Arkadaşımın arkadaşı benden hoşlanıyor ama kimseyle konuşmak istemediğimi söylediğim halde arkadaşım hep ikna etmeye çalışıyor beni buda dün akşam yazdıkları şu an hâlâ yazıyor saygı göstermiyor kararıma kırmakta istemiyorum kendisini çok yakın arkadaşız. Konuşacağım varsa da böyle yaparak daha çok soğuyorum sadece okuluma odaklanmak istiyorum.
Arkadaşım biriyle konuşmam için ikna etmeye çalışıyor, istemiyorum. Ne diyeyim buna?
Aynısını en yakın arkadaşım yapmıştı. sen tavrını korumaya devam et. Çocukla konuşmaya bile geçme derim aşık olmasan bile arkadaşın ve o çocuğun davranışlarıyla baskı altında hissedersin farkında olmazsan da etkilenmiş olursun. Yani sana saygı duymalı zorla güzellik olmaz sırf kırmamak için diye falan bunların senin kendine olan saygının içinde hiç bir değeri yok bu yüzden hala ısrar ediyorsa bence bitir derim senin hissetriklerinden önemli değil ya
Sadece okuluma odaklanmak istiyorum, aklımı karıştıracak diğer herşeye kapalıyım bu yüzden konuyu uzatma diyerek açık bir mesaj versen iyi olmaz mı? Ne zaman sevmiş. vs gibi ikna edilmeye çalışıyor izlenimi vermişsin.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Söyledim 1 yıla yakın bu durum böyle instegrami bile kapattım
İstemiyorum demişsin yani daha ne diceksin? Bu neyin ısrarı? Karşındaki kim olursa olsun sana saygı duymak zorunda. Saygısız insanları hayatında tutma bence
İstemiyorum daha fazla ısrar edersen bu şekilde cevap almazsin farklı tepki veririm de sert konusacagindan bahset seni kaybetmek istemiyorsa daha demez
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu ne tam engel basmalık olay eğer çok meraklıysa kendisi sevgili olsun okurken bunaldım
1
25 Yorumla
Soran
+1 yıl
Takmışlar bana aramızda köprü görevi görüyor bu kız bu kız olmasada çocuk abayı yakmış bana playboy gibi bir şey o yüzden istemiyorum.
Söyledim zaten tıp okuyor kendisi o yoğunlukta bile benle ilgilenmeye çalışıyor sen düşün yani bırakmıyor pesimi yavsamiyor sadece konuşmaya sohbet etmeye çalışıyor çıkmasak da olur diyor sadece ne yaptığını bilmek istiyorum ne zaman istersen ozaman o yerde buluşuruz diyor yurttaki kızlar bana deliymisim gibi bakıyorlar keşke bizi sevse diyorlar yani yerimde olsan kafayı oynatırsin bende alın gidin yazın sizin olsun diyorum
Tam çıldırmalık bunlar kafayı mı yemiş sen istemiyorsun, istemiyorsun zorla güzellik mi olur seni neden hâlâ rahatsız ediyorlar ne kadar ayıp arkadaşında gerçek arkadaş olsaydı sana saygı duyardı tam aksi o çocuğu senden uzaklaştırırdı gidip konuşman gerekiyor bunlar sen üniyi bitirene kadar böyle mi yapacak
Çocuğa zaten beni anlatan arkadaşım ya benim daha önce sevgilim olmadi gidip söylemiş beni anlatmış şöyle kız flörtü bile olmamış cart curt çocukta böyle badboy tipli bir şey yani aileside köklü bir aile ciddi düşünüyorum seninle diyor önceden çıktığı kız bilr bana yazıp hakaretler etti kezban dedi beni gördü göreli hicbir kızla çıkmamış ben kütüphaneye gidiyorum diye kütüphaneye gitmeyen kendisi kütüphaneye gelmeye başladı 🤦♀️
Mesela benim almanyaya gideceğim biliyor tıpı bitirip bende yanına geleceğim ayni hastanede çalışacağız seninle diyor bunuda arkadaşım gitmiş söylemiş gideceğimi annesi yabancı türk değil o yüzden gelmesi kolay olur için için dediği herşeyi de yapıyor bu tarz konularda napacagimi şaşırdım
Yani zaman kaybı olur sadece sonu zaten ayrılık olur hiç zamanını boşa harcamaya gerek yok senden hevesini alır gider başka bir kıza heveslenir çok sevgilisi olmuş birinden pek bir şey beklenmemeli en iyisini yapıyorsun birçok kızdan daha zekisin.
Bende senin gibi düşünüyorum işte bana yazdığı kız arkadaşı eski aileleri tanışıyor aynı kolejde okumuşlar o kızın psikolojik sıkıntıları olduğu için onunla görüşüyormuş ben diğer kızlara duygusal bir anlam yüklemedim sevmedim dedi 1 yıla yakın sevgilisi yok benimle tanıştıktan sonra instegram şifresini bile attı 🤦♀️ hep tersliyorum onu bende söyledim ona sen hırs yapıyorsun sana yok dediğim için ulaşılmaz gördün dedim yok öyle bir şey ben bu saaten sonra zamanimi boş insanlara harcamak istemiyorum birisini sevmek istiyorum o kişinin sen olduğuna inanıyorum felan demişti
Çok yazdım biliyorum fjsjdjs ayrıca ailesi bunu özel bir üniversiteye yollamak istemiş ama kendisi devlete gitmek istemiş bunuda bana bağladi devlet okulunda okumak istememin bir nedeni yoktu en başta içimden öyle geliyordu dedi şimdi anladım sen karşıma çıkman için buraya gelmişim dedi
Kesinlikle onun için ulaşılmaz olduğun için ona daha cazip geliyorsun tâbi alışmış hemen kabul eden kızları bunu kaldıramıyor, takıntı bu çocuk kafayı yemiş napıp edip uzaklaştırman gerekiyor çok can sıkıcı olmalı. Sadece bir heves bu aşk değil
Sıkıntı şu beni gerçekten sevse de ben kabul edemem onu geçmişinden dolayı hoşlanmış olabilir sürekli aynı ortamdayız stajyer doktor kendisi acilde bile aralarda bana yazıyor jest yapıyor karşılık vermiyorum safsın sen diyip duruyor gözlerimin içine bakıyor sürekli bana şiir kitabıda göndermişti etkilenmedim etkilenmek istemedim daha doğrusu akademik başarıya odakliyim böyle yetiştim
Ama bir yandan merak etmiyor değilim gıcık birisiyimdir bununla çıksam kendimi soğutup 2 haftada bıktırırım kendimden peşime düşmez aynı zamanda blöf yapıp sevgilim varmış gibi davranmayı düşünüyorum onada inanmaz olsada çocuğu bulur dalar ona
Çocuğa dalar mı 😃 bu takıntılıkta sınır aşmış, içinden ne geliyorsa onu yap nasıl yapmak nasıl davranmak istiyorsan onu yap en iyi sen bilirsin istersen sevgili ol kullan onu (haketmis) iyice kendinden soğut ya da bu hareketlere katlan ya da kavga çıkart istemiyorum deee yani kısacası bir şey yap bu kadar rahatsızsan 🤷🏻♀️
Düşün düşün ben bile buradan çok rahatsız oldum seni düşünemiyorum 😬 rica ederim, arkadaşlarının seni anlamaması üzücü.. umarım o çocuktan kurtulursun hdjc hemencecik.💫
Kırmak istemediğini o da bilsin bence o zaman anlar işin ciddiyetini
0
19 Yorumla
Soran
+1 yıl
Söyledim mesela bundan 2 hafta öncede aynı şeyi yaptı uyardım 2 hafta bu konuyu açmadı şimdi yine açtı çocuk gerçekten beni seviyor biliyorum inanıyorum ama doğru düzgün sohbetimiz bile olmadi ne ara sevdi ona aklım ermiyor yüz yüze toplasan 4-5 cümle konuşmusumdur geçmişinde çok kız arkadaşı olmuş ondan kabul etmiyorum birde derslerim çok yoğun
Arkadaşım sürekli benden bahsetmiş birkac yerde de denk geldik kafede ayni masada oturduk hep bana bakip daliyordu ondan sonra çikma teklifi etti zaten yüzümle ilgili bir şey değil
1 yıldır benle konuşmaya çalışıyor arkadaşlarımla daha samimi oldu onun arkadaşları benim çevrem de kütüphaneye gidiyorum saatlerimi biliyor çapraz masaya oturuyor beni izliyor belli etmeden yemeğe gidiyorum geliyor oda full gözümün önünde yani sayende notlarım yükseliyor diyor birde bana şaka gibi fjshfkejfj
Kendi bildim bileli böyle yetiştim kütüphane ev okul kütüphane döngü şeklinde bu kafamı kitaptan kaldırmadım desem yeridir derslerimin yoğun olmasını bir kenara kattım eğer çıksaydım dersler bahanem olamazdı 30 dk ders çalışır 10 dk molada onunla konuşurdum
Bilmiyorum ya hayatım böyle geçiyor bu aralar kafamı dağıtmak için bu siteye giriyorum derslerim yok ama olmasa bile kitap okuyorum kurslara gitmeye çalışıyorum boş durmuyorum yani
@oelwoeowpwpw iyi akşamlar, sitede yeniyim de bir soru sordum kaldırıldı. İlk seni görüp yazdım, bişey soracağım da mesaj atar mısın? Ben atamadım xper mi ne yetmiyormuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla benim de daha flörtüm bile olmadı. Gel biz senle konuşalım