• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sana göre kadın ve erkek eşit midir? Eşit değilse neden?

hayatcokzoraglarim
hayatcokzoraglarim Takip Et
Xper 5 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39
Yapay Zekaya Sor

Soru başlıkta olduğu gibi. Düşüncelerinizi bekliyorum.

Sana göre kadın ve erkek eşit midir? Eşit değilse neden?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Alrens
    Alrens Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Herkes fazla gerilmiş; ilk olarak doğrulardan, sonra düşüncelerimden bahsedeceğim:

    İlk olarak rahatsız olabileceğiniz fakat açıklamayı istediğim ve sevdiğim bir konuya değineceğim:
    (Bu açıklamamdan dolayı sinir olup okumayacaksanız zaten gerçeği ret edenlere anlatmak boşa zaman kaybı olurdu bu yüzden buyrun gidiniz ;D [Evet bilim karşıtları da buyurabilirler.])

    Kadın ve erkek değil, kadın ve adam.
    Kız ve oğlan, karı ve koca, (evli olanlar için) Han ve Hanım, (Ki bu hanım kelimesi çok güzel bir şekilde türkçemize geçmiştir; merak eden olursa araştırabilir veya sorabilir.) Bay ve bayan, dişi ve erkek.

    Herkesin de bildiği kadarıyla dişi ve erkek fizik olarak farklıdır. (Çift cinsiyete vs. girmiyorum.)
    Fakat ileride bence bu cinsiyet kavramı körelmeye başlayacak: Genetik mühendisliği sayesinde doğumları istediğimiz şekilde değiştirebileceğimiz bir gelecek sunacak. Ve belki yine bunun ile veya zaten yapay ve/veya doğal yol ile erkek ve dişi hormonları alabiliyoruz. Bunun da yapay hali tabii daha gelişecektir.
    Bu yüzden dişi ile erkeğe şu an eşit haklar tanınmasa da ileride daha fazla tanınacaktır.
    Ayriyetten bence zaten eşit haklar tanınmalı;
    (İyice saçma düşüncelerde olan kişilerden arınmak adına bir fikrimi sunuyorum.)
    Mesela bir evlilik bittiğinde bildiğim kadarı ile (yanlış biliyor olabilirim.) dişi taraf para alıyor. Bence ciddi bir durum olmadığı sürece iki tarafın da para alması mantıklı değil. (Bence direkt evlilik kurallarını evlenen kişiler bizzat kendileri anlaşıp koymalı.)

    Evet artık bu kısmı okumaya devam eden çok az kişi kaldı (sizleri seviyorum <3) ve zaten eşit olmalarını düşündüğümden bahsetmiştim. Şimdi ise kendimce neden eşitsizlik olduğundan bahsedeceğim.

    Açıkçası bu konuda pek bir fikrim yok; dini ve keyfi geliyor. Fakat zamanında erkek egemen olmasının nedeni erkeklerin fiziksel olarak daha güçlü olmasından dolayıdır muhtemelen. (Doğal olarak karşı gelemiyorlar zaten.) Artık teknolojinin gelişmesi ile (ki bence teknolojiyi de pek iyi kullanmıyoruz. Buna başka zaman değiniriz.) dişiler de hak sahibi oludular/oluyorlar.
    Dini boyuta gelirsek; diğer dinler konusunda pek bir bilgim olmasa da müslümanlıkta zaten erkek üstün tutuluyor. Neden böyle dediğimi yine araştırabilir veya direkt bana sorabilirsiniz. (Çok fazla bahsetmem gerektiğinden yazmadım. Yoksa illaha ama şöyle vs. yazılacaktır.)
    Yani dini sebeplerden de eşitsizlik olabiliyor/oluyor.
    Keyfi dediğim ise; mezhep ve tarikatlar gibi bir kişinin düşüncesi fazla kişi tarafından kabul görmüş olabilir. Ve eğer o an bu fikir/düşünce uygulanabilecek durumda ise uygulanmıştır.

    Okuduğunuz için teşekkürler, hepinizi seviyorum <3
    (Okumadan yorum yapmazsanız sevinirim.)

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hukuksal olarak evet ama cinsiyet olarak eşit olamazlar...

    Kadınlar hayata hack pass yazmış gibi 100-0 önde başlar... Bu fark 35 lu yaşlarında eşitlenmeye başlıyor genelde...

    Hayat erkekler için survav moda yani aynı olamayız. Eşit felan da değiliz. Toplumun beklentilerinden tut da... İnsani değer yargılarına kadar bam başka yaratıklarız erkek ve kadın aynı insan cinsi bile sayılamaz. Erkek A+++++... tasarruflu modelken kadın sınıfı G+ çünkü varoluştan beri kadınlar genelde erkeklerin sırtından geçinmiştir... Her anlamda. Maddi manevi...

    Bu yüzden erkek çocuğu yapan aileler testlerden geçmeli çünkü bir erkek evlat dünyaya getirirseler ve yeterli donanım yoksa ailede o erkek evlat çoook acı çekicektir... Acı bizim parçamız ama bu bitmeyen ve kesilmeyen bir acı. Tüm ay adetli dolaşmak gibi. Tüm aileler kız evlat sahip olabilmeli ama erkek evlat yasaklanmalı resmen 😬 Yapılması daha güç ve izne tabbii olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kadınlar ve Erkekler sadece hukuki statüde eşittir .
    Hersey eşit olması mümkün degil, çünkü o zaman iki farklı cinsin yaratılmasının bir anlamı kalmazdı.
    Ama bir konuda anlaşalım kadınlar üstün varlıklar ❤️. Zira doğanın kendisi bile dişi.

    10
    72 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Hurişhanım bence siz erkeksiniz. Troll olduğunuzu biliyorum.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      bilimsel olarak kadınlar daha zeki ve zekanın yüzde 60ı kadınlardan geçer

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Aynen zaten bu yüzden bütün icatları erkekler yaptı.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      nasıl kadınları baskı altına aldıklarını da anlatsana o zaman

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      nasıl dışladıklarını icatlarını keşiflerini alaya aldıklarını

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Baskı altında olan bir kadın yok. Ayrıca bilimle uğraşma yerine kocaya hizmet etmek daha doğru.

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Neyse sen bilimle uğraş. Belki uçan arabayı falan bulursun.

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Vallaha kimseye kolelik yapmam ben. Kocam benim için çalışıyor zaten.

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Asıl siz gidip çalışın hadi. Vakit kaybetmeyin burada.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      hee senin için hayatta kalmak için çalışmak zaten zorunda

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Terbiyeli konuşun. Allah hidayet versin size.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      terbiye sizin anlamanıza katkı sağlamıyor ne yazık ki

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Neyse daha fazla sizin gibi biriyle muhattap olmak istemiyorum.

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Kıskanma beni.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @HurişHanım Evet senden üstün oldukları kesin.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Arkadaşlar bu muhtemelen erkek troll hesap. Takmayın bu kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @samedjackson erkekler köledir diye bir şey yazmadim okey? Babam, abim, erkek kardeşim var onlara asla saygısızlık edemem. Üstelik inançlı biriyim peygamber efendilerimize asla öyle bir şey demem.
      Sen okuyup anlama özürlüsüysen bu benim suçum degil?
      Ve bu benim yorumum istedigimi yazarim. Boş yapma !

      Yorumla
    • samedjackson
      samedjackson
      +1 yıl

      Sen kadın üstün varlıktır diye erkekleri küçümsüyorsun sen yazdıklarınla ne anlatmak istediğini bilmiyorsan sorun senin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @samedjackson istedigim gibi fikrimi belirtirim sana mı sorcam? Yorumda da belirtdigim gibi sadece hukuki açıdan eşitiz.

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Neyse siz bu şekilde devam edin. Allah size bunları öteki tarafta sorar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @HurişHanım Allah sana profil fotonu da soracak canim 😂😂

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Merak etme ben sacım basım açık gezmiyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yarası olan gocunurmuş 💅🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet yaşasin erkek egemenligi

      Yorumla
    • İstavritliAşure
      İstavritliAşure
      +1 yıl

      Kadının üstün olduğunu

      Yorumla
    • yinedemutluyum
      yinedemutluyum
      +1 yıl

      HurişHanım pick me liğinizi az ötede yapın çok eşlilik normal geliyorsa size ayrıca gidip birinin metresi olabilirsiniz

      Yorumla
    • Bahatti
      Bahatti
      +1 yıl

      Eşit değildir

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Allah’ın adını anma sen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @SoyPerfecto koptumm kızz 😂😂😂

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Yok kole falan değilim. Kocam istediğim her şeyi yapıyor benim.☺️Allah herkese nasip eder inşAllah.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hadi ordan git !

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      ayn öyle

      Yorumla
    • Sinirlicoksinirli
      Sinirlicoksinirli
      +1 yıl

      @SoyPerfecto eğer ortaya bir şey atıyorsan arkasında duracaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayattaki tek başarısı erkek olarak doğmak o da tesadüfen olmuş :d.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      bilimi reddeden biri için neden kendimi açıklamak gibi saçma sapan vaktimi harcayayım inanmayan sensin git sen araştır

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      kimseye kendimi kanıtlama ihtiyacı hissetmiyorum senin aksine

      Yorumla
    • Sinirlicoksinirli
      Sinirlicoksinirli
      +1 yıl

      femboyum ben ne abazası, kadınlarla sıkıntım yok. saçma kibriniz rahatsız ediyor sadece.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      yazık ya bi de idda ediyor

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      uğraşmaya değmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rahatsız ediyorsan az ötede oyna! Birileri rahatsiz oluyor diye gerçekleri söylemekden vaz geçmeyecegim.
      Yüz yıllar boyunca kadinlar hep 2. plana atıldı. Üstelik bunu zorla yaptılar. Ne okumalarina ne de kendi seçimlerini yapmalarina izin verildi.
      22. yüzyıldayız durum yine aynı. hala kadınlar sesini çıkardıgında hor görülüyor? Bazı kızlar hala zorla evlendiriliyor okumasina izin verilmiyor.

