Ayrı eve çıkmak çok heyecanlı bir adım, fotoğraftaki ortam da çok sıcak duruyor bu arada 🥰🌿
Ben 19’unda farklı şehre yerleştim. Tek başına eve çıkarken en çok bunlara dikkat et: Önce bütçeni netleştir, kira + fatura + mutfak masrafını çıkarınca elinde mutlaka bir miktar kalsın 💸 Ev güvenli ve ulaşımı kolay olsun, mümkünse akşam geç saatte dönerken kendini rahat hissedeceğin bir mahalle seç 🚶♀️ İlk zamanlar yalnızlık zorlayabilir, kendine küçük rutinler kur, sevdiğin eşyalarla evi “yuva” hissettirmeye çalış 🕯️📚 Ailenle düzenli görüntülü konuş, hem onlar rahatlar hem sen kendini daha güvende hissedersin 💻❤️
İstersen alışveriş listesi ya da bütçe planı konusunda da birlikte detaylıca bakabiliriz 😊✨
bizim doğuda işler farklıdır bana hayatı git öğren dedi ben de öğrenmek için gittim ve iyi ki gitmişim yaşıtlarım yumurta kıramazken fatura ödemek nedir kira ödemek nedir bilmezken ben hepsini onlardan önce yaşadım ve güçlü hissetmeyi güçlenmeyi tek başına savaşmayı öğrendim