi liseli gibi. ne selamlaşacam. hem bennim belli bir sınıfım yok. dgs'den gittiğim için her sınıfa girip çıkıyorum. beni bırak hiç kimse birbiriyle selamlaşmıyor. hepsi grup halinde. kimse kendi grubu dışında olanlarla konuşmuo
Hedeflerine kenetlenmiş Veya İçsel bir takım Sorunları beyninde yer ettiği problemleri oldunu düşünürüm.
Konuşmayı ve insanları sevmeyen, yalnızlığı seven biri olduğunu düşünürdüm.
aynen insanları pek sevmiyorum. aslında çıkar için yaklaşmalarını sevmiyorum
Anlıyorum, üniversitede de arkadaşlıkların bir çoğu çıkar içindir. Çıkar için birbirlerine yaklaşan insanlar çok olur özellikle üniversitenin ilk yıllarında.
Sen böyle rahatsan bu sevdiğin bir yaşamsa hiç kimsenin ne düşündüğünü önemseme.
önemsediğimden değil sadece merak :)
Tam bir gerizekalı derim, o mal orda tek başına nabıo la diye dalga geçerim dikkatimi çekmez. Bide tipsizse öfff... dd
aha ben tipsizim aynı ben la tipsizim ben tip b*k .
"Kesin yıllardır alttan kalan derslerini vermeye geliyo kimseyle de muhattap olmak istemiyo" diye düşünürdüm 😄
daha yeni bu üniversiteye başladım ama alttan ders alır gibi bir birinci sınıflar bir ikinci sınıfların derslerine giriyorum. yani yaklaştın :D
Hahah genelde öyle oluyolar çünkü 😄
Ooo günümüz Edward Cullen'ı :D Kesin vampir abi bu çocuk derdim :D :D
Edward kim? :D hee vampirim :D
Bir kitapta karakter :D Ups vampiir :O :D
kan sevmem tadı acı :D
Vişne suyu içersin sende hihiii :D
vişne suyu kana kırmızı rengini veriyor zaten :D https://www.youtube.com/watch?v=LO6b6gLu-BU
Hahha tabii ne sandin fişne suyu 😆😄
herkesle konuşanlara nazaran temkinli biri olduğunu düşünürüm.. Kimsi burnu havada olur kimisi cool kimisi çalışkan tiptir.. :D yalnızlık iyidiir..:D
Kimseye selam vermemek cool olmak demek degildir ;)
coolluktan onu kastetmemiştim ki :) birçok kişiyle yakın olması hoş değil bence.. Çevrende ne kadar insan varsa o kadar sıkıntı
çalışkan tipe az buçuk daha yakınım :D
:D :D hiç değilse birini yarım da olsa tutturmuşum
sorunları olduğunu, çok düşündüğünü veya sağlam bilim adami olacağını :D
vayy eyvallah bilim adamı yaptın beni :D
hee diğerleri olamam diyorsun :D
bilim adamı olmayı çok isterdim :D hayallerimde de zaten doğa üstü güçler edinmiş gelmiş geçmiş en büyük çılgın bilim adamı oluyorum :D
kesinlikle ruh ikizimsin büyük ihtimal bende ünide öyle olucam , al kitabını tak kulaklıgını ne olmuş ne demişler hiç umrumda olmaz, benim yapım bu.
en iyisi bence. beş erkeğin ortasına oturmuş hepsiyle konuşan kızlardan daha iyi görünürsün bence. asosyalliği seviyorum :D
İçine kapanık, toplumla barışık olmayan, kendisi ve geçmişi ile sorunu olan biri olduğunu düşünürdüm.
insanlarla sorunum var :)
Aynı ben.
Yanına gidip "hayırdır kardeşim, bir sıkıntın mı var?" derdim.
sıkıntı yok kardeş. senin sıkıntın varsa anlat derim :D
asosyal heralde derim ama olabilir yani bu ayıplanacak bişey değil
cool dediğin adam böyle olur işte :D ben cool diilim :D https://www.youtube.com/watch?v=GjT1gL0hvE0
abooo yanlış kişiye gönderdik :D pardon :D
Esrarlı ve asosyal olduğunu düşünürdüm ne düşünücem :D
aynı ben :D çok gizemliyim dikkat çekerim heryerde:D
benim dikkatimi çekmedin?
bayan kurukafa dşyorkş: o kişinin kimseyle konuşmadığını düşnürüm ne düşüncem :D
güzel düşünmüşsün bayan kuru kafa :)))))
bayan kuru kafa baska ne dıyor?
bayankurukafadiyorki: bu kadar soyutlama kendini
gizli gucleri var kesinlikle onunla konusmaliyim derdim cunku siradan olmamak hosuma gider
ne gibi gizli güçler? :D
ne biliyim salladim sadece ortak hobimiz var mı diye sorardim cunku bende ayniyim olumlulerrrr
biz ölümsüz müyüz :D
tabiki biz cok awesome iz bu da bizi olumlulerden ayiriyo 😎
tuhafmışız :D
www.kotusozluk.com/.../...u-amk-liselisi_20646.jpg
...
