1 aydır beraber çalışılan iş arkadaşının gülüm demesi doğru mu?

Aramız bazen çok çok iyi full şakalar komiklikler yapıyoruz cıvıtıyoruz beraber bazen de sürtüşmeler ve soğukluklar da oluyor. O da ben de çok esprili ama duygusal soğuk tipleriz. Ben 30 olucam o da 27 olucak şubatta. Bugün bana önce bugün kendini güzel yapmışsın dedi (kendisi suriye kürdü o yüzden türkçesi az) sonra da çağırırken bi kaç dakika aralıkla 2 kez gülüm diye seslendi. Ben çocuğa karşı boş değilim ama gülüm demesini sadece arkadaşça samimiyet olarak mı değerlendireyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Öteki iş arkadaşımız olan kıza da sürekli şakalar yapmasından dolayı bana karşı özel bi şeyi olmadığına karar verdim. Erkekler gerçekten çok ilginçsiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar gerçekten öteki kızdan hoşlanıyormuş bugün öteki arkadaşın ağzını yokladım. O da ötekinden hoşlanıyor bence dedi. Benimle de acaba olabilir mi diye denedi demek ki. Yazık.
1 aydır beraber çalışılan iş arkadaşının gülüm demesi doğru mu?
Cevapla