
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.
Samimi gelen her insanı hayallerime dahil ettim. Kimiyle yazar, kimiyle yolcu olma hayallerimiz vardı. Hepsi de bir şekilde gitti hayatımdan. Bu yüzden arkadaşım sansam bile gerçekten güvenmeden kimseye hayallerimden bahsetmeyeceğim, dahil de etmeyeceğim. Ne gerek var hem, hayaller kişiye özel olarak kalmalı
İlk tanıdığım insan olarak değişiyorsunuz, donusiyorsunuz. Umarım bu değişim güzellikler getirir.
İnkar etsem de büyüyorum belki de.. inşAllah
Ben bariz farkediyorum
İnşallah.
hiç tanıştık mı sizinle? değiştiğimi hissediyorum bende ama dışarıdan sizin gördüğünüz kadar net değil tabi ki bendeki resim
Sizle ilk siteye üye olduğum gündu galiba bir yorumunuzla gormustum. Sonra sorularınız ve yorumlarınız dikkatimi çekti. Neden çekti? Kendime çok bemzetmistim sizi.
Hatta bir yorumda dile getirmiştim.. kucuklugumu hatırlıyorsunuz diye. sonra kuş koysunlar yoluna ile ilgili bir soru paylaşmıştıniz. O soruda ruhlarimizin çok benzediğini bariz fark etmiştim
Ama git gel zaman bazı yorumlarınızi gördüğümde tekrar baktım sanki siz değil başkası yazıyor gibiydi yorumlarınızı. Kalebinizin tınısı farkli geldi.
İyi mi kötü mü bilemiyorum ama çok degistiniz.
Kuş koysunlar yoluna baya eski bi sorumdu ve kayda değer tek görüş sizin görüşünüzdü. Hatta burada sorup aldığım en etkili ve faydalı görüş olabilir o yazınız. Bazen kendimi dışarıdan görmek istiyorum böyle. Neyi neden yaptım, yazılarım arka planda aalında ne diyor bunlara kulak vermek isterdim. Zaman gösterecek. Değişmem iyi mi kötü mü.. Teşekkür ederim yorumunuz için 🌿✨
Rica ederim, ruhu berrak insan🌱
birtakım hayaller var kurduğumuz aynı şekilde o hayallerin üzerimize yıkıldığı olsun hayat devam ediyor dedik kalktık devam ettik
yıkıldık ölmedik direndik olmayacak dediler olmadı bazen oldurmak içinde tek başına çabalamakta imkansız dedik vazgeçtik..
kendimden vazgeçmedim.. herkesten vazgeçtim devam ettim buda olabilir sonra olabilir bilemiyoruz..
hayal kurmaktan vaz mı geçtik peki.
Asla..
Sevgilimle dünyayı gezme hayali kuruyoruz. Evlendikten sonra gerçekleşecek inşallah :)
İnşallah, mutluluğunuz daim olsun
Teşekkürler :)
Rica ederim.
Cevap
15Cevap
Hayır kurmadım. hayallerim de kimse olmadı. olmazda.
Üzülme gıı kim yaktu canunu
Acunun hıncını
Kim çıkardı göğsünden
Kalp ile calabı
Su an için bahsettiğim kalp bana ait olmasada başkasının kalbini o kadar hor kullanan insan var ki.
Dünya doğduğundan beri düzen böyle
Ulu calap böyle kurmuş döngüyü
Dogru haklısınız , hak böyle buyurmuş
Kurduk ama olacak gibi değil 😬sen efkarlısın sanki bugün
Gökyüzünden el aldım.. yagdim yagacagim :))
Üzülme yaw 😬
Başkasının üzüntüsü sirayet etti 🌱
Kendine eziyet etme
Pekii:))
Kimseyi ortak etmedim hayallerime.
Elleri değsin istemedim.
Evet kurdum. Çok güzel hayaller kurdum. :) Şaşırtmıyor kimse.
Ne sevdiğim bir şiirdir.. soruya gelecek olursak kurmuştum bir aralar umut dolu hayaller..
hayır kurmuyorum artık kuracak bir kalp kalmadı
Ortak hayallerden haz etmiyorum, hayal dünyamda tek başıma yaşamayı seviyorum..
Geleceğe dair tek hayalim sadece kızım artık
Hepsi yarı yolda bıraktı hepsi de maddi sebeplerden ötürü. Herkesin egosu bir milyon. TFF başkanı gibi yeter artık diyorum 😂
Kurduk , kurmaz olaydım
Sizin aşk açınızı KS olarak yasiyoruz
Öyle ise ne mutlu size, olmayan şeyi çekiyoruz o vakit.
İkiniz icinde hakkınızda hayırlısı olsun diyelim
Rica ederim
kurdum ama boşa çıktı
Evet belki hisseder kurdum vazgeçtim
Hayır kurmadım
Artık gerçek dışı pek hayal kurmuyorum...
maalesef kurdum ama ihanet etti
Yok artık kurmuyom
Yakın geleceğe dair güzel hayaller kurmuştuk evet.
bir an evt sonra hayaliyle devam ((: ahah
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?