AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Değiliz tabiki. Biz daha naif yaratılmışız nasıl eşit olabiliriz
Eşit ama kadınlar biraz erkekleri köle gibi görmeye başladı gibi görüyorum
Fiziken ve psikolojik olarak eşit olmaları mümkün değil
Neden psikolojik olarak eşit değiller?
Yaradılış olarak aynı yaratılmamış aynı şekilde düşünmeleri de beklenmemeli bence
Doğrudur
Hem eşit olmalarını istemek beklemekte uygun değil bence. Eşitlik değil de adaletli olmak mühim
Eşitse gel hambal arıyorlar gel 60 kg çuvalları taşı
Sen kendini eşit görüyormusun? Bence kadın olarak sen daha çok üstünsün
Yasal haklarda eşit olsak biz erkeklere yeter :) onun dışında başka dünyaların insanlarıyız
cins olarak hayır ama insani deger açısından eşit olmalıdır.
Yani bu dünyada hepimiz insansak neden eşit olmayalım?
Bi bakıyorum eşit, bi bakıyorum kadın üstün, bi bakıyorum yine kadın üstün
Eşittir
Kadın daha üsttür çünkü kadın onca derdimizi huysuzluğumuzu çekiyor
Fiziksel olarak değil tabiki ama hak bakımından eşittir
Adalet ve hukuki yönde kadınlar daha önde
@bayram511 evet
Daha zeki olan öndedir cinsiyet değl 🫰🫰🫰🤑🤑🤑😉😉😉😉
Erkekler daha zeki
Maalesef eşit davranılmıyorlar ancak eşit olmalılar.
Eşittir hatta kadınlarımız ustumuzdedir cumhuriyet kadını onlar çünkü
Eşit değil kadınlar erkekleri resmen cezb edebiliyo ama erkekler yapamiyo erkekler hemen dusuyo
Evet :)
Mantıksız ne alaka
@Busra45_ sen niye her şeye atliyon
Sanane cevabın mantıksız dedim alla alla
@Busra45_ doğada kadın seçiyor.
@Busra45_ mantıksız sa sana mantıksız bana değil kadın erkekten üstüdür
Yani üstünlüğü bilmem ama hepimiz ölümlüyüz
Neyi kadın seciyo ilişki yimi
Evet olumluyuz zaten
Hayır ben doğadan bahsediyorum tüm canlılarda öyle dişi seçer
Olumlu olmak ayrı ama kadınlar üstün erkeklere gore
@Busra45_ yaa sen bı kaybol surdan
Tamam da dışı neyi seçer partnerinimi
Mal mal konuşmaya yedik sorunu sanki
@Busra45_ offf ne halin varsa gör yaa
dişi seciyor da erkekler de öyle kadınları kullanıb atar çoğunlukla. kadınlar duygusal olarak daha bağlılar eşlerine cinsellik yaşarken bile böyle bu. Erkekler genel olarak yumurta isterler elde etmek isterler çok kişi ile aynı anda birlikde ola bilirler
Eşitliğe karşiyim
Benim olan benim üstümede çikabilir
Ama esitlik asla
Eşit olsaydı kadın ya da erkek diye ayrılmaz tek cins olurdu
Tamam. Ne konularda eşit değiller?
Her şeyden önce fiziksel yeterlilikler açısından. Psikoljik dayanım açısından.
Hmm ama benim tanıdığım bir erkek var çok korkak ve her şeye ağlıyor ota boka olsun
İstisnalar elbette var. Ben genel bir çerçeve çizdim.
Eşit değil tabiki.
Eşit haklara sahip olmak istiyoruz ama onu bile beceremiyorlar
Beceremiyorlar derken devletin yasalarndan bahsettm küçük beynin bunu bile algilayamiyorsa omzunun üstünde taşıma bosuna
Zor değil biraz din kültüründen sana ayrım m yapıyorlar
Bence her koşulda kadın ve erkek eşit olmalıdır. Ama maalesef insanlar hep birbirlerini üstün görme yolunda ilerliyor, üzücü.
Buna emin olun kadınlar bile hayır diyodur. Kadın her yerde her türlü nerde olursa olsun tartişmasız daha üstündür.
