Arkadaşça kalmaya okey deyip, ertesi gün mesaja öpücük atan adamın derdi ne?

Ben arkadaşça kalmak istemiyorum mu diyor? Yoksa derdi sevgililik de değil; direk başka bir şey mi?

Arkadaşça kalmaya okey deyip, ertesi gün mesaja öpücük atan adamın derdi ne?
Cevapla