      Neden kadinlarin bilerek önü kesiliyor? Çünkü erkekler hep egemen olmak derdinde bilinçsizde olsa farkindasiniz aslinda üstün varliklar oldugumuzun.

      Git iyice araştır işin dini ve bilimsel taraflarini.
      Madem developersin bizim meslekte iyi bir araştirmaci olmak gerekir. Sana yeni task git bu konuyu araştır.
      Ben erkekleri kücümsemiyorum ama siz kadinlari kücemsüyorsunuz. Benim tavrim buna zaten baska sorun yok.

      Yorumla
    • Sinirlicoksinirli
      Sinirlicoksinirli
      +1 yıl

      l** egaliteryanım ben. ayrıca araya sen daldın, yukarıdaki arkadaş mantıksız bir şey yazmıştı ona yanıt verdim, ben senle tartışmıyorumki araya sen girdin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Araya girmedim benim yorumumun altina dalmişsin. Neyse ne.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bu arada femboysun ya kadınlara özenen bir erkeksin :D @Sinirlicoksinirli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadinlara özeniyor ama erkek seviyor işte 😂

      Yorumla
    • Sinirlicoksinirli
      Sinirlicoksinirli
      +1 yıl

      ya egaliteryanım diyorum. kadınlar daha zeki yazmışsın ona sinirlendim. egaliteryan insanların her bakımdan eşit olması gerektiğine inan kişi demektir.

      Yorumla
    • Sinirlicoksinirli
      Sinirlicoksinirli
      +1 yıl

      üf daha yazmayın bana

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      +1 yıl

      doğa dişimi:D yani dişilerin üstün olması mesru diyordsunuz

      Yorumla
    • rashaddemirov
      rashaddemirov
      +1 yıl

      Evrimsel olarak erkeklerin doğma oranı dişilerden yüksek olmuştur hep. Fakat cinsiyyet popülasyonundada eşitlik vardır. Bunun sebebi erkeklerin ölme oranı daha yüksektir bu böyle toplum dengede kalıyor. Erkekler mücadeleci varlıkalar her türlü adrenalıni ekstren durumu kadınlardan katbekatdaha fazla yaşarlar ölü oranları yüksektir ve kendilerini öldürmeye çok müsait bir cinsiyetdir. Erkekler basit varlıklar beyinleri çok fonksiyonlu değildir. İQ oranları kadınlarda genellikle ortalamaya yakın değer alır. erkeklerde standart sapma payı çok yüksekdir. Genel olarak bilim adamlarının çoğunun erkeler olmasının bir sebebi bu diğer küçük sebebi de kadınların tarih boyunca baskılanması

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      ilk defa bilgili erkek gördüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Femmiboy bos olan sey senin erkekligin canım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @rashaddemirov halal olsun gardaş 🖤👍🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cok haklisin canim 💗

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Hukuki olarak eşit olduğuna inanmıyorum. Kadının cinayeti ile, erkeğin cinayet işlemesi karşısında, cezalar farklı işliyor. Kadına iyi hal indirimi daha fazla oluyor. Kadın kocasını öldürdü 5 yıl yatıp, çıktı. Gazetelere, televizyonda manşet oldu. Millet gururla alkışladı. Erkek yapsa karısını öldürse, hapisde adamın işini bitirirler. İntihar etti süsüde verirler. Kim vurduya gider. Erkeğin erkeği öldürmesi. Ve kadının, kadını öldürmesi, karşılığındaki cezalarda aynı değil. Kadına çok merhametli davranıyor Savcılarımız. Hırsızlık konusuda aynı. Kadın hep kıyak geçiliyor. Hukuki statüde kadına, erkeğe verilmeyen pek çok haklar veriliyor. Doğum izni, süt izni, vs. Ayrıca okullarda, erkek öğretmenden çok, kadın öğretmen var. Özel okulda özellikle%90 ı kadın. Bu bir tesadüf mü?

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Ayrıca kadın askere gitmiyor, buda bi eşitsizlik. Avrupa'da askere gidiyor kadınlar. Bizim ülkemizde ayrıcalıklı davranıyor kadına. Askerlik zorunluluğu yok. Olmalı. Erken yaşta evlenmenin önüne de geçer bu. Beklesinler askerden gelip, evlensinler bizim gibi.

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      hee hee ayn ondan 3 kadını öldüren erkek serbest dolaşıyor ya da 3 kişiyi öldüren erkek iyi hal indirimi alıyor tecavüzcüler serbest kalıyor dimi ama kendisini ve çocuklarını dövüp bıçaklamaya çalışan eşini öldüren kadına 35 yıl hapis cezası veriliyor dimi

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      doğum izni süt izni demişin o zaman bebeği 9 ay senin karnına koyalım durum eşitlensin ha nasıl olur

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      erkeklerde adet olsun madem eşitiz

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      iş ev temizliğine , yemeğe , bulaşığa , ütüye, çamaşıra , çocuk bakımına gelince kaçmasını bilirsiniz ama dimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam emre sana da doğum izni süt izni lazım haklısın tabii en doğal hakkin. Çocuk doğurmak kolay tabii izine gerek yok 10dk doğur hooop ertesi gün iştesin.
      Bravo dahi ayakta alkışlıyorum 👏🏻👏🏻👏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Askerlik konusunda sorun yok. Bu milletin erkeginde kadını da kurt!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu kadarini da kadınlara çok görüyorsunuz ya pes yani pes valla !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Adam doğum izniniz niye var dedi ya şaka gibi 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Abi onu da vermeyin aq onu da çok görünn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dışarda abaza erkek tacizci erkek kadina cocuga tecavuz eden yine erkek şidden gösteren yine erkek? Onlara sesini çıkarsana? İşiniz gücünüz güç gösterisi ve show !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu haklısın emre erkegede verilsin izin verilsin diyorsan aynı fikirdeyim. Hem doğru yazmıyon hem kızıyon aq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dogru ama bu kadınladın sucu degil? Cok degerli yetkililere iletin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya emre senin etrafında yok diye öyle sanıyorsun ama o kadar baba olmak istesen erkek var ki. İki taraf için de geçerli yaratılışımızda var üremek. Doğanın kanunu bu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Genelleme yapman dogru degıl her kadının her erkegin istedikleri farklıdır.

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      İçgüdü diye bişey var. Kadınlar menepoza yakın, çocuk sahibi olayım düşüncesine giriyor. Bu gerçek. Yalnız ölmek istemiyorlar. Bizim öyle derdimiz. Yok. İsteyen erkek 80 yaşında baba olur

      Yorumla
    • SoyPerfecto
      SoyPerfecto
      +1 yıl

      @Emre3558123 para olunca ister diye masal uydurma boşuna doğudaki erkeklere sorsan beş parasız olduğu halde 5 çocuk ister çoğunluğu

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @SoyPerfecto oha bu kadar kişi neyi tartıştiniz bu kadar uzun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Pardon etiket yanlış oldu genele söylüyorum yani herkese. Kadın ve erkek eşit değildir arkadaşlar. Aynı cinsler bile birbirine eşit değilken kadinla erkek nasıl eşit olabilir?

      Yorumla
  • papatyaaam123
    papatyaaam123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 72%
    +1 yıl

    Yerine göre bence mesela kadın doğum yapıyor acılar cekiyo zorlanıyor erkekte böyle bı durum yok bu konuda pek eşitlik yok bence.

    3
    7 Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Doğru diyorsun erkek sünnet olurken askere giderken güle oynayan yapıyor bu işleri. Ul an ne ksk biti insanlarız biz yaa

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Sünnet dini bir şey ya. Kadının doğum yapması değil ama.

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Evet onu da Allah veriyor. Baya farkediyor haklısın

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Ya şimdi, narkozlar oldu bilmem neler oldu, sezeryan oldu. Falan.. Ayrıca kadın acı çekse bile. Kendi istiyor çocuk sahibi olmak. Kendim ettim, kendim buldum misali. Çocuk isteyen kadındır. Kadın çocuk yapmak istemese gider doğum kontrol hapı kullanır, yumurtalığını aldırır falan

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Saçma örnek vermişsin ve örneğinde kadını kollar gibi örnek vermişsin. Cinsiyetçi seni. Siz kadın sınız. İçinize giren penis ve sperm var. Bizim içimize giren, penis ve sperm tarzı sıvı olmadığından, rahmimiz olmadığından biz nasıl hamile kalalım. Saçma yani örnek. Vajinasına kolunu sokanlar var onlar daha rahat doğum yaparlar. Baktın dopum acısı yaşıycan. Vajinana elini sok açılsın, doğumda acı çekmezsin. Ama ozamanda düşük yapma ihtimalin var.

      Yorumla
    • papatyaaam123
      papatyaaam123
      +1 yıl

      İyimisin sen Sadece kadinmi istiyor çocuğu ya

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Allah istiyor ki öyle yaratmış kadını, dini bir şey yani çiçeğemmm

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

54

Cevap

89

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Eşit olması gerekir

    0
    0 Yorumla
  • Suits_s
    Suits_s Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu soruya hemen "evet" veya "hayır" demek çok zor. Çünkü, soru bu hâliyle yeterince açık değil. Onu bir başka soru ile açmak gerekiyor. "Nerede? Hangi konuda? Ne yönden?" gibi. Eğer, "hukukî açıdan" soruluyorsa, cevap olarak "evet" diyebiliriz.

    Eğer, her hususta denilirse, o zaman, bu soruya cevap vermeye gerek kalmayacaktır. Zira, cevabı sorunun içindedir. Madem ki, iki ayrı cinsten söz ediliyor; öyleyse mutlak eşitlik nasıl düşünülebilir?

    Kadınla erkeğin eşit oldukları sahalar bulunduğu gibi, erkeğin kadını çok gerilerde bıraktığı, yahut onun çok gerisinde kaldığı sahalar da mevcut. Onun için, meseleyi sadece bir tek madde çözümlemek mümkün değil.

    Soruyu bir de psikolojik yönden ele alabilir ve şöyle sorabiliriz: Kadınla erkek arasında psikolojik yönden farklılık var mıdır?

    Bu soruya hiç tereddüt etmeden "elbette" diye cevap veririz. Kadınla erkek arasındaki psikolojik farklılık kendini çocukluk çağından itibaren göstermeye başlar. Erkek ve kız çocukların oyuncakları farklıdır. Bir kız çocuğu en çok oyuncak bebekleri sever. Henüz evlilik nedir bilmediği o yaşlarda, bebeklerini bağrına basar, öper, elbiselerini değiştirir, beşikte sallar ve uyutur. Günün büyük bir kısmını onlarla geçirir. Erkek çocuk ise, taksi, uçak, tabanca gibi oyuncaklar ilgilenir.

    Kabiliyet yönünden de iki cins arasında bariz bir fark var. Erkek, terkip ve tahlilde, kadın ise taklit ve ezberde daha ileridir

    Kadında sezgi gücü, erkekten çok kuvvetli. Değişikliğe ondan daha çok ihtiyaç duymakta, yenilik ve heyecana daha açık. Vücut büyüklüğü itibariyle ve güç ile kuvvet yönünden, kadın erkekten genellikle daha geri.

    Kadın, hayat arkadaşına (ona nispetle) daha çok bağlı. Ondan daha vefalı. Dünya sevgisinde erkekten çok ileridir.

    2
    3 Yorumla
    • Meryemhaki000
      Meryemhaki000
      +1 yıl

      Emeğinize sağlık 🙏🏼

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Meryemhaki000
      Meryemhaki000
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    yani buna hangi perspektifte baktıgın önemli.

    misal devlet nazarında bakarsan değil. kadın önde. emeklilikte yas sartı daha az sadece cinsiyet farkı ile. y dısında ev hanımlıgı süresi borclanılabiliyor ama ev erkekliği süresi hayır. yani siz calısmıyorsanız esiniz calısıyorsa erkekseniz olmaz. yine nafaka konularında sanırım yüzde 99.99 gibi bi orandır kadına erkek verir. askerlikde cinsiyet ayrımı yapılmayan ülkeler var nadirde olsa ama türkiye de bayanlar yapmıyor.

    sosyal acıdan da bence kadın önde. magazalara girersiniz ilk sizi kadın bölümü karsılar. erkek katı ise ya altta ya üsttedir ya arkada. erkek olmak düz cay içmek gibi ama bayan olunca papatyalı cay. sütlü cay az sekerli cok ballı cay vs cesitlenilir. yine bir yere yönetici olarak da artık pr olarak bayan seciliyor. reklam olsun. oraya hava katsın diye. bi kadına bi kötülük yapılsa haberlerde yapan erkekse bi de linc olur ama kadın yapsa ekrekse yaptırmasaydı der insanlar.

    erkeklerinde kimi dallarda üstünlüğü de yok değil. ama konu hakkında cok yazan olmustur bu soruya bence. uzatmıyım.

    dineni de yazım dinen bildiğim kadarıyla kuranda yazıyormu bilmiyorum ama erkek bi adım öndedir diye biliyorum. tabi bugun insnalar dinden uzaklastı bu havada kalıyor ama.

    bence nerden baktıgına göre erkek önde olduguda var esitlikte var ama bence trend kadının önde olması yonunde. totalde kadın bence farkı actı bile. tek tutan sey kadınların erkekleri cok ezmek istemeyen dişilik dürtüleri. devlet değil yani. karıyım ben ne yapam pısırık adamı diyorlar ic dünyalarında.

    1
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın ve erkek var olduğundan beri biyolojik olarak da, zeka olarak da birbirine eşit değil ki zaten. Kadın ve erkek birbirlerini tamamlar. Sağ ayak ile sol ayak gibi. Sağ ve sol el parmaklarının birbirine geçmesi gibi. Her cinsin rolü farklı.


    Ama erkeğin toplumdaki rolü her zaman daha ağır olmuştur. Bahsettiğim şeyi aşağı yukarı anlamışsınızdır.
    Savaşlar, buluşlar, maddi yükümlülük, askerliğe gitmek vs vs… Detaylar çok yoğun ama aynı şekilde kadının doğurması, belli toplum yapılarında baskı görmesi vs. De onların



    Kadın ve erkek eşitliği diye bahsedilen şey; Hukuk ve fırsat eşitliğidir. Sağlanması gereken budur zaten. Geriye kalan tüm eşitlik söylentileri tamamen feminist tayfanın erkek düşmanlığından kaynaklanan yanlış bir algıdır.

    2
    1 Yorumla
    • Seinjerlin
      Seinjerlin
      +1 yıl

      İstisnai durumları " genel " bir şey gibi de göstermeye gerek yok. Mesela siyahi erkekler de beyaz erkeklerden fiziken daha güçlüler. Bunu kimse sorun etmez. Yaratılış/Evrim ne derseniz diyin adına artık, bunu herkes kabul eder.
      Biyolojik rolleri hukuk ve fırsat eşitliğinden ayıramıyorsanız, bu sizin sorununuz.

      Yorumla
  • nesoracaktın78
    nesoracaktın78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır tabiki değil, erkekler daha zeki ve akıllıdır, kadınlar unutkandır ve çok kafaları çalışmaz, erkekler burada bile daha, düzgün cümleler kurabiliyor görüldüğü gibi, kızlar düzgün cümle bile kuramıyor, anlatım bozukluğu oluyor yazdıklarında. Erkekler karmaşık şeyleri çözebilir, kadınların hemen kafası karışır. Erkekler bilim üretebilir kadınlar üretemiyor, tek tük var bilim üreten kadın, tarihte de böyleydi. Erkekler savaşçıdır, savaşları çıkarırlar bazıları tarihte de böyleydi. Kadınlar duygusal daha çok.

    2
    1 Yorumla
    • rashaddemirov
      rashaddemirov
      +1 yıl

      bir kısmı doğru ama kadınların da beyinleri çalışır sadece atılgan varlıklar değiller.

      Yorumla
  • benaslındayoğum35
    benaslındayoğum35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadın ve erkek eşit değildir. elmayı ortadan kessen bile iki taraf aynı olmaz. Her zaman iki eş birbirinin eksik yönlerini tamamlar. Kadın gibi doğurabilir mi erkek veya erkek gibi doğurtabilir mi kadın, erkekteki güç kadın da var mı, kadındaki anacıl içgüdüler erkekte olur mu veya erkeğin ailesini sahiplenmesi (atasözleri zamanında boşuna söylenmemiştir; yuvayı dişi kuş yapar, erkek evin direğidir). Her karakterin toplumda ve ailede rolü vardır kadınla erkek eşittir diyeceksiniz tamamen demeniz lazım, güç yettiremeyen bir iş olduğu zaman bu erkek işi dememek lazım veya erkekten o erkek tabii ki yapacak diyerekten maddi manevi olarak kendi gösterdiğinden fazla fedakarlık beklememek lazım. Eğer bunları beklenirse o eşitlik değil tek taraflı çak allık olur. Erkekler biraz saftır genelde görmez ama merak etme yavaş yavaş görmeye başladılar. Farkındaysan günümüzde evlilik düşünen çok insan kalmadı

    2
    6 Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Ne alakası var istesem senede 1000 çocuk yaparım, kadın k. çını da yırtsa 1 tane yapabilir. Doğa denilen şey olaya böyle bakmıyor. İnsan soyunun devamı erkeğin elinde.

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Allah'ımmmm her geçen gün kendimi daha yalnız hissediyorum 😢😢😢 kadın olmasın da taşı mik er çocuk yaparsın dostum.

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Kardeş adamlar yapay rahim geliştirmeye başladı. Nano teknoloji nerelere geldi. Biraz takip et. Pek yakında çocuk olması için kadına ihtiyaç kalmayacak. İki meme elleyeceksin diye s. kme kendi türünü burada, başka türlü düşürmeye çalış aq

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Kardeş sen bilim takip ettiğine emin misin🙄 erkeğe gerek olmadan kadınların çocuk yapmasını sağlayacak yöntemler geliştiriyorlar. Neyse mevzu değil ben ilk yorumumda da diyeceğimi dedim kadının yeri erkeğin yeri ayrıdır normalde iki tarafta birbirinden Üstün değildir iki taraf birbirinin eksiğini tamamlar ama sadece bizim toplum değil dünya insanlarında bunu anlayacak beyin kapasitesi gün geçtikçe düşüyor maalesef neredeyse tamamınız fındık beyinlisiniz

      Yorumla
    • DeAngelo
      DeAngelo
      +1 yıl

      Kimsenin yeri ayrı falan değil. Eşitlik diyorsan inşaatta amelelik de yapacaklar, şehrin kanalizasyonunu da temizleyecekler, askere de gidecekler. Etrafında gördüğün her şeyi erkekler yaptı. Şu elindeki telefonu da erkekler yaptı. Hepsini geçtim din bile 1 erkeğe karşı 2 kadın diyor. Geçin bu romantik pembelikleri. Allah’a da mı kafa tutuyorsun?

      Yorumla
    • benaslındayoğum35
      benaslındayoğum35
      +1 yıl

      Ya arkadaş okuman yazman mı yok, anlaman mı kıt anlamıyorum. Aynı şeyden bahsediyoruz zaten. Sen ısrarla saçma sapan konuşuyorsun amaç ne Xp mi kasıyorsun

      Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Ben konudan tamamen bağımsız, sadece yanlış bir bilgiyi düzeltmek istiyorum. Arkadaşın biri %60 anneden, %40 babadan alır demiş ve bunun bilimsel olduğunu iddia etmiş. Bu konu 2016 yılında bir blog’da söylenmiş ve tüm dünya’ya bu şekilde yayılmış. Tabi insanlık inanmayı sever, araştırmaz. Lakin bu hurafe bilgi o kadar yayıldı ki, Emily Willingham adlı bilim insanı ve yazarı, bu konuya Dünya’nın en büyük bilim sayfalarında açıklık getirdi. Yani %60 ve %40 olayı yoktur. Birçok farklı genomun birleşerek zekayı meydana getirdiği bilimsel olarak kabul görür. Yani zeka sadece gen ile açıklanamaz. Bilim adı altında yanlış bilgiler vermemeniz dileğiyle.

    1
    0 Yorumla
  • YazBunuBirKenara
    YazBunuBirKenara Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadın ve erkek, hatta tüm insanlık; değer ve haklar bakımından eşittir. "Yetenek ve becerileri farklıdır, o yüzden eşit değildir" zırvalığına gelecek olursak, yeryüzündeki her canlının yetenekleri birbirinden farklıdır. Dolayısıyla her insanın da yetenekleri birbirinden farklıdır. Bu kadın ya da erkek olmakla sınırlı bir durum değildir. Kiminin müziğe yeteneği olur, kiminin resme yeteneği olur. Kimi matematiği sever, kimi dil bilgisini sever. Bu böyle uzar gider. Hiç birimizin parmak izi bile eşit değil, bu kafaya girecek olursak sadece "kadın-erkek" diye sınıflandırmak yerine bütün insanları tek tek sınıflandırmak gerekirdi.

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Çok zor.
    Yasalar önünde eşit olsun yeterli.
    Onun haricinde bir kadınla , erkeğin eşit olması zaten imkansız.
    Doğanın kanuna aykırı.
    Tabi zaman zaman kadın erkek eşitliğinden bahsedenler oluyor.
    Bir kısım kadın, kadın ile erkeğin eşit olmadığını kabul ederken , bir kısım ise tam tersini savunuyor.
    Genelde maddi özgürlüğünü kazanmış olanlar kadın erkek eşit diyor. Eşinin eline bakanlar ise kadın erkek esit olamaz zaten diyor.
    Artık ne demek istediğimi burdan anlayın.

    Şunu da unutmamak lazım.
    Ben erkeğe muhtaç değilim diyen karşı cins olacaktır.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bırakın cinsiyeti insanlar bile eşit değil bu dünyada ne kadını ne erkeği

    görünmez bir kast sisteminin içindeyiz ciddi anlamda köylüler, tüccarlar. din adamları ve soylular...

    kadın erkek eşit olsa ne olur olmasa ne olur?

    neye göre eşit neye göre değil?

    fiziksel olarak tabiki değil, hukuksal olarak boşanma vs. durumlarında kadın önde cinayetlerde erkekler

    toplumsal olarak kadınlar daha fazla hırpalanıyor ama erkeklerde kadınların çalışamayacağı ağır işlerde çalışıyor psikolojik olarak yıpranıyor cüzdan olarak görülüyor vs.

    yani kısaca kadın da erkek de eşit olmama konusunda eşit

    1
    31 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kast sistemi? :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      farklı dünyalarda yaşıyoruz sanırım sizin emekli maaşlarından asgari ücretlerden kaderine bırakılan insanlardan haberiniz yok galiba

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Elimde bir sürü tarih kitabı var dersini de alıyorum üniversitede ama kast sistemi benzetmesiyle uymamış. Ve bu son yanıtın şu gibi
      Nobody:
      You: ekonomi çöküyor agaa

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka devlet hastanesinde tedavi olmak herkesin hakkı değil mi? Senin söylediğin kavram bahsettiğinle uyumuyor. Angarya desen eeh belki anlarım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      boşa okuma o zaman her şeyin birbiriyle bağlantılı olduğunu göremeyecek kadar körsen belli ki rahat içinde yaşayan ve toz pembe dünyadan birisin. kadın erkek eşitliği insanların yaşayış tarzı ekonomik durumu, dini bunlardan etkilenen şeyler norveçle türkiye ya da kanadayla arabistan kıyaslandığında farklı sonuçlar çıkacak, ekonomiden bahsetmem durumla asla alakasız değil tam tersine tam ortasında bir durum insanın değeri yok diyorum sen kadın erkek diye ayırmaya çalışıyorsun hala hayat sana güzel süt banyonu yapmayı unutma

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Pardon boşa okuma derken? Kavramları öğren öyle konuşalım çok toysun. Çeneni bilmediğin konular hakkında kapatmalısın. Burada benim konuştuğum toplumsal cinsiyet eşitliği. Kör derken? Aa haksız olunca böyle mi üste çıkıyorsun sen her şeyin sahte profilin gibi. Tatlım iktisat dersi alıyorum inkılap alıyorum sen ne alıyorsun ahahaha? Aa pardon sen bir üniversitede öğretim görevlisisin bana o yüzden böyle çıkışıyorsun anlıyorum. Bence daha çok yüzünü kapatmak zorunda kalacaksın elinde kafandaki eksiklikler yüzünden.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka kast sisteminde köylü eğitimden bile faydalanamıyor sen ne diyorsun? Bu kadar mı bilgisizsin? Kapitalist bir dünyada yaşıyoruz ama kast sistemi olan dünyada değil!

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka boyunu aşan konular bunlar uzun uzun yazmışsın. Tüp kuyruğu var diyen amcalardan farksızsın. Şimdi dersin uzaylılar dünyayı istila edecek. Ahahahaha sadece gülüyorum. Bildiğini iddia ettiğin için.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ya sen kimsin ya? Lise terk. d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Birincisi ben senin kankan değilim toy hiç değilim sen önce ruj sürmeyi öğren laf ettiğin profilim hiç değilse göze hitap ediyor. Daha eğitimin başındasın bir b*k bildiğin yok görünmez kast sisteminden kastım insanların sınıf sınıf ayrılması ayrılmak zorunda kalması ekonomik olarak çökmemizin yanında toplumsal olarak da çatırdıyoruz zenginler daha zengin olurken açlıktan intihar eden insanlar var ne anlatıyorsun sen? fakirlerin okuduğu devlet okulları gittikleri devlet hastaneleri süpermiş gibi davranıyorsun alınan eğitimin bir kalitesi yok hastanelerden bahsetmiyorum bile doktorlar statü için okumuş hastanın yüzüne bakmıyor randevu zaten bulunmuyor insanların maaşı ev kiralarından az bir çık gör dünyayı öyle konuş ezberden kitaptan okuduklarınla olmuyor öyle hayat

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Rujumu gayet de güzel sürüyorum. Ama kafandaki küçük soğanı çalıştırmanı tavsiye ederim. Bıyıkların çıkmış lan bıyıkların! Hastaneler gayet iyi işliyor. Bu arada sizin gibi ampule oy basanlara bu hayat müstahak.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bana zırlama sorumlusunun kapısının önünde zırla ama sen korkarsın şimdi.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Alnın çok geniş bu arada beluga whale gibi

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Telefon numaranı ver aa ama veremezsin korkarsın bence. Versene orada yüksel lan!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ampul mü lise terk mi? soğan mı? gerçekten ne kadar cahil olduğunu bir kere daha kanıtladın hemşirelik mezunuyum bu bir o soğan dediğin şeyin bunlarla hiçbir alakası yok bunları bilmediğin gibi onu bilmeni de beklemezdim zaten kuduz köpek gibi her yere saldırabilirsin bu senin zekasız olduğun gerçeğini değiştirmiyor nerede okuyorsun üniyi bayburtta mı?

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Hemşirelik mezunusun ama bilmediğin konularda konuşma dersini bile almamışsın ya. Bu konular bizimle alakalı. Bu arada fotoğrafın google aramalarda çıkıyor. Kendini koyamayacak kadar özgüvensizsin.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bayburt senin memleketin olmasın ahahahaha

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bir hemşirenin konuşacağı konular değil bunlar! Soğancık

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Telefon numaranı ver daha fazla buradan konuşmak istemiyorum. Hadi yazsana ahahahh yazamazsın korkaksın korkak. Realde olsan elimde kalırdın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      fotoğrafın benim olduğunu söylemedim zaten mahalle karısından farkın yok seninle daha fazla tartışıp seviyemi düşüremem hadi

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bu arada bana zekasız dedin sana hakaret davası açacağım tüm paranı alacağım. Görürsün sen! Silme ve bekle ve gör

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Görürsün savcılığa gidiyorum. Kızlarsoruyor türk menşeili bir yer. Bekle bekle. Eve kağıt gelince zırlama.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bulunacaksın!

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ben en azından kendi fotoğrafımı koyuyorum ama sen?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      git git boş durma insanın yapacak işi olmayınca böyle başkalarına sarıyor demek ki

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Öyle bir saracağım ki göreceksin. Haddini bileceksin. 155lik sude seni!

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Rujum senden pahalı bu arada

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Numara sal allahın için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      özür dilerim hakaret ettiğim için ama aşırı derece kışkırtıcı konuşuyorsun lütfen sende cümlelerini özenli seç. bu emin ol korktuğumdan yaptığım bir şey değil insanlara hakaret etmeyi sevmem ama gerçekten sinirlendirdin beni her şeyi alaya alıp üstüne üstlük senin yaptığın hakaretler ne olacak peki. güzel güzel yaşayıp gidelim allah aşkına kedi köpek gibi birbirimize girdik herkesin fikirleri farklı olabilir ben sana kendi fikrimi söyledim sen gelip dalga geçtin resmen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kast sistemi yaptığım bir benzetmeydi sadece regl öncesi dönemimde aşırı sinirli oluyorum ve maalesef tam o dönemdeyim sana telefon numaramı neden vereyim kavga etmek için mi? gerek var mı?