Fiziksel güç vs ya da düşünce yapıları tamamen farklıdır erkek ve kadının eşitlik olamaz ama adalet olmalı bunlar farklı kavramlar
Kesinlikle eşit değil, bir kere doğası gereği ikiside farklı yaratklar ve ihtiyaçları istekleri farklı
Eşit değiliz tabi esitte olmamalı kadın erkekten 1 tık yukarıda olmalı ama bu kıymeti bilefek kadın var mı görmedim karşıma da çıkmadı daha
Bence eşit olmalı ama maalesef ülkemizde adalet rezalet oldugu icin eşitlik sağlandığını düsünmüyorum
Kesinlikle değil erkekler 10000.0 önde başlar hayata
Neden
Anlatılmaz yaşanır 🤣🤣
Yaşayan benim benim haberim yok
Oda senin sorunun mesela biryere gitmek istiyorsun birilerine yalvarıyor musun?
Otur evde derdin yok tasan yok ne gerek var mis gibi
Aynen hiç derdimiz yok her ay o ağrıları siz çekiyorsunuz
Tamam o konuda haklısın Allah kolaylık versin ama erkek olmakta kolay değil
Vardır zorluğu ama kız kadar değildir
qttü bkklu erkeklerle eşit olacak halim yok
Helal kız
Erkekler kul kadınlar tanrıça
kadın hesaplı erkekler türemiş hep yorumda, erkekler kendilerini haklı çıkarmak için ellerinden geleni yapıyor
Zaten öyle ne sandın? erkeklerin oyunları bitmiyor.
bilimsel olarak kanıtlanmış şeylere bile karşı geliyorlar
Evet
Yer yüzünde her canlı eşittir o yüzden kadın erkek fark etmeksizin eşittir 😎
ahahaha medeniyetin yüzde 95'ini kuran erkekler, eşit olmamız mümkün mü?
Fiziksel olarak maalesef eşit değiliz ama onun dışında her konuda eşitiz
Değiliz
Eşittir ama kadın eskiden kadındı şimdi kadın erkek ilişkileri
Değer açısından eşit ama biyolojik olarak farklı
eşit değil çünkü biyolojik farklılıklar var
Evet
hukukta eşit oldukları sürece sorun yok
Duygusal-psikolojik olarak eşitler midir?
değiller biliyorsun sen de
Aynen öyle
Eşit olmadığını herkes biliyor
Neden değiller?
Fiziksel olarak mesela
Eşit değildir kadın daha üstündür.
Hukuken evet ama diğer türlü hayır
Hukuken bile aynı degil, ceza yasasi fiili işlenen darp ta kadına 3 ay verdiği ceza erkege 6 ay veriyor
Eşit olabilir ama denk değil
Hiç kimse eşit değildir
Kadın ve erkek eşittir.
Değil
KADIN VE ERKEK EŞİTTİR
Eşittir tabi neden eşit olmasın.
eşitlik diye bir şey yoktur adalet vardır.
yerine göre değişir :D her şeyde eşit değil
Sosyal hak olarak eşittir
Aslanın dişisi de aslandır🤪
Kadın erkek arasında adalet olur
Hak ve hukuk bakımından eşittir.
Hak ve ödevler karşısında herkes eşittir
Kadın her zaman önde eşit felan değiliz
değil tabiki kendimizi kandırmayalım
Eşittir bir farkımız yok ç
Hayır tabiki kadınlar daha üstün
Evet
eşit olsaydı bu soruyu sormazdın
Sizin düşüncelerinizi merak ediyorum.
sen karnında 9 ay çocuk yetiştirmekle zorunlu iken sence olabilir mi
Ben zorunlu değilim ki
çocuk istiyosan zorunlusun
Ama istemiyorum
çocuk yapmazsan 40ında pişman olucaksın
Pişman olmam
allah kolaylık versin, ama bi dk allah yok bb
Yerine göre değişir
Eşit ama insanlar böyle görmüyor
Hangi devirde yasiyoruz?
Kadın ve erkek asla kıyaslanamaz
Eşit değil.
Kadınlar herzaman erkeklerden üstündür bana qöre
Hayır değildir
Senin düşüncen nedir