Babam düşük gelirliydi fakat annemin teklifiyle beni ortaokulda özel okula yazdırdılar. Çok yüksek bir fiyatı yoktu ama yine de bizim gibi insanlara göre fazla sayılırdı. Bir de okulun tam gün olması işlerine geliyordu çünkü annem ve babam çalışan biriydi. Fakat babam çok agresif ve zorba biri. Küçüklüğümden beri hem psikolojik hem de arada sırada fiziksel olarak şiddet uygulayan biri. En büyük hobisi sebepsiz yere başkalarının yanında zorbalık yapmak. Çocukken insanların içinde bana hakaret etmişliği ya da vurmuşluğu bile vardır. Çok sessiz bir çocuktum. Kötü bir durum yaşandığında olayla hiç alakam olmamasına rağmen beni günah keçisi seçti, başkaları bana zorbalık yaptığında hiçbir şekilde korumadı. Biri yüzünden haksızlığa uğradığımda ve kendimi savunmak istediğimde babam beni suçlardı hep olayı bilmese bile. "Sen zaten herkese kavga edersin, kötü bir insansın" falan derdi daha çocukken. Oysa ben hayatımda öğretmenimden bile hiç azar işitmedim, aksine hep uysaldım. Birkaç sene önce bir arkadaşımla aram bozuldu ve arkadaşım bana şiddet uyguladı, ben hiç vurmadım gücüm yetmeyeceği için. Babam o olaylar olduğu sırada beni aramıştı ama açamamıştım. O kız telefonu açtı ve babamları çağırdı. O sırada babam kızın bana şiddet uyguladığını bilmesine rağmen ve olayı bile bilmemesine rağmen sokak ortasında bana bağırarak küfür etti. O kıza da övgüler söyleyip teşekkür etti. Ben olayı anlatana kadar olayın ne olduğunu bilmiyordu bile. O yüzden çocukluğumdan beri hakkımı savunamayan ve defalarca mağdur edilen biri oldum. Şu anda bile dışarıdan eve gelse dışarıda azıcık bir şeylere sinirliyse gelir bana küfür ya da hakaret edip eder böylece stres atar. Birkaç sene önce AVM'de üstüme yürüdü, güvenlik görevlisi yardım etmek istedi hatta babamı atacaktı dışarı ben engel olmasaydım. Annem ve babam bana doğum günlerimde hediye almazdı ya da okul tatile girince karne hediyesi almazdı notlarım hep çok iyi olmasına rağmen. Hatta doğu günün kutlu olsun bile demezdi babam. Bunları pek umursamazdım açıkçası. Üniversiteye başladığımda gelen KYK kredisini benden habersiz çekti. Geçenlerde annemle boşandılar fakat eve gelmişti. Belirli bir harçlığım da yok. Annem bir robot makine hediye etti satayım diye, parası da benim olacaktı. Babam duyunca ona bile göz dikti. "Sat ve parayı annene ver ya da satma sakın" dedi. Amcam ceket satın almak istedi, ona da kaş göz yapıp almasına engel oldu. Ve geçen aylarda annemle beraber benim adımla ve öğrenci kartımla özel kurumlara başvurular yapıp benim adıma benden habersiz burs almaya çalışmış. Sürekli beni ortaokulda özel okula gönderdiğini yüzüme vurup "seni özel okullara gönderdim, eğitimine para harcadım" diyip. Siz olsanız böyle bir babayı sever miydiniz ya da saygı duyar mıydınız?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kabullenirdim. Babanızın bilinçaltında size karşi bir nefret duygusu var sanırsam. Uzman değilim. Ama ben olsam babamla yüzleşirdim. Neden böyle yapıyorsun beni ne kadar kötü etkilediğinin farkında mısın diye? Babanıza o dönemlerde size bakmasının bir tercihi değil sizin hakkınız olduğunu da söyleyin. Şu an 18 i geçmis olmanız lazım şu anda da yardım etmeli ama zorunlu değil giba. Ortaokul yıllarınızda use bu sizin hakkınızdı. Umarım mezun olup işinizi elinize alır özgürlüğünüze kavuşursunuz.
