Hiç birinin ölümünü düşünüp ağladığınız oldu mu ?

Ben bazen annemi de babam gibi kaybetiğimi düşünüp ağlıyorum bazen ablamı kaybettiğimi düşünüp ağlıyorum bazen de kendim için ağlıyorum bir gün ölücem diye :D

Siz de yapıyormusunuz ?
Hiç birinin ölümünü düşünüp ağladığınız oldu mu ?
Cevapla