Arkadaşlar biriyle tanıştık konuşuyorduk buluştuk öpüştük.. Bu o günden sonra beni bi daha aramadi neden sizce 😪?

her şey gayet iyiydi konusuyorduk ona foto atıyordum mesajlasiyorduk buluştuk öpüştük arabada.. ama o günden sonra bi daha aramadi beni
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün mesaj atti.. telefon tamircideydi dedi o yüzden sormadım dedi 😀inanayim mi
Arkadaşlar biriyle tanıştık konuşuyorduk buluştuk öpüştük.. Bu o günden sonra beni bi daha aramadi neden sizce 😪?
Cevapla