O konuşularak anlaşabileceğim biri değil. Her konuşmada kendini haklı çıkarır, narsist olduğu için de hatasını asla kabullenmez her şeyi mükemmel yaptığını düşünür. Hatta buraya yazmayı unutmuşum en komik olanını. Artık evdekilere dayanamadım ve o zamanlar sevdiğim kişinin yanına, Almanya'ya gitmeye karar verdim. Evlilik aşamasındaydık. Fakat bana defalarca kez tecavüz etti ve darp raporu aldıracak düzeyde şiddet uyguladı. Polise yine gitmedim hatta affettim çünkü çok yabancı olduğum durumlar değildi. Fakat polis öğrenip bir şekilde geldi ve kamu davası açıldı. Ben polise başıma gelenleri sakince anlatıyordum fakat polis ben anlattıkça ona öfkeleniyordu. İfadeden sonra erkek arkadaşıma ne olduğunu sordum, polis onun tutuklandığını söyledi. Ben de 'benim yüzümden oldu' dedim. İnanabiliyor musunuz? Daha önceki gün adam beni tecavüz etti, darp etti, öldürmekle tehdit etti fakat ben o yakalandığı için kendimi suçlu hissettiğimi söyledim. Polis ise bana dedi ki; "sen suçlu değilsin, suçlu olan o. Onun bunları yapmaması gerekiyordu, o kendi yaptığının cezasını çekiyor. Sen harika bir kadınsın, o kötü biri ve asla senin bir bakışını bile hak etmiyor" dedi. Fakat ben bir anda boşluğa düştüm ve kimsesiz kaldığım için mahkemede erkek arkadaşımın tutuksuz yargılanmasını sağladım, yoksa 5 sene ceza alacaktı. Babama olanları biraz anlattım, evleneceğimizi söyledim. Türkiye'ye dönme sebebimin darp edildiğimi ve bu yüzden dava açıldığını söyledim. Tecavüzden bahsetmedim çünkü o zaman yine beni suçlardı. Sonra babamla erkek arkadaşım görüntülü konuşma ile tanıştılar. Babam da ertesi gün halamlar darp olayı yüzünden karşı çıktığı için onlara adamın sebep birine benzediğini, belki de benim kızdırmış olabileceğimi söyledi. Yabancı ülkede hiç tanımadığım bir polis bana benim suçsuz olduğumu anlatırken, kendi babam mağdur olduğum olayda beni suçluyor. Böyle biriyle iki kelime konuşulabilir mi?
Tecavüz edildiğinizi anlatmamışsınız keşke anlatsaydınız anlayış gösterebilirlerde babanız değilse de aileniz. O adamı ise şikayet etmeliydiniz keşke yapmasaymışsınız. Biraz daha katlanmaya çalışın. Psikologa gidemeseniz bile okuduğunuz üniversite de psikoloji hocaları varsa onlarla falan bu konuyu konuşun. Hukukçularla da olabilir. Uzmanlara danışmalısınız bence
Darp edildiğimde bile beni suçlaması yeterince kötü. Tecavüz edildiğimi söylediğimde de bir şey değişmeyecek ikisi de şiddet. Hatta onunla aynı ortama yalnız girdiğim için beni suçlayacak söylersem. Zaten psikolojik olarak kötü hissetmiyorum babam falan umrumda da değil onu zaten hiç sevmedim hayvanlara karşı da zalim biriydi, kısacası kötü bir insandı. Diğer insanların ne düşündüğünü ve herkesin mi ailesi böyle acaba diye merak ettiğim için sordum.
Çoğunluğun ailesi sorunlu inanın bana🙃
baba değil ki deccal
Bence de
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!