Kayınvalidemle yaşıyorum, ailemle yeterince zaman geçirmediğim için ayrılmaya karar verdim. Mantıklı mı?

7 aylık evliyim , severek evlendim. Kayınvalidem ile yaşıyorum.
Son 2 aydır kafamda sürekli aynı düşünceler ;

- Neden evlendim?
- Anne ve babama doymak yerine , anne ve babamla yaşamak yerine niye evlendim?
- Anneme babama bakmak yerine niye kayınvalidemi bakıyorum?

Bu düşünceler yüzünden ayrılma kararı aldım , ne yapıcam? Lütfen , Allah aşkına yardım edin.

Kayınvalidemle yaşıyorum, ailemle yeterince zaman geçirmediğim için ayrılmaya karar verdim. Mantıklı mı?
Cevapla