Çok kararsızım ne yapacagımı bilmiyorum?

merhabalar yaklaşık 2 yıldır tanıdığım bir adam var ben 27 yaşındayım o 39 civarında , ve statüsü bana göre yüksek. biz 2 yıl önce konustugumuzda benim hakkımda duygusal bir beklentisi vardı ama ben buna izin vermedim. çevresinde ki kadınlar çok zengin ve estetikli her akşam mekanda geziyor , ben de mekanlara belki 4-5 ayda giden birisiyim o da özel gün olursa , ben öyle değilim ve tahmin ettiğim kadarıyla da aktif bir hayatı var. benim yok evliliğe saklıyorum bu yüzden benim yasadıgım hayatı kucuk göreceğini ve beni kucumseyeceğini düşündüm ama gerçek sebepleri hiç söylemedim. geçen tekrar konustuk haftaiçi oturalım konusalım dedi. ben de haberleşiriz dedim o yazmadan bir daha yazmadım. neden uzak durdugumu söylemelimiyim sizce o bana bunları söyleyince kezban gözüyle bakar mı

Çok kararsızım ne yapacagımı bilmiyorum?
Cevapla