Merhaba ben aşiret kızıyım ve geçen sene evlendim. Tahmin edileceği üzere hiç mütevazı bir düğün olmadı...
Ben açıkçası lüks ve gösterisi seven biri değilim ve hiçte olmadım. Ancak bizim akrabalar ve yakınlarımız hiç öyle değil 😑 tek isteğim normal bir düğündü ancak kilolarca altın, lüks otelde düğün, yüzlerce hediye derken gerçekten abartıyorlar! Hiç görmemiş gibi davranıyorlar!
Sizce bizim ülkedeki insanlar gösteriş meraklısı mi?
Evet özellikler kızlar o kadar boşlar ki o kollarındaki iğrenç altınları sallaya sallaya geziyolar Allah'ın varoşları. Ben her zaman gümüş tercih ediyorum açıkçası. Ve daha sade bi insanım
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben küpe bile pek sevmiyorum. Sadece altın yüzük hoşuma gidiyor. Ama akraba gezisine gittiğimizde takılan bilezikler gerdanliklarin bir bölümü takilipta gidilirmis 😑 bayram geliyor yine gideceğiz. Kaynanama altınları eve bırakıp gelsem diyorum ayıp ayıp olur mu öyle şey diyor. Sanki bayramda altınlar ellerini öpecek hatir soracak...
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Senin dediğin olay Güneydoğuda oluyor kürt ile arap aşiretleri yapıyor bunu. Ben Kars Arpaçaylıyım türküm bizim yörede öyle bir düğün henüz görmedim. Irkçılık falan yapmıyorum sadece düşüncemi ve gördüğümü söylüyorum kimse laf atmasın.
Ayrıca samimi olarak sunu da söylemek istiyorum. Ben insanlara görgüsüz denmesinden de hoşlanmıyorum. Mesela bizim ülkede mercedese binen adama hele de siyahsa mesela görgüsüz ya da görmemiş arabası diyorlar. Ben çok seviyorum param olsa gidip 2020 model siyah bir e200 alırım. Kime ne sanki parası varsa herkes biner. O görgüsüz diyenler de parası olsa gider alır kimse kimseye şov yapmasın. Kıskanıyorum desin olsun bitsin.