Başıma gelenlerden sonra ölmem lazım değil mi?

Öncelikle beni yargılamazsanız kötü şey demezseniz sevinirim zaten çok çaresizim. İki sene öncesinde babam vefat etti şu hayatta en sevdiğim kişiydi. Daha sonra depremde evimiz yıkıldı. Eş dost kimse yardımcı olmadı. Annemde kırılmış olmalı ki şehir değiştirdik. Burada evli biriyle dini nikah kıydı metres diye anılıyor adam adamın eşi ve annem normal karşılıyor. Ama akrabalar tarafından tehtid alıyorlar. Gerçekten yaşamak istemiyorum. Okulu bitirdim iş falanda bulamadım.
Başıma gelenlerden sonra ölmem lazım değil mi?
Cevapla