Böyle bi babanız olsa sever miydiniz ya da saygı duyar mıydınız?

Babam düşük gelirliydi fakat annemin teklifiyle beni ortaokulda özel okula yazdırdılar. Çok yüksek bir fiyatı yoktu ama yine de bizim gibi insanlara göre fazla sayılırdı. Bir de okulun tam gün olması işlerine geliyordu çünkü annem ve babam çalışan biriydi. Fakat babam çok agresif ve zorba biri. Küçüklüğümden beri hem psikolojik hem de arada sırada fiziksel olarak şiddet uygulayan biri. En büyük hobisi sebepsiz yere başkalarının yanında zorbalık yapmak. Çocukken insanların içinde bana hakaret etmişliği ya da vurmuşluğu bile vardır. Çok sessiz bir çocuktum. Kötü bir durum yaşandığında olayla hiç alakam olmamasına rağmen beni günah keçisi seçti, başkaları bana zorbalık yaptığında hiçbir şekilde korumadı. Biri yüzünden haksızlığa uğradığımda ve kendimi savunmak istediğimde babam beni suçlardı hep olayı bilmese bile. "Sen zaten herkese kavga edersin, kötü bir insansın" falan derdi daha çocukken. Oysa ben hayatımda öğretmenimden bile hiç azar işitmedim, aksine hep uysaldım. Birkaç sene önce bir arkadaşımla aram bozuldu ve arkadaşım bana şiddet uyguladı, ben hiç vurmadım gücüm yetmeyeceği için. Babam o olaylar olduğu sırada beni aramıştı ama açamamıştım. O kız telefonu açtı ve babamları çağırdı. O sırada babam kızın bana şiddet uyguladığını bilmesine rağmen ve olayı bile bilmemesine rağmen sokak ortasında bana bağırarak küfür etti. O kıza da övgüler söyleyip teşekkür etti. Ben olayı anlatana kadar olayın ne olduğunu bilmiyordu bile. O yüzden çocukluğumdan beri hakkımı savunamayan ve defalarca mağdur edilen biri oldum. Şu anda bile dışarıdan eve gelse dışarıda azıcık bir şeylere sinirliyse gelir bana küfür ya da hakaret edip eder böylece stres atar. Birkaç sene önce AVM'de üstüme yürüdü, güvenlik görevlisi yardım etmek istedi hatta babamı atacaktı dışarı ben engel olmasaydım. Annem ve babam bana doğum günlerimde hediye almazdı ya da okul tatile girince karne hediyesi almazdı notlarım hep çok iyi olmasına rağmen. Hatta doğu günün kutlu olsun bile demezdi babam. Bunları pek umursamazdım açıkçası. Üniversiteye başladığımda gelen KYK kredisini benden habersiz çekti. Geçenlerde annemle boşandılar fakat eve gelmişti. Belirli bir harçlığım da yok. Annem bir robot makine hediye etti satayım diye, parası da benim olacaktı. Babam duyunca ona bile göz dikti. "Sat ve parayı annene ver ya da satma sakın" dedi. Amcam ceket satın almak istedi, ona da kaş göz yapıp almasına engel oldu. Ve geçen aylarda annemle beraber benim adımla ve öğrenci kartımla özel kurumlara başvurular yapıp benim adıma benden habersiz burs almaya çalışmış. Sürekli beni ortaokulda özel okula gönderdiğini yüzüme vurup "seni özel okullara gönderdim, eğitimine para harcadım" diyip. Siz olsanız böyle bir babayı sever miydiniz ya da saygı duyar mıydınız?

Böyle bi babanız olsa sever miydiniz ya da saygı duyar mıydınız?
Cevapla