Güncellemeler
+1 yıl
Çok şanslısınız. 🙂
Ben 21 ev tabi ailemle yaşarken. Ama 16 yaşındayken annem ve babam boşandılar diye bütün yıl Adana'da kalıyordum sonra anneme yaz tatilinde 1 hafta Antalya'ya gidiyordum annem evli diye evine çok fazla gitmiyordum, ama şehirler arası seyahet çok iyi oluyordu benim için 🤣. Şimdi ayrı eve taşındığımda 4 ev değiştirdim. Siz peki 😀?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
saymadım ama çoktur
Sadece 1 eve taşındım.
Ailemle kaldığım evden kendi evime taşındım.
Onlarda bir ev daha alınca yeni eve geçtiler.
Bir ev boşta duruyor.
Tadilat görecek.
Ne olacak belli değil.
Sayamam bebekliğimde de oradan oraya gönderip durmuşlar zaten şimdi yine farklı bi şehirdeyim ama hiç sevmedim
5 ev . Yazlik ve memleketteki evleri saymadım
Hiç ev değiştirmedim. Taşınırsak bu kadar eşyayı nere sığdırırız bilmiyorum
2 bu evin 2. Katına da taşındık onu da sayarsan 3
Ailemle 2, öğrencilik zamanım ile başlayan ayrı ev serüveninde 3
Gerek baba mesleğinden ötürü gerekse de ayrılmalarından ötürü +15 ev rahat vardır.
Benim babam tır şöfürü diye taşınıyorduk ama en son biryerde herkes kendi hayatını kurdu
Doğduğum evde yaşıyoruz
Bugüne kadar üç ev değiştirdik
pp ancelina tarzı olmuş
5 ev sadece 1 tanesi evim gibiydi 10 yılım oradaydı
Ne demek istediğini anlatacak bir tercümana ihtiyacın var
Kendi evimle birlikte 9…
Bu hatırladığım 2. ev…
Aslen Kıbrıslıyım, baya yer degiştirdim:)
Hiç 0
2. evimiz
iki.
0 çünkü fakiriz anasını satiym
2 ev
Hep aynı evdi
0
Hiç
Masallah
7 kere
hiç taşınmadım henüz
1 ev
Bu dört..
3 oldu
4 ev
Bana da gelebilirsin
6 toplam
Sanırım 6-7 sen?
21 ailem ile ama tek yaşamaya başladığımda 4 ev kendim taşındım.
Bayağı olmuş seninn
Evet ama iyi değil.
Tek yaşamanın güzel yönleri de var ;)
Ne demek istiyorsun?
İstediğin gibi giyinebilirsin evdee ;)
Aile evindede istediğimi giyebilirim
İç çamaşırla gezilmez mesela ama sonuçta :)
Tm
5 eve tasinmisiz
4 tane