
En büyük yorgunluğunuz (duygu anlamında) ne oldu?
inanmak ve güvenmek bu hayatta beni en çok yoran şey oldu...

En büyük yorgunluğunuz (duygu anlamında) ne oldu?
inanmak ve güvenmek bu hayatta beni en çok yoran şey oldu...
Selam👋😓
Hayat'ın bana yormadığı yer yok ki, aileden yana sıkıntılıyım, aşktan yana sıkıntılıyım, işten yana sıkıntılıyım. Onları geçtim, sevdiğim bir kız yüzünden hayatım zaten kaydı, düzen tutmayan bir hayat sürüyoruz. Ne sayarsan say işte,
Cevap
22Cevap
Her konuda yoruyor maalesef hayat beni
Düşünmek..
Vazgeçmenin çare olmamasıyla, vazgeçmekten başka çarenin olmaması arasındaki sıkışmışlık yoruyor..
Şu an yaşadığım durumun en güzel özeti oldu bu cümleler
Eve kapalı yaşamaktan dışarı çıkamamaktan işsizlikten asosyallikten yalnızlıktan mutsuzluktan yoruldum
Evleneceğim insanı buldum sandım ayın 15 günü bende kalan 4 yılımı çalan o mehtap yok mu tüm evliliğe inancımı yok ettiği gibi duygusal yara açtı bende
keşke bmw yerine ferrarim olsa bu konuda çok yordu hayat biriktiriyorum ama olmuyor
Açık konuşmak gerekirse hayat beni her konuda yordu aile sağlık iş aşk para... hiç umudum kalmadı artık
Hatalarım beni çok yordu.
Ne konu da hataların oldu
Bir cok konuda
Hayat beni yoramaz ben onu yorarım
Kadınlar konusunda
Hakli oldugumu anlatmak yordu
İmsanların tutumu kayıklıkları
kendin mutlu olmayı dene...
6 Şubat ...
Geçmiş olsun. Çok kötü bir geceydi bende Adana da yaşadım o felaketi
Evet çok şey götürdü benden
Şimdi gayet iyiyim çok şükür Ankara da yaşıyorum yeni çevrem falan iyi geldi
Maraş ya da Hatay'da mı yaşıyordun. Benimde kaybım çok başımız sağ olsun
İyi olmana sevindim
Maraşda yaşıyordum 2019 dan beri işim icabı
Senin de başın sağ olsun :( iyi dileklerin için çok teşekkür ederim 🙂
Sağol 🙏🙂
Sende🙂
Hangi konuda yormadı demen lazımdı galibaç
Manevi olarak duygusal olarak..
Aşk tabiki
Kiyaslanmak
Boşverr
Para para para
İyi niyet
Çalışmak
fazla değer vermek
Maddi
Normal bir aileye sahip olamamak.
Güvenmek...
Çabalamktan
İlişkiler...
Fiziksel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?