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Tamam sorun değil.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Eşit değiliz hiçbir konuda! Fiziksel olarak eşit değiliz çünkü bilimsel olarak da 12 yaşındaki bir çocuğun gücü 20 yaşındaki bir kadınla eşdeğer. Hukuksal olarak zaten eşit değiliz! Geçenlerde gördüm, 85 - yanılmıyorsam - yaşındaki bir amca nafakayı ödemeyi unutmuş diye tutuklanmıştı. Kadınlar - sözde - her şeyi yaparız diyorlar, erkeklere ihtiyaç yok diyorlar ama nafaka erkekten, hesap erkekten, geçim erkekten, hediyeler erkekten bla bla... Bir kadın erkeğe tokat atar, kimse tepki vermez; bir erkek kadına sesini bile yükseltse, kadına şiddet diye adamı darp ederler. Kadın, metroda ayağını uzatır ses seda yok; erkek, metroda ayağını uzatır, Allah'ın kırosu diye saldırmaya başlarlar. Kadın, birisine sinirlenip - gıcık kapmak - bu beni taciz etti diyerek dövdürür herkese, erkek derdini bile anlatamaz...
    Yani asla eşit değiliz, kendimizi kandırmayalım. Fiziksel olarak erkekler; hukuksal ve toplumsal olarak kadınlar daha üstün.

    1
    19 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      O zaman erkekler kadınlardan uzak duracak her konuda.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne alaka kardeşim? Bizim, sevip sevilmeye hakkımız yok mu? Bizim metroya binmeye hakkımız yok mu? Bizim, bir kadını reddetmeye hakkımız yok mu? Bunlar oldu diye neden hep suç bize kalıyor? Ülke bitmiş zaten, neden hala bütün yükü bize yüklüyorlar? Bence topluma eşitlikten, adaletten önce, saygının getirilmesi lazım. Saygı olunca, diğerlerine ihtiyacımız bile kalmaz. Ama böyle yozlaşmış bir toplumda saygı arar mı, meçhul!

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Sen beni yanlış anladın. Haklarını kullan ama muhatap olmayacaksın. Kadınları reddetseydiniz keşke peşlerine sapık gibi takılmak yerine.

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Kanka bırak daha çok yorma kendini baksana bir sürü gerçek söyledin ve verdiği cevap reddetseydin oldu ve senin anlattıklarında reddetmenin bir bağlantısı yok bu tür kadınlar erkekleri kötülemeye çalışıyor tatlısu feministi bunlar takılma

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      @AliBeyciğim kanka o yüzden erkekler tarih boyunca kadınları eve kapattı ve gereksizce kıskançlıklar yaptı. Ben bir erkeğin kölesi olmam. He bir de tüm savaşları kadınlar başlatmıştı değil mi (!) ? Biz sadece huzur istiyoruz ama nefreti kini saçan sizsiniz.

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Hiç bir kadına nefret saçtığım yok bu dediğin kişiyle alakalı bir şey genelleme yaparsan o zaman bende yapayım genelleme her yer esc dolu bütün kadınkar esc o zaman buna herkes dahil istisna yok oldumu şimdi bu genelleme?

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Allah beyin vermiş kullan demiş kullanalım lütfen

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Her yer esc dolu değil. Konuştukça batıyorsun. Üslubunu düzeltmeni tavsiye ederim. Senin yaptığın tek şey gerçekleri kabul edememek ve istediğin şeylerden şikayet etmek!

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Ee sen diyorsun ya nefret saçıyorsunuz diye buda bir genelleme ikiside aynı şey

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bak aşağılama yine. Beyinsiz diyebilirsin sıkıntı yok ama yasal yollara başvurursam sonra ağlama uzlaşalım diye. Bu konuda çizgilerim belirgin.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Nefret saçıyorsun baksana hemen bir şeyde aşağılama. Senle konuşulmuyor bile. Ben en iyisi yasal yollara başvuracağım bana hakaret ettiğin için.

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Başvura bilirsin hiç problem değil hakaret değil bu bilgi verdim kullanalım dedim ikimizide kasteddim

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Sen kral olmak istiyorsun hayat herkes için zor hepimizin sıkıntıları var ama asıl nefret kusan cinsiyetçilik yapan kişi sensin

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ben zaten kullanıyorum. Dediğin şeyi anladım. Hakaret amaçlı. Nefret saçıyorsun. Umarım iyi bir insan olursun.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Cinsiyetçiliğe girecek çünkü gördüğümüz şeyleri söylüyorum. Yani cinsiyetçilik gibi algılanabilir. O da erkekleri sütten çıkmış ak kaşık gibi savunmayacak.

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Evet taciz olayları kötü tecavüz olayları berbat hatta bunları yapanları hadım etmek lazım diye düşünüyorum ama sen genel soru sorup tek cevap bekliyorsun

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Tamam anlıyorum. Konuyu kapatalım. Kötülük yapanlar düşünsün kendimi nasıl düzelteceğim diye.

      Yorumla
    • AliBeyciğim
      AliBeyciğim
      +1 yıl

      Kadın fiziksel olarak güçsüz erkekten evet ama duygusal olarak erkekler daha çok zorbalığa uğruyorlar kadınlardan bak bir sürü deney var bir kadın erkek gibi saçını kestiriyor erkeklerle beraber yaşıyor belli bir süre ve hepside erkeklerin hayatı daha zor diyor

      Yorumla
    • Melisim72626
      Melisim72626
      +1 yıl

      kadınlar da sokak ortasında dovuluyor kımsenın laf ettıgı yok sahıt oldugum olaylar var kadın kımsesızse her erkek onda soz sahıbı olacagını dusunur hayat nafaka olaylarından ıbaret degıl

      Yorumla
  • legolas38
    legolas38 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kadın ve erkek yaradılışı gereği eşit değildir birbirini tamamlayan iki yarimdir fıtratı ve vücudu gereği birbirinden ayridirlar bazı feminist gruplar ve kişiler eşit olduğunu söyler ama alakası yoktur toplumsal eşitlik denilerek kadını arşa çıkardılar erkeği seviye olarak düşürdüler halbuki misal verirsek bir bütünün birbirini tamamlayan iki farklı parçasıdır

    1
    42 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka ne zaman kadın arşa çıkarıldı bahseder misin?

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Son 10 yıldır farkındaysan

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ondan mı kadın cinayetleri artışta?

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Ondanmi iftira atıp kadının beyanı esastır denilip erkekler haksız yere hapiste

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kimse haksız yere hapse girmiyor. Mahkeme somut delil istiyor daima.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Eşitlik ve cinayet konusu ayrı olay

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Hayır kadının ifadesi esastır olmuştu 6 ay önce Fatih Erbakan sayesinde değişti

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      O öyle değil işte. Uzaklaştırma da öyle o.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Cinayet işleyen canidir eşitlikle bunun alakası yok konuyu farkli yere getirme

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kadının ifadesi esas diye bir şey yok.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Bak geçen bı adam kirasını almaya gidiyo telini aciyo video kaydı aliyo kadın kapıyı açtığı gibi bagiriyo imdat taciz etti adamin elinde video olmasa hayatı kaydi

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Belki daha önceden etmiştir kadın o an sesini çıkaramamıştır. O gün yakalanması için uğraşıyordur.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Adam ondan tedbirli gelmiş kamera açmak falan.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      https://hizliresim.com/4zdqio3

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Bak hemen gerekçesiz savunma yaptın yani kadını göğe çıkardın

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka o bir iddia. Bu arada her haber başlığı gerçeklik içermiyor. Clickbait denen bir şey var.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Demekki neymiş goklerdeymissiniz iyi geceler dilerim bu şekilde gereksiz iftiraya ve gereksiz savunmaya cevap vermenin gereği yok

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Senin dediğine gelelim o halde kadın cinayeti dedin tamam senin ifadene göre eşit olsun bir okadarda erkek öldürülsun mu diyelim

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ben erkekler öldürülsün demedim. Kimseye dokunmayın demek istedim.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Konuştuğumuz olay farklı tek savunma mekanizması eeee hergun bir sürü kadın ölüyor demek çok saçma

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Ben dokunuyorum zaten öldüren canidir dedim iyi yapmış demedim size göre her erkek katil mi dokunmayın o halde diyorsun

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Şimdi ben desem bütün kadınlarda yollu kaşar desem bu ne demek

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Hayır konumuz erkek şiddeti

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Konumuz eşitlik soruyu sen sordun

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Bak ben evlendim boşandım karım narsist ve bipolar bozukluğu vardı ama ben suclandim hemde delilim olduğu halde haksız bulundum hakimin dedigi şey onun ifadesi esastır hiç bişey yapamam

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka bu arada cinsellik tek taraflı olmuyor tek bir cinsiyete böyle bir ithamda bulunman da gülünç!

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Ha Allah'a şükür sonradan herşeyi açığa çıkınca haklı bulundumda öyle ayrildim

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Bende onu diyom sendedin o halde dokunmayin diye kadınlara her erkek aynımı diyorum katilmi

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Sen olayı kendi istedigin yere getirmeye çalışıyorsun

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Neyse konuyu gazalinin bir sözüyle kapatayım, bilmediğini bilmeyenlerle tartışma cunki kazanamazsin

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Her erkek aynı değil ama üstüne alındıysan demek ki bir şey var.

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      İyi geceler

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Bak hemen demekki bir şey var 😄😄😄basit ifadeler ve iftiralar işte buyuzden diyorum dünyada iftiraci kadınlar varken şeytan napsin

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      İftira değil siz iftira diyerek iftira atıyorsunuz?

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Sen elinizi çekin diyorsun genelleme yapıyorsun farkındaysan beyninin sol lobunu kullan popoyu değil

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Neyse ne desem bos

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Pardon erkeklerin aklı fikri cinsellik olurken popoyu kullanan ben miyim?

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Bak yine carpittin diyorumki yazdıklarımı iyi oku

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Tipik ergen sivilceli saldırı yapiyorsun

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Neyse sürçü lisan ettiysek affola iyi geceler

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Gerçekler acıttı hemen hakarete başvurdun. Komiksin!

      Yorumla
    • legolas38
      legolas38
      +1 yıl

      Hakaret etmedim sen carpittin konuları salliyon habire kendini haklı çıkarmak için her türlü tarafa çekiyorsun cahille muhabbet edilmez sen tüm erkekleri katil yerine koyuyorsun valla bisey diyimmi emin ol şeytan sizi görünce önünü ilikliyordur narsist kişilikler beyin yerine oje ve rujlariyla düşünen amip sürüsü diyorum boyle insanlara iyi günler dilerim

      Yorumla
  • CübbesizPapaz
    CübbesizPapaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek kadın eşit değildir. Çalışıp sürünmekten korkan erkek olur mu veya evini geçindirek kadın? Kadın çalışırsa cilvesinden geriye ne kalır. Herkes cinsiyeti gereği rollerini üstlensin zira tabiata uygun olan budur. Erkek dışarıda savaşını versin kadın yuvanın düzenini kursun.

    2
    0 Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bence her alanda yok. Hem erkek için hem kadın için de. Bazı insanlar s*pıklar yüzünden her erkeğe aynı muameleyi yapıp ö*sün falan diyorlar sonra da ben feministim diyorlar. Bazı erkekler ben kadınlara saygı duyarım ama kapalı olanlarına/olmayanlarına der. Bazı iş yerlerinde kadınlara hassas gibi davranıp eziklerler. Bazı yerlerde erkeklere güçlü ol diye baskı yapıp içini dökmesine ağlayıp rahatlamasına bile izin vermezler.

    2
    0 Yorumla
  • tarihmeleği101
    tarihmeleği101 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.

    Bana göre "Kadın ve "Erkek" hak hukuk bakımından tartışmaya kapalı bir şekilde eşittir ama fiziksel bakımdan erkeklerin daha güçlü olduğu belli bazı aşırı feminist insanlar bunu kabul etmese de bu gerçeği kabullenmek zor değil.

    0
    10 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ama erkeklerin ömrü kadınlardan az ki?

      Yorumla
    • tarihmeleği101
      tarihmeleği101
      +1 yıl

      Orasını bilemem sağlıklı yaşayan ve sürekli spor yapan biri bence erken ölmez örneğin dedem benim dedem sürekli spor yapar sağlığına dikkat eder ve ısırgan otunu bile kaynatıp içerdi ve yaş ortalaması Türkiye'nin yaş ortalamasını çoktan geçti.

      Yorumla
    • tarihmeleği101
      tarihmeleği101
      +1 yıl

      *içer

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ya dünya kadınların hatrına dönüyor.

      Yorumla
    • tarihmeleği101
      tarihmeleği101
      +1 yıl

      Dünya kadınların hatrına dönmüyor henüz kıyamet kopmadığı için dönüyor bir de sırf hemcinsin diye herkesi iyi sanma.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ben hemcinslerimle daha çok kavga ederim iyi sandığımı kim söyledi?

      Yorumla
    • tarihmeleği101
      tarihmeleği101
      +1 yıl

      "Ya dünya kadınların hatrına dönüyor" demenden ben bunu çıkardım yanlış anladıysam kusura bakma.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Yanlış anlamışsın.

      Yorumla
    • tarihmeleği101
      tarihmeleği101
      +1 yıl

      Kusura bakma.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Sorun değil.

      Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    اَلرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَٓاءِ بِمَا فَضَّلَ اللّٰهُ بَعْضَهُمْ عَلٰى بَعْضٍ وَبِمَٓا اَنْفَقُوا مِنْ اَمْوَالِهِمْؕ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّٰهُؕ وَالّٰتٖي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّۚ فَاِنْ اَطَعْنَكُمْ فَلَا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبٖيلاًؕ اِنَّ اللّٰهَ كَانَ عَلِياًّ كَبٖيراً ﴿٣٤﴾
    nisa süresi 34. ayet google den araştırabilirsiniz

    1
    9 Yorumla
    • Slalombebeğim
      Slalombebeğim
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
    • isg_eskisehirclassb
      isg_eskisehirclassb
      +1 yıl

      Allah olsaydı bu halde yapamazdım ya da yasamazdik ki...

      Yorumla
    • Adem23
      Adem23
      +1 yıl

      @isg_eskisehirclassb peki yüce yaradanın olmadığını bana kanıtla dinin ne senin

      Yorumla
    • isg_eskisehirclassb
      isg_eskisehirclassb
      +1 yıl

      Daha önce İslamdi. Şimdi din ve Allah inancım yok benim. Olsaydı hakkımızı alırdım. Kanıt mi? Yaşamın kendisi. olsaydi bu saatte lise mezunu birisi ya da ilkokul birisi bir ise oncelikli alınırken ayni nitelikte üniversite mezunu insana ilkokul lise diploması istenir miydi? Allah olsaydı Müslüman kul Müslüman kula bu kadar zulüm eder miydi?

      Yorumla
    • isg_eskisehirclassb
      isg_eskisehirclassb
      +1 yıl

      Siz bana göre Kendinizi boşa yürüyorsunuz. Allah vardı nerede emeklerim nerede göz yaşlarım. nerede dualar nerede sınav nerede Hani? Artık din ve Yaratıci yok hayatımda

      Yorumla
    • Adem23
      Adem23
      +1 yıl

      @isg_eskisehirclassb Allah var ama sabırla yüce yaradandan istedinmi senmisin en acıları sıkıntıları çeken çok günahkar konuşuyorsun bu dünyayı yaratan herşeyi yaratan kim zulmu Allah Cc mu yapıyor istediğin olmamı olabilir belkide var bu işte bir hayır tövbe et yüce yaradan dan af dile yoksa çok kötü günah kazanıyorsun çarpılırsında isyan eiyorsun isyan etmem çok günahtır ve yeri yoktur incir ve tevrat dada Allah

      Yorumla
    • Adem23
      Adem23
      +1 yıl

      diğer kitaplarda da Allah cc olduğunu yazıyor üstelik senin beynin yok sen kendi kendini yarattın herşeyi yaratan Allahtır vardır ve her yerdededir

      Yorumla
    • Adem23
      Adem23
      +1 yıl

      Kalbi îmân ile mutmain olduğu hâlde (inkâra) zorlanan kimse müstesnâ, kim îmân ettikten sonra Allah'ı inkâr ederse (onun için şiddetli bir tehdid vardır), fakat kim de küfre gönlü (nü) açarsa, artık Allah'dan onların üzerine bir gazab ve onlar için (pek) büyük bir azab vardır. nalh süresi 106 ayet

      Yorumla
    • Adem23
      Adem23
      +1 yıl

      kuranı kerim Allah Cc sözleridir tövbe o kendi kendinimi yazı

      Yorumla
  • yazanayazarım
    yazanayazarım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Hayır bence asla eşit değiliz. Kadın zeka olarak erkekse fiziksel olarak üstündür. Önemli olan adaletli davranmak ve eşit haklar verilmesi bence. Günümüzde tartışılan konu da kadın ve erkeğin yaratılış olarak eşit olup olmaması değil bence yaşam standartlarının ve verilen haklarının eşit olup olmaması

    1
    0 Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Yaratılış bakımından eşit, hepimiz insan olarak yaratıldık. Ama fiziken ve bazı özelliklerden eşit değil. Kadının erkeğin kaburga kemiğinden yaratıldığı ve daha kırılgan hassas olduğu Kuran'da belirtilmiş ve artı olarak kadın erkeğe emanet edilmiştir. Açar kitabı okursunuz gerekli bilgi verilmiş.

    1
    0 Yorumla
  • eleocharis
    eleocharis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hukiki statüde, bazı iş alanlarında, aldığı maaş konusunda, özel hayatında ve iki taraf da çalışıyosa ev işi sorumluluğunda eşittir. Ama her konuda eşit olamazlar çünkü fıtrat gereği biz kadınları erkeklerden erkekleri de kadınlardan ayıran yerler var. Kadınların erkeklerden iyi olduğu erkeklerin de kadınlardan iyi olduğu yerler var. Tabi buna istisnalar da dahil olabiliyo. Uzun lafın kısası hem evet hem hayır.

    0
    0 Yorumla
  • TheSaintBalloon
    TheSaintBalloon Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    "Eşittir. Kadınlar erkeklerin yapabildiği herşeyi de yapabilir"

    Hmmm.

    Sana göre kadın ve erkek eşit midir? Eşit değilse neden?Sana göre kadın ve erkek eşit midir? Eşit değilse neden?Sana göre kadın ve erkek eşit midir? Eşit değilse neden?
    0
    1 Yorumla
    • TheSaintBalloon
      TheSaintBalloon
      +1 yıl

      Hmmmmmmmmmm

  • KaramCan06
    KaramCan06 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaratılıştan kaynaklı olarak kadın ve erkeğin vücuduna göre yapacağı işler bakımından eşit değildir. Ama hak hukuk adalet cinsiyet ırk ayrımı olmaksızın kadın ve erkeğin eşit olması gerekmektedir. İlk cümlede söylediğim yanlış anlaşılmasın beden gücü ile yapılabilecek işler anlamında söyledim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Haklar olarak eşitmişiz gibi ama bence değiliz.
    Ne çok femist ne çok bağnaz bir insanım, umrumdada değil açıkcası ben işten gece yarısı geliyorken tedirginsem eşit değilim demektir. Ve öylede erkekler güç yapı olarak kadınlardan güçlü ama benim çenemde onlardan güçlü çok değişik bir kavram eşitlik. Yerine göre değişir. Dısardan bakacak olsak yasama kosulları eşit ama güçleri asl değil.

