Ben bazen annemi de babam gibi kaybetiğimi düşünüp ağlıyorum bazen ablamı kaybettiğimi düşünüp ağlıyorum bazen de kendim için ağlıyorum bir gün ölücem diye :D
Siz de yapıyormusunuz ?
Siz de yapıyormusunuz ?
insanın doğasında vardır ölmekten korkmak birçok korkularımızın ardında aslında ölüm korkusu vardır fakat yaşı ilerlemiş kişilerde olur gençlerde trafik kazası yaralanma gibi sebeplerden ölüyor fakat yinede insanlar yaşlanıp öleceğini düşündüklerinden gençken kendilerini ölüme yakın hissetmiyorlar yaşlılarsa ölünce ne yapacağım diye düşünüp dururlar ölüm bir nevi nakil işlemi buradaki yaşantının yansıması gibi düşün
Yorum için teşk :)
öjmüş babamı düşünüp sürekli onun için ağlıyorum heran düşünüp ağlarım
O bende de var. Ölmemiş biri içinde düşünüp ağlayabiliyorum ama :) özellikle ailemden biriyse
bu çok kötü yani ben genelde aklıma getirmemeye çalışıyorum :)
yeni mi peki olay ?
acı yeni bir acı içimde hep 4 yıl oldu sizin
3 yıl oldu ve öyle bi anda oldu ki o günü unutamam hiç beklenmedik bir anda işte
benm de o şekildeydi oof neyse moral bozmayalım saten hep aklımda dahada kötü olucaz Allah sabır versin başınız sağolsun
Teşekkür ederim seninde :)
sağol canım:)
bence bunları düşünmen çok güzel tabi ders çıkarabiliyorsan yoksa herkes ölecek herkes ölümü düşünse herkes ağlasa hayat çekilir mi biz hayattan ders almak ve hayatta ne amaçla oldugumuzun farkına varmak için yaratıldık daha doğrusu Allaha kul oldugumuzun farkında olsak bu kadar üzülmek olmazdı zaten dünya hayatı gelip geçiçi heves yapmazdık 3 - 5 günlük dünya içinde üzülme yani ...
Güzel yorumun için teşekkürler :)
rica ederim ;) az çok kendimi ifade edebildiysem ne mutlu bana
28 yaşındayım ve bir yakınımı kaybetmenin acısını hiç yaşamadım. Eninde sonunda yaşayacağımı biliyorum. Neler yaşar, nasıl dayanırım, hiçbir fikrim yok. Böyle bir şeye hazırlıklı olunmaz tabi. Ama sanırım bu konuda bir puan daha gerideyim.
:(
:/
Cevap
9Cevap
ölümü düşünmek iyidir elma şekeri daha dikkatli olursun hayatında üzülme sen doğru yoldasın<
Teşk. :)
Olabilir :)
sevdigin birini kaybetme korkusu düşüncesi her insanı aglatır bence
Hıhı +1
ölmüş birini düşünüp ağladığım, öldürülmüş birini düşünüp öfkelendiğim, büyük bir acı duyduğum, katiline lanet ettiğim olmuştur ama ölmemiş birini ölmüş gibi hiç düşünmedim, dayanamam, çok üzülürüm.
Ben bazen annemı dusunuyorum Aglamıyorum ama cok ıcıme batıyor.. Annem benım ya
Dimi ya işte benim annemde yaşlı biraz ufacık bi hastalığında bile bi kötü oluyorum yaşayabildği kadar yaşasın istiyorum hep benimle kalsın istiyorum özellikle babamı kaybettikten sonra daha bi bağlandım
o kadar beyin hücrelerim işlevini yitirmediği daha her ne kadar dengesiz olsamda...
:D :D Ay kendimi çok şey hissettim şimdi
:)
Annemle babam bazen yatakta aklıma gelir
onlara birşey olsa bu hyatta yalnız kalacağım diye düşünürüm
ALLAH kimseyi annesiz babasız bırakmasın
amin
Ağlamıyorum.
Ağlamadım.
Ölüm ağlanacak bir sebep değil.
Çok büyük bi iddaa.
Başına gelince de böyle konuşabilicekmisin peki ?
bazıları ağlamaz. aha sıçtık dermiş knka
Tuhaf.
:) yine de üzüntü duyardım ben.
Seni tanımıyorum bile ağlamazdım
Haklısın :)
sevdigi birini kaybetme korkusu, dikkat et abartirsan hayatin kabusa doner.
Çok da abartmıyorum arada oluyor :)
bazen aklıma gelir :S
:/
cok normal bisey bence.
küçüklüğümde ya Allah ölürse diye ağlarmışım :( :D
Uwww :D İLginç
evet ilginç :D şimdi de ya cennet yoksa diye ağlıyorum arada malum orda bulaşmayı umduğumz kişiler var :D
:D Değişik düşüncelerin var.
Bende küçükken camilerin minarelerini allah sanıyordum
ohaaaaa çüşş :D sen bnden kötüsün la :D yalnız bi gün bnde cami minaresinde bişey görmüştüm onu sanmıştım nasıl korkmştm lan öyle dur hatırlatma zaten yalnızız :D
haha :D Küçüktüm bee
sonra abim gerçeği söylemişti zaten :D
:D gerçeği söylemediklerini düşünsene :D ateist gelip Allahı göster dediğinde minareyi gösteriyorsun :D ateist çıldırırdı :D
Hahahaha :D güldüm yaa :D Ateistlere de saygı duyuyoruz -.-
ya bişey sorcam. şimdi gülmekle ağlamanın yer değiştrdğini düşünsene :D
Sürekli ağlıyo olurdum heralde çünkü sürekli gülücek bişeyler bulan biriyimdir aslında D:
bnde öyleyim allah kahretmesin ki uçan sineğe gülerim hani :D
Bide kafa dengi bikaç arkadaşım vardır onlarlayken tamam. Sadece gülmekten ağlarız :D
gülmekten ağlamak değilde gözlerinden yaş gelmesi olayı fena ya :D kalbin duracak gibi oluyor :D
:D Evet gülmekten geliyo işte
Allah daim etsin gülüşlerini :)
Sizinde :)
amin
Çocukluk zamanlarımda kalmıştı o tarz şeyler.
:)
acı çekmeyi seviyor olabilir misin :D
Bu aralar acı çekmemi gerektiricek bişey olmuyor ağlamak istiyorum ondan olabilir aslında :D
ayy bide ona paramı vericem seansına ne kadar alıyolar haberin varmı?
:S
sadece dua ediyorum cenete kavucagız diye
ben o anlık ölüm acısından korkuyorum
o zaman allah hayırlı ölümler nasip etsinde elden ayaktan düşüremsinded teslim ol
amin
Ağlamadan düşünürüm.
Imm
harbi manyaksın :))
Farkındayım :)
ayan ?
evet hıhı oluyor..
Teşk. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar