Ailemden uzakta üniversite okuyorum. Bu süreçte dinden çıktım. Aileme açıldığımı ve ibadet yapmak istemediğimi nasıl söyleyebilrim?

Aslında benim maceram tarihle başladı. Sonra bilimle ilgilenmeye ve dini sorgulamaya başladım. Kendime hep şunu sordum: 'Neden iyi bir şey olduğunda bunu Tanrı yapıyor da kötü bir şey olduğunda suçlu biz oluyoruz?' 'Kutsal yapı ayaklar altında çiğnenirken neden bugün aynı ilahi güçler müdahale etmiyor?' gibi sorular sordum ve Çevrem sayesinde de üni ortamında o aradığım eksik puzzle parçaları buldum. Tatil için ailemin yanına gideceğim için de yüz yüze mi konuşsam yoksa başka bir yol mu izlesem bilemiyorum

Ailemden uzakta üniversite okuyorum. Bu süreçte dinden çıktım. Aileme açıldığımı ve ibadet yapmak istemediğimi nasıl söyleyebilrim?
Cevapla