    1
    10 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Yani çoğu kişi feminizmi bilmediğinden dolayı feministim demiyor ama aslında düşüncelerin o doğrultu da ama kavram olarak kendini tanımlamıyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkek düşmanlığım yok her insan bana göre eşittir insandır. Feminizm biraz erkek düşmanlığına giriyor çokta iyi bir şey değil bence ama kadın cinayetleri vs o tarz erkeklere karşı savunmaları vs olsun desteklerim güzel savunuyorlar ama her insan eşittir bence sadece sapkın zihniyet vardır buda toplum ve milletle alakalı bir konu

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Feminizmin erkek düşmanlığı gibi algılanmasının baş sebebi erkeklerin baskıcı kurallarını yıkmak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya sorun şu ki kadınların hakları yeteri kadar var ama sapkın insan çok. Çevremde sırf evlenip ayrıldı eşiyle bişey bile yaşamadan nafaka ödeyen adam var evet kadının hakkı mehirdir altınlardır alıyorsun sözde bir kadının haklarını savunuyorsun ama adamı niye sömürüyorsun sonuçta bekar kadınsın çocuğun yok kendi ayakların üzerinde dur oturup evinde böyle para yiyende çok o yüzden feministliğe ağır basmıyorum. Kadın ol hür ol özgür ol ama kendi iraden varken kadın hakları deyip başka bir insanı sömüremezsin adamı sömürdüğünü sanıyor ama aslında kadınlığı objeleştiriyor. Çevrede okulda ailede sırf bu yüzden evlenmeyen kuzenim var arkadaşlarım var çünkü bir kadınla evlenip olası bir durumda ömür boyu hayatında olmayacak bir insanın kahrını çekmek istemiyorlar. Evet yeri geliyor bu haklar çok iyi şekilde haklı olarak yerini buluyor ama mağdur olan insanlarda fazla. Zaten bişey abartılıyorsa toplumda her iki cinste sapkınlasır. Şimdi kadınların büyük bir şekilde objeleşmesinide sağlayan bu tarz düşünceler oluyor. Bana göre herkes birbirine saygı duymalı karşısındaki obje olarak görmemeli cinsiyetinde önemi olmamalı varsa böyle bir görüş katılırım..

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Anlıyorum ve saygı duyuyorum.

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Gece çalışma o zaman. Gidip evlen kocan çalışsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Koca parası yiyecek değilim hem hazırlık öğrencisiyim hemde bakmam gereken ailem vardı cicim senin gibi hazır yiyici değildim. Şuanda allaha şükür durumum iyi her anlamda kendimi geliştirmeden de bir erkek eline bakmam şovcu değilim senin gibi profiline bak obje seni😂

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      O troll zaten niye onu ciddiye alıp cevaplıyorsun ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belli de zaten Şu an fark ettim😅 detaylı bakınca yani🙂

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Soruları cevapları. Sahte profil fotoğrafı falan.

      Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Eşit hak ve sorumluluklara sahibiz. Sen erkeksin ev araba al bana bak deme hakkı yok kadınların. Sen kadınsın yemek yap temizlik yap deme hakkı yok erkeklerin

    2
    3 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Ama bu toplum bunu kabul etmez erkek değil misin hediye al ev al bana para ver diyen kadınlar bitmez. Kadın değil misin otur evinde çocuk yap temizlik yap yemek yap diyen erkekler de bitmez

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Evet evet.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    değil erkekte en önemli şey güç kadındada güzellik ve fizik önemlidir kim ne derse desin ne güçsüz bir erkeğe ne de çirkin bir kadına hiçbir karşı cins saygı göstermez bu durumda o kişinin özsaygısını kaybesine sebep olur intihara ya da toplu cinayetlere kadar gider bu olay doğanın kanunu bu

    0
    0 Yorumla
  • YargiQueennn
    YargiQueennn Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Her konuda esit olamazlar. Kadinlarin daha iyi oldugu konular var erkekler daha iyi oldugu konular var. Ama artik herkes ayni haklara sahip ve bu yuzden esit diyebiliriz. Tabi gelismis ulkeler icin gecerli bu.

    0
    3 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • bayram511
      bayram511
      +1 yıl

      Herkes aynı haklara sahip değil bilgin olsun, burası Türkiye, ülkede adaletin A’sı yok, sana bunu kanıtlayabilirim ama gene düşüncen değişmez bence

      Yorumla
    • YargiQueennn
      YargiQueennn
      +1 yıl

      "Gelismis ulkeler"

      Yorumla
  • intelligentia
    intelligentia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 96%
    +1 yıl

    Herhangi iki şeyin birbirine eşit olması asla mümkün değildir. Eşitlik yalnızca matematikte olabilir. Ayrıca bu eşit olamama durumu birini diğerinden üstün kılmaz. İnsanlarda da böyledir. Hiç kimse kimseye eşit değildir. Üstünlük ise takvadadadır.

    1
    0 Yorumla
  • LadyNeydi
    LadyNeydi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hak olarak evet eşittir hatta bazı durumlarda kadın daha önde bazı durumlarda erkek bu hayatın işleyişine bağlı.
    Güç olarak kadın zeka erkek ise fiziksel güce hakim tabi bu da kadının kedinini geliştirme durumuba bağlı eğer kadın dövüş sporarı gibi alanlarda erkek ise zeka sürecinde bilim ve pratik zekaya odaklanırsa durum eşitlenir
    Belirttiğim gibi her şey alan ve ilgiye odaklı yoksa zeki değilse bir insan kadın da erkek de olsa boş.

    1
    2 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Yani kuvvetle alakalı o biraz fiziksel güç dediğin kuvvetli biriysen güçlüsün. Zeka konusunu bilmem ama kadınlar daha detaycı.

      Yorumla
    • LadyNeydi
      LadyNeydi
      +1 yıl

      Kadınlar daha çocukluktan gelen bir güdüsel yaklaşım nedeniyle daha detaycı bence. Yoksa arabasınu temizleten bir erkek de detaya çok takılır bu tamameb ilgi konusu eşitlik ilgiden yönlendirilir

      Yorumla
  • Arif_89
    Arif_89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    Dişi aslan ile erkek aslan nasıl eşit değilse , erkek kadın da öyle. Eşitliği ilk bozan fiziksel farklar ve şartlar zaten. Eşitlik diye bir şey yok zaten. Denge, adalet, uyum var. Cinsiyetten bağımsız insanlar dahi eşit değiller.

    1
    0 Yorumla
  • BurakBeyDiyeceksiniz
    BurakBeyDiyeceksiniz Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Kanun önünde eşit olmalıdır. Onun dışında bir eşitlikten söz etmek çok zor. Fizyolojik farklar, duygusal-ruhsal farklar çok fazla. Terazinin bazen kadın küfesi ağır basar, bazen de erkek küfesi. Konuya göre değişkenlik gösterir.

    0
    3 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Bu aradığım cevap. Peki duygusal-ruhsal olarak ne gibi farklar var?

      Yorumla
    • BurakBeyDiyeceksiniz
      BurakBeyDiyeceksiniz
      +1 yıl

      Aklımdakileri sayayım,
      Mesela;
      Duygusal olarak kadınlar kendilerini daha açık ifade edebilirken erkekler daha az duygu ifade etme eğilimindedir.
      Kadınlar daha yüksek empati yeteneklerine sahipken erkekler tam tersi.
      Erkekler stresle daha kolay başa çıkabilirken kadınlar stresi kaldıramayabilir.
      Kadınlar daha duygusal içerikli iletişim kurabilirken erkekler daha net ve kısa cümleler kurar.
      Kadınlar sosyal olarak arkadaş bağlantılarını daha uzun sürdürme konusunda erkeklerden daha başarılılar bana göre.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Anladım.

      Yorumla
  • HurişHanım
    HurişHanım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 76%
    +1 yıl

    Bence erkekler daha üstün. Çünkü hem bize bakıyorlar hemde dünyayı geliştiriyorlar. Allah erkeklerin yardımcısı olsun. Eğer bizde onlar gibi zeki olsaydık Allah bayan peygamber gönderirdi

    0
    4 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Troll müsün?

      Yorumla
    • HurişHanım
      HurişHanım
      +1 yıl

      Hayır? Allah sanada doğru yola gelmeyi nasip eder inşAllah

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Sen bence erkeksin ben senin kadın olduğuna dahi inanmıyorum.

      Yorumla
    • Yusuf_Nur25
      Yusuf_Nur25
      +1 yıl

      @hayatcokzoraglarim trol tabiki İslam gözden düşürmek için yorumlar yapıyor sadece profiline bak

      Yorumla
  • rashaddemirov
    rashaddemirov Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadınalar üstündür tabikide.

    Ezber yetenekleri çok iyi ben iki cümleyi üst üste koyun konuşamam ezberlediğim şeyi. kadılar makineli tüfek gibi.

