İş yerimde çok kötü şeyler yaşadım. Sizce eşime söylemelimiyim?

3 aylık hamile olduğum halde şiddet gördüm. Başka bir yerde çalışamam. Ama eşime söylersem birdaha çalışmama izin vermez

İş yerimde çok kötü şeyler yaşadım. Sizce eşime söylemelimiyim?
Cevapla