Güncellemeler
+1 yıl
Bence ortaköy bebek




İstanbul' da doğdum büyüdüm ve yaşıyorum. Nefret ederim İstanbul'dan. Her problem var İstanbul da. Trafik , hayat pahalılığı , fuhuş , uyuşturucu , maganda her şey bol bol miktarda var. 👍🏻
Ortaköy, Beşiktaş civarı
😍😍😍😍
Sen.
Cevap
4Cevap
avrupa yakasının çoğu yeri leş gibi silivri hariç.. anadolu yakasında daha fazla doğal ortam varr
Ağlicamm😭 Beşiktaş kadiköy bebek çok merak ediyom hiç gitmedim İstanbul’a bide
Sen gelme zaten
Tarlabaşı
Beşiktaşk
Bence beşiktaş
Bağcılar
Üsküdar.
Sariyer.
Beşiktaş
Taksim işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?