    1
    0 Yorumla
  • Elaxxc
    Elaxxc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    Kasin ve erkek esit haklara sahiptir. Ama tamamiyle esit degildir. Her iki cinsiyetinde sorumluluklari farklıdır. Mesela erkeklerin hem ailevi olsun sorumlulukladi daha fazla. Bu demek degildir ki ustunler. Ama fiziki olarak genelde erkekler daha iri guclu oluyor. Feministlik yapmaya gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • omer303003
    omer303003 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Bana göre eşit değil adaletlidir çünkü şimdi deselerki kadınlarda askerliğe zorunlu gidecek ve erkeklerle eşit sürede yapacak erkeklerle aynı şartlar altında kalacak, cümle alem ayağa kalkar, he isteyen ve memnun olan kadınlar olurda geneli ayağa kalkar. ha adaletli derken demiyorumki kadının hakkı olmasın erkek üstündür buda değil, tabi bu adaletli kavramı dünyanın heryerinde geçerli değil o ayrıda

    1
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Hayat şartları neticesiyle tabi ki de eşit değil fakat kanun önünde eşitlik olabilir diyeceğim de son zamanlarda artık kanun önünde eşitlikte kalmadı pozitif ayrımcılığa doğru gitti iş.

    1
    0 Yorumla
  • Denizzzz00
    Denizzzz00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Erkek kadın aynı fakat ben toplumu insan olarak ayırmak istiyorum. İnsan çünkü anlaşılmalı. Bir kadın yüksek sesle kahkaha atabilir, asker olabilir, askere gidebilir. Bir erkek ağlayabilir, kırılgan olabilir ve bu onu gay yapmaz. Eğer burada kadınlar askere gitmiyorsa bizim kültürümüzle alakalıdır.

    1
    7 Yorumla
    • mustibequit10
      mustibequit10
      +1 yıl

      Aferin Arda

      Yorumla
    • Denizzzz00
      Denizzzz00
      +1 yıl

      @mustibequit10 ney Arda ben Arda mıyım Arda ben mıyım

      Yorumla
    • mustibequit10
      mustibequit10
      +1 yıl

      @Denizzzz00 aynen

      Yorumla
    • Denizzzz00
      Denizzzz00
      +1 yıl

      @mustibequit10 ben anlamiom._. neyse ben Arda oluyom xd

      Yorumla
    • mustibequit10
      mustibequit10
      +1 yıl

      @Denizzzz00 boş ver deniz olarak kal sen anlamana da gerek yok

      Yorumla
    • Denizzzz00
      Denizzzz00
      +1 yıl

      @mustibequit10 ne diyorsun?

      Yorumla
    • mustibequit10
      mustibequit10
      +1 yıl

      boş ver

      Yorumla
  • Lonelyness
    Lonelyness Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl

    Eşit falan değildir. Ve erkek kadından her anlamda üstün olmalıdır. İncitmemelidir, koruyup kollamalıdır.

    2
    0 Yorumla
  • king4775
    king4775 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Kadın erkek eşit değildir fizyolojik toplumsal rol ve sorumluluk açısından eşit değildir ama anayasal haklar açısından eşit olduğu olması gereken noktalar var

    0
    0 Yorumla
  • Münzevi00
    Münzevi00 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eşit olması imkansız. Yaratılışlarımız, ruhsal, fiziksel özelliklerimiz hepsi birbirinden çok farklı. Ne kadın erkek gibi olabilir ne de erkek kadın gibi. Sadece adalet önünde tüm insanlar eşit yargılanmalı. Onun dışında eşitlik aramak yerine yapbozun birer parçaları gibi birimiz olmadan eksik olduğumuzu düşünmeli ve beraber olduğumuzda bir bütün olduğumuzu düşünerek hareket etmeliyiz.

    0
    0 Yorumla
  • MaNNinSchwarZ
    MaNNinSchwarZ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    iki erkek ve ya iki kadın bile eşit değil. Bir tarafı üstün olarak nitelendirdiğimden değil ama herhangi iki insanın eşit olması mümkün değil. Ütopik fikirler bunlar

    0
    0 Yorumla
  • Emre3558123
    Emre3558123 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 329 cevap paylaştı.

    Üçüncü kuşak feminizm dalgası ile birlikte kadının erkekden üstün konuma gelmesi sağlandı. şu an kadınlar daha üstün, erkekler daha aşşağı

    1
    0 Yorumla
  • sakıcalımm
    sakıcalımm Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 56%
    +1 yıl

    Bence kadınlar ve erkekler eşittir ama hangisi mantığını zihniyetini kullanırsa o hep bir adım öndedir

    1
    0 Yorumla
  • Sıradan33
    Sıradan33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı.

    Normalde eşit değiliz Allah böyle yaratmış ama kanunlarla eşitlemeye çalışıyoruz ama eşit olmalı yani hak yönüyle linclemeyin beni

    1
    0 Yorumla
  • caglar_tk
    caglar_tk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Eşit degil erkekler bu dönemde haksizliga ugruyor her konuda

    1
    5 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Aynen çünkü erkekler tecavüze, tacize, şiddete uğruyor (!)

      Yorumla
    • caglar_tk
      caglar_tk
      +1 yıl

      Herseyi bu tür olaylara baglamayin objektif olalim lütfen tabiki dediklerin kötü şeyler ama her şeyi sadece o konulara baglama

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Kanka erkekler rahat dursaydı bunlar olmayacaktı.

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Nefret saçıyorsunuz.

      Yorumla
    • caglar_tk
      caglar_tk
      +1 yıl

      Sen sanırım feministsin direk soruyu erkeklerden nefret ediyorum diye sorsaydin daha mantıklıydı

      Yorumla
  • cicimxs
    cicimxs Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Değildir hatta insanlar eşit değildir aynı cins olsada

    1
    1 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Şeftaliturşusu2
    Şeftaliturşusu2 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Eşit değil. Fiziken erkekler daha kuvvetli ve daha iradeli kararlar verebiliyor.

    1
    1 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Erkeklerin iradeli kararlar verebileceğini sanmıyorum.

      Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Eşit ve eşit olmadığı haller de var güç konusu olabilir ağır işler vs

    2
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Eşitiz, erkeklerin yaptığı herseyi kadinlar da yapabilir

    2
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Üstünlük takvadadır 😊
    Öyle kadın erkekmis alakası yok

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    "Yerine göre bence mesela kadın doğum yapıyor acılar cekiyo zorlanıyor erkekte böyle bı durum yok bu konuda pek eşitlik yok bence."

    Seçilen en iyi cevaba bak Kıçımla gülüyorum

    0
    0 Yorumla
  • mutsuz_eşek
    mutsuz_eşek Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence kadın ve erkek temel haklar ve adalet karşısında eşittir. Ama bu iki cinsiyet fıtrat olarak eşit değildir.

    0
    0 Yorumla
  • Lnmac
    Lnmac Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 803 cevap paylaştı.

    Kadınlara ve erkeklere eşit davranılmali ama tabiki erkeklerin fiziksel acidan daha güçlü varlıklar olduğu unutulmamalı

    0
    0 Yorumla
  • KuşĶonmazHayrįýe888
    KuşĶonmazHayrįýe888 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 96%
    +1 yıl

    Bir elin beş parmağı bile farkli farklıyken insan eşitliginden söz etmek ancak hukuki olarak, eşit haklar konusunda olur..

    0
    0 Yorumla
  • Sinirlicoksinirli
    Sinirlicoksinirli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Türkiyede eşit değildir. kafa ortada, hukukta bile kadınlar bin kat daha üstün. Bu kafayla erkek daha çok ezilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Beyaz Türkler havlamayın Reis sizin soy ağacınızı e-devlet'e çıkarttı herkes baksın atalarını Tanısın diye sizin Ata toprağınız Yunanistan ve İsrail size Yorum yazdığım parmaklarıma yazık

    0
    2 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Ne alaka?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorumu yanlış yere yazdım senin sorunun içinde bir yerde tartışan havlayan bir grup var Onlara yazdım Artık buradan okusunlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Eşit olmaları imkansız kadın annedir yapıcıdır eşinin huzuru evladının annesi geleceğin nesillerini dünyaya gelmesine vesile olandır
    Erkek evin babası eşinin koruyucusu aiesi için geleceği düşünen yoktan var etmeye çalışan kişidir

    0
    0 Yorumla
  • KarlHeisenberg27
    KarlHeisenberg27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    En basit örneğini vereyim neden eşit değil. Mesela ilişkilerde hanımcılık diye bir şey var bizde o yok.

    0
    0 Yorumla
  • gumuskasik
    gumuskasik Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayatın farklı alanları için cevap EVET, diğer bazı alanları için cevap HAYIR.

    Bu soruya her şart ve konu için aynı cevabı vermem.

    0
    0 Yorumla
  • güneyjdm
    güneyjdm Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Yıl oldu 2023 hala ülkede aynı sorular Birincisi Atatürk iyi mi kötü mü ikincisi kadın erkek eşit mi

    0
    3 Yorumla
    • güneyjdm
      güneyjdm
      +1 yıl

      *2024

      Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Hayır ben düşünce merak ediyorum sadece

      Yorumla
    • güneyjdm
      güneyjdm
      +1 yıl

      Asalet hukuk olarak eşit olmak zorunda ama bedensel ve ruhsal eşit değiller

      Yorumla
  • Manhesuss
    Manhesuss Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Anatomik olarak farklılıklarımız olsa bile hukuki ve toplumsal olarak eşit şartlara sahibiz

    0
    1 Yorumla
    • hayatcokzoraglarim
      hayatcokzoraglarim
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • DeAngelo
    DeAngelo Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 455 cevap paylaştı.

    Değildir. Sosyal ve toplumsal olarak da tüm yük erkeğin sırtındadır. Askerlik, amelelik, kanalizasyon temizliği ve bunun gibi bir sürü örnek.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (83)
Devamını Gör(128)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sana göre kadın ve erkek eşit midir? Eşit değilse neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce Kadın ve Erkek eşit mi? Eşit değilse neden eşit değil? 28 cevap verildi
Sizce erkek-kadın eşit midir? 7 cevap verildi
Sizce kadın ve erkek eşit mi? 39 cevap verildi
Sizce kadın ve erkek eşit mi? 23 cevap verildi
Sizce kadın ve erkek eşit mi? 16 cevap verildi
Sizce kadın ve erkek eşit midir? 58 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