Ben arkadaşça kalmak istemiyorum mu diyor? Yoksa derdi sevgililik de değil; direk başka bir şey mi?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
arkadaşlık konusunda aşırı samimi galiba sanırsam
Böyle samimiyet istemiyorum ama ben bir gün önce dedim ciddiyet istiyorum diye
bize ne teyze yahu
Aynı yaştayız , teyze mi 😄
Ayrıca cevap yazın diye silah mı dayadık 😄
cevap yazdık diye de konuyu detyalıca tartışma istidadında olduğum anlamına gelmez ki benim küçük wetkinshtinım
O ne ki
tamam hak veriyorum bende alman filozofların isimlerinden gıcık kapıyorum ama kısaca bu dönemin mantık usatsı diyebiliriz ona
Hahahah sizle iletişim biraz zor oluyor benim açımdan :)
olur öyle şeyler büyüyünce unutursun
Hahaha belki
Yaş 35 yolun yarısı halen erkekleri cozememisler ya
Cepte tutmaya çalışıyor belli ki sizi hanımefendi bence çok muhattap olmayın bu devirde böylesi çok
Öpücük ne atıyon de
Saydırdım cevap vermedi
Dengesiz o zaman 😀
Bence bitti bu sefer , insan bir özür diler, ya da ne abarttın der. Ya oynaşcaz ya da arkadaş olmak da istemiyorum mu demek bu
Şey gibi olmuş bu biraz canı isteyince geliyor canı istemezse arkadaş gibiyiz gibi görüyor, belkide arada bir oynaşmak istiyor
Yok o hi arkadaşız demedi, arkadaşız diyen benim aslında , o hep şansını zorluyor gibi geliyor
Reel mi sanaldan mı bu şahıs
Eski iş yerinden arkadaşım.
Reelden yani sana ilgisi varsa sen mi istemiyorsun?
Yani ben ona tam güvenmiyorum , o yüzden arkadaş olarak kalmak istiyorum. Sürekli buluşmak için ısrar edip duruyordu; gitmedim diye küsüp instagramdan çıktı: bende üzüldü diye iş yerinin çıkışına minik bir hediye ile gittim. Üzülme küsme diye. Arabada bir on dakika oturduk. Bana bu yazın dedi ki seviyorum seni, sana itiraf etmem gereken şeyler var, bende duygusal boşluktasın duymak istemiyorum dedim. Dün de dedi. Zaman zaman sana artan yükselen hislerim var benim, bastırıyorum içime gömüyorum ama durup dururken çıkıyor tekrar, söyleyim mi artık dedi. Söyleme sana bir şey diyemiyorum dedim. Benle yine görüşmeyeceksin demi dedi. Kendimi güvende hissedersem görüşürüm, cıvıklık ima istemiyorum dedim: tamam dedi. Ertesi günü mesajın sonuna öpücük koymuş
Belliki sana yakın olmak istiyor seninde ona yakınlaşmanı istiyor anladığım kadarıyla güven konunuz nedir duygusal boşluktasın demişin
2 yıldır süren boşanma sürecinde , ondan böyle düşünüyorum. Ama biz onla o evlenmeden önce tanışmıştık , ben bunu çapkın diye duydum. Açıklama yapmadan çıkardım hayatımdan. Sonra bu 6 ay sonra filan beni aradı, evleniyorum dedi bende hayırlı olsun dedim. Evlendi, 1 yıl dolmadan evleri ayırdılar. 2 yıldır da mahkemesi devam ediyor. Diyor ki ben sana hep böyle yaklaştım, ilk gördüğüm günden beri aynıyım, sen çıkardın beni hayatından açıklama bile yapmadan diyor
Şu anda da işte itiraf etmek istedi ama ben dinlemedim, sizce gerçekten aşık mı, onu mu itiraf edecek yoksa başka kötü bir şey mi teklif edecek diye korkuyorum
Anladım başkasıyla mutlu olamayan senlede mutlu olamaz iyi yapıyorsun 👍 kararından dönme
Konu boşanıyor olması değil. Konu şu an duygusal boşlukta olduğu için bana aşık sanıyor sanıp kendini olmadığı bir hissi bana açıklamaya çalışması, benden beklentiye girmesi. Yoksa insanlar evlilik yaşamadan da bir sürü insanla yatıp kalkıp herşeyi yaşıyor
Tamam işte seninlede bişeyler yaşamanın peşinde seni elde edene kadar hersey senide elde ettimi sanada bye bye yapar
Anladım bu aşık numarasının sebebi elde edemediği için. Sınır çizmeme rağmen öpücük atması da sınırıma saygı duymadığını gösteriyor o zaman
Sabrını sınıyor işte kilidini kırmaya çalışıyor kadınlar duygusal yaratıklardır senin zaafını ele geçirmeye çalışıyor onun aklında ben bunu elde edecem mantığı vardır
O kadar saydırmama cevap yazmama sebebi de bu mu, iyi kötü hiç bir şey yazmamış, sorsam ne diyeceğimi bilemedim diyecek biliyorum
Sende biraz yüz veriyorsun istemeyen insan görüşmez cvp vermez dimi senden yüz bulmasa böyle cesaret edemez kendimden yola çıksam birisi bana bu şekilde davransa önünü kapatırım söylediklerine cevap vermem misal
Sen istiyorsun , adam da hissettiği için şansını deniyor diyorsunuz. Bana sen net değilsin, bana karşı rahat davranmıyorsun, kendini göstermiyorsun , rol kesiyorsun dedi. Yani istediğini biliyoruma getirdi resmen
Tamam işte sen bi hareketinle mutlu ediyorsun sonra birlikte olmaya yanaşmıyorsun oda sanıyor beni istiyor naz yapıyor
Anladım sanırım itiraz edemicem bu dediğinize.
😀 gönlün var ama korkuyoRsun
Kullanıp atar diye skor yapar diye korkuyorum, yoksa seviyorum ben biliyorum kendimi
Aynen öyle
Neyse iyi günler bol şans
Öpücük atmış bişey olmaz
Ama bir gün önce cıvıklık istemiyorum rahatsız oluyorum dedim tamam dedi
O öpücüğü popon sokarım de , sonra engelle gitsin
Bu soruyu ikinci defa sormuşsun
Öyle daha 500 kere daha sorarım ben bu saf kafayla 😄
Sorma boş ver onu
Sorarım
Seviyorum geberiyorum resmen
Ah be güzellik acaba o buna değer mi ki
Değse zaten şu an bana bir sürü özür mesajı atması gerekirdi
O zaman değecek birini sev
Sevmicem istemiyorum kimseyi
Gidip adama bende öpücük atarmışım
Hadi git at
Hayır ya deli misin atsam hemen cevabı gelir biliyorum
Eee bunu istemiyormysun
Ben ciddi ilişki istiyorum
Ciddi ilişki istiyorsan ciddi olarak söyle böyle böyle gel iste öyle devam edelim de ciddiyet budur
Kaçmak ciddiyet değil diyorsun , adama diyeceklerini bile itiraf ettirmedim
Kaçmak tabi ki ciddiyet değil bam bam olacak ciddi insan niyetini söyleyecek evlilik istiyorsa evlenelim diyecek. Oynaşmak istiyorsa ciddi ciddi oynaşmak istiyorum benim ciddiyetim bu diyecek
Kaçınca o da niyeti ne bunun diye çözmeye mi çalışıyor yani anlamadığı için
Yok onun niyeti seni korkutmadan niyetinin evlilik değil başka olduğunu bilmeni isteyip kaçırmamak
Sevmiyor yani kullan at ilişki görüyor beni
Bu benim tahminim
Anladım uzak dursun o zaman acı çekerim ben napim
O değilse de sen uzak dur diyorum
Zaten yazmıyor artık, bende yazmam
En güzeli
Yokluyor iste
Saydırdım cevap vermedi, sen fırçaya doymazsın dedim. Hiç birine cevap vermedi
Iyinyapmisiim
Yaşandımı daha önce cinsellik
Hayır tokalaşma dışında bir temas yok
oo cok kritik
Nasıl yani
öyle
Anlamadım ki
bende