Anadolu takımlarını da katabilirsiniz.
BEŞİKTAŞ JK
FENERBAHÇE SK
GALATASARAY SK
TRABZONSPOR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hemen hemen her takımın bariz şekilde hakkı yeniyor ya da hakem hatalarına maruz kalıyor diyelim. Sezonuna göre değişiyor bu durum aslında. Herkes kendi takımını madur görür.
Ya fenerbahçe diyen gerizekalılar var ya futbol bilmiyolar heralde onlar
Cevap
0Cevap
En çok Galatasarayın hakkı yendi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar