İSTANBUL'DA SEVGILI BIR KENERA ARKADAŞ BİLE BULAMAYANA NE DENİR?

Bayramın 3. Gunu evden dışarı adim atmadim 1 defa markette gittim o hariç tek yaşıyorum pazartesiye boyle kokomsk kuşu gibi devam! Söyle neden belirteyim ben kitaplardan , sosyal yaşam, cevre, falan konusmayi seviyorum çalıştığım yerdeki kişiler ile ortak nokta 0 konusacak birseyim yok + sıkılıyorum o sebeple kaldim oyle
İSTANBUL'DA SEVGILI BIR KENERA ARKADAŞ BİLE BULAMAYANA NE DENİR?
Cevapla