Kendi halinde ketum biri duruma göre belki sorunlu diyede düşünebilirim. Ama genelde anormal karşılamam o kadar çok çeşit var ki...
Direkt gider onla konusurum, kimsenin yalniz kalmasini istemem :D
biliyorum teorik olarak gelip konuşurdun tabi :D
Okulumda da yalniz kisiler görunce gider konusur, derslerden falan bahseserim. Karsi taraf terslerse orasi ayri tabi
peki konuşmak isteyipte herhangi bir nedenden ötürü konuşamadığın biri oldu mu?
Egolu insanlara fazla yaklasmam. Bir adim atarim, karsi taraf geri cekilirse fazla zorlama :)
ha işte ben o geri çekilenlerdenim :)
Sende hata :/
ilgimi çekmiyorsa ne yapabilirim. çok kişiyle muhabbet edenlerle muhabbet etmeyi sevmiom
iyi ya ne bana sinirlenion:)) görsem konusmam, anladim 😁
gülücük atmayınca kızmış mı oluyorum :D kızmadım ki :D
Peki :))
sesiz içine kapanık biri açmışımdır ölelerini
biri çıkar. onu açarım dersin. sonra o seni kapatır ne komik olur di mi :D
ahahaha aynen :D
Bence zamaninda iyi bir kazik yemistir ve artik kimseye guvenmeyip yanliz takilmak istiyordur
kafa dengi kendine yakın hissedebilecegi insanlar yok ya da samimi olamıyor insanlarla
Uzaktan belki cool veya ulaşılamaz gibi görünebilir birçok kişiye herkesin kendi görüşü vardır tabiki kimisi cool der kimisi kendini beğenmiş ve çevredekilerin dikkatini çekerse o kişiye ulaşmak istesenlerde olacaktır.
yav herkes cool diyor. cool olmak benim gibi olmak değildir. asıl benim gibi olan cool değildir. cool dediğin adam böyle olur https://www.youtube.com/watch?v=GjT1gL0hvE0
yooo kimsenin ulaşmak istediği falan yok. yanıma gelenle konuşurumda gelmeyenle de konuşmam :D
Senin amacın cool olmak olmaya bilir fakat dışardan nasıl göründüğünü sormuşsun ve birçok kişinin görüşü bu yandansa bizde bir sorun yoktur :D
Hemen dikkatimi cekerdi ayarlamaya çalışırdim çok ciddiyim :D
tavuk mu ayarlıyon :D
sorunlu kendine güvensiz bir tiptir. sonradan bu yaptıklarına pişman olucağı kesindir.
neden pişman olayım ki
sonradan anlamazsın inş bunu. ama pişman olucaksın
pişman olmam
Sadece etrafı kesiyor, hiç bir sorunu da yok malın...
Bir acısı vardır diyip hak veririm. Sırf ortam yapmak için herkese mavi boncuk verenlere tercih ederim
ben de öyle insanlarla konuşmayı sevmiyorum. benim samimi olduğum kişi benden başka kimseyle samimiyet kuramaz yoksa tirip atarım ona :D filmlerdeki dostluklara her zaman hayran kalmışımdır. iki kişiler. ikisi tek takılıyor. böyle dostluk isterim. herkesle samimiyet kuran yani senin deyiminle mavi boncuk veren insanlarla benim de işim olmaz :D
Ben öyle dayanamam beya herkesle muhabbetim vardir okulda yanlizda kalmamaya calisirim cok konuskan degilim ama tek tabanca sıkicı
o kadar çevrede sıkıcı diil mi?:)
Ya knk tabi samimi cancigwrlerim varda bu dediklerim bos kalmamak icin o arkadaslar okula gelmiyo mesela bunlarin yaninda takiliyom veya imza atturirken ise yariyolar :)
hayat size güzel vallah :D okula gelmiyorsunuz yine de devamsızlıktan kalmıonuz :D
Ders çalışmaktan sıkılmış daralmış bunalmış bu adamın iyice sıyırıp nirvanaya ulaşmak üzere olduğunu düşünürüm
Nirvana güzeldi.
genelde geçimsiz gıcık ve soğuk oluyorlar :) sevilmez
Belki sorunları vardır, asosyal damgası yapıştırmak iyi değildir. Yanına gidin konuşmaya çalışın belki içinden bambaşka biri çıkar.
