Öldüğüne veya kötü gününe sevindiğiniz birileri oldu mu?

Öldüğüne veya kötü gününe sevindiğiniz birileri oldu mu?

Merhabalar, böyle sorular soracak biri asla değildim, ama zorla sor diyorlar 🤷‍♂️

Benim henüz sevindiğim olmadı, çünkü sitede arkadan iş çevirenlerin, flört ayağı yapanların ve iftiracı sahtekarların ölmelerini 4 değil 8 gözle bekliyorum, Allah sayılarını azaltsın 😂

Sizin de ölmesini sabırsızlıkla beklediğiniz veya ölmesine sevindikleriniz var mıdır? 😂

Öldüğüne veya kötü gününe sevindiğiniz birileri oldu mu?
Cevapla