Meğer herşeye evet dememek lazımmış bu hayatta!?

selam arkadaşlar benim bir eltim var herşeye karışıyor evliliğim 3 yıl oldu evlendiğimden beri karışıor çocuğum oldu onu bile benden daha çok sahipleniyor kayınvelidem var ama sanki kaynanam eltimmiş gibi. 3 yıldır sıkıntımı içimde b, iriktirirp biriktirip sonunda patladım. sizcede doğru olan nedir arkadaşlar..
Meğer herşeye evet dememek lazımmış bu hayatta!?
Cevapla