Siz babam olsaydınız izin verir miydiniz?

selam, bi kaç kez babama buluşma konusunda yer mekan kişi hakkında yalan söylediğim icin biraz güveni kırıldı ve artık arkadaslarimla bulusamiyorum ama yarın okul çıkışında yakın bir arkadasımın doğum günü var okulun hemen dibindeki avmye gidip kutlayacağız “baba yarın okuldan en yakın arkadaşımın doğum günü varda çıkışta foruma gidebilir miyiz hava kararmadan dönerim. gitmezsem çok ayıp olur o benim doğum günüme voleybol antremanı olmasına rağmen gelmişti bide pahalı hediye aldı ben de ona aldım. gitmezsem çok ayıp olur bide kızın doğum günü 20 nisanda ben gelicem diye erteledi hafta sonu olmaz annesine gidyormuş” bunu söylesem babama izin verir mi?

Siz babam olsaydınız izin verir miydiniz?
Cevapla