İnsanlar memurları niye zengin sanıyor?

Arabam ve üç kuruş maaşım var, her yaz tatile giderim arada turlara katılırım yediğim restoranlardan iki story paylaşırım başka bir olayım yok. Sırf memurum diye zengin ilan ediliyorum şaka gibi. Biz de çok zor geçiniyoruz. Eti haftada bir yiyebiliyoruz. Her gün et yediğimi sanmasınlar.

İnsanlar memurları niye zengin sanıyor?
Cevapla