Ailemden uzakta yapamadığım içim üni̇versi̇teyi̇ bırakmak istiyorum, sizce mantıklı mı?

öncelikle merhaba. bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. ben halkla ilişkiler ve reklamcılık okuyorum.2. sınıfım. üstelik çok da iyi bir üniversitede de değil. ailemden uzak yapamıyorum ve kendimi yalnız hissediyorum. ailemin maddi durumumu iyi , çok fazla gelecek kaygım yok. nişanlım da baya iyi kazanıyor, ileride kariyer gibi bir hedefim de yok. şimdi okullar online da olunca okuldan iyice soğudum. gerçekten bırakmak istediğime eminim ve kararlıyım. üniversiteye gitmek istemiyorum. bölümde sıradan bir bölüm olduğu için bi işe yarayacağını düşünmüyorum. Lütfen fikirlerinizi söyler misiniz?
Ailemden uzakta yapamadığım içim üni̇versi̇teyi̇ bırakmak istiyorum, sizce mantıklı mı?
Cevapla