En azindan bir iki kisiyle gorusmuyorsa anormal biridir diye dusunurum
bir iki kişyle görüşüyorumda o da bizim okuldan değil
utangaç derim ben de öyle sayılırım ama 3-5 kişiyle konuşuyorum yine diğer türlü seninki gibi çekilmez o okul be hacı:D
çekilmiyor ama ne yapayım herkesle samimiyet kurunca işin boku çıkıyor biliyorum :D
herkesle kurma sende birkaç kişiyle tanış konuş :)
Çekingen kendine güvenmeyen asosyal olarak görülürsün genelde insanların ama aslında tarzı budur. saygı duymak gerekir. Üniversite ortamında daha hareketli olman beklenir
Konuşmayı sevmeyen soğuk birisi olarak düşünürler
aynen öyleyim :)
Çeki düzen ver kendine
Beni tarif ettin tam..
yalnızlığı seviyor ya da fazlasıyla ruh hastasıdır öyle bir yaşam imkansız sosyal bir varlık olan insan için
üniversitede kimseye konuşmama olur mu yaa:) asosyal birisi olduğunu düşünürüm.
bal gibi de oluyor. eski üniversitede arkadaşlarım vardı da burada yok. çünkü kafa dengi adam yok. onların yapmak istediği şeyi ben istemiyorum. benimkileri de onlar istemiyor. eee napıcam onlarla ben
Nasi yok koskoca universitede illaki wardr bizimde sinifta cok cik sikici itici insanlar var bn fazla sinifimin arasina girmm ama okuldn supeerr kafa dengi cok sevdigim arkadaslarim war sende okul kantininde bulursun birilerini git masalarina otu
Bu yüzden üniversite bıraktım tabi tek sebep o değildi % 50 etkiledi.
kesin diğer %50'de parasızlıktan dolayıdır di mi
konuşmayı bilmiyo , ana okulundan direk üniversiteye gelmiş derdim
vayyy sen de mi brütüs :)
gerçekler dostum :)
dikkatimi çekerdi... kafama eserse gidip yanına sorardım niye böylesin diye :D
Gerçek hayatta o işler öyle olmuyor ama :)
bnmhayatıda olabilir ;D
vayy :)
Tarif edilmişim :) Ne düşüneyim candır o kişi can <3
Yapısı gereği öyle diye düşünürüm sonra gider arkadaş olurum
ne kdr cinsle konuşamdan nasıl durabiliyor la bu derim bn şahsen konuşmazsam çatlarım :d
çatla :D
:( yazık bana
konuşursan da çatlarsın en iyisi mi konuşmadan ççatla :D
sıra arkadaşımı anlatıyorsun konuşmayı dene açılır :D
televizyon mu açıyoruz :D
gibi bir şey :D
en iyisini yapan adam odur işte. akarı yok kokarı yok gelir gelir gider keyfine bakar asosyallik pasiflik bir yana cidden en iyisi
Galiba asosyalsın dışarıda kimseyle konuşmuyorsun burada döktürmüşsün
aynen öyle :D
belli olmaz brooo ne düşündüğüm
o bir kenara çekip giden kişi çok zeki biri de olabilir
sıradan hatta sıradanın altında, mal biri de olabilir
Asosyal oldugunu dusunurum ama bu tarz insanlatin icinde cok eglenceli birileri var diye dusunup onunla konusup tanismaya calisirim
ya hiç konuşmayı sevmiyorsa ve söylediğin hiç birşeye cevap vermiyorsa?
Illaki onu konusturmanin bir yontemi olmali
Benim hoşuma gider açıkcası. Sessiz sakin takılan insanlar her zaman çekmiştir dikkatimi
Ya içine kapaniktir sorunları vardır insanlardan nefret ediyor olabilir ya daa kendi çapında cool görünmeye calisiyordur
Ben öyle erkek buluyum evlenirim direk bir de yakışıklı olsun ama :P :D
yakışıklı erkekler öyle olmuyor :D
Malesf :D