45 dakika bekletildim. Bu uzun bir süre mi sizce?

Psikologa , randevu saatimde gittim. Tam 45 dk geç aldı. Benim randevu saatimde başka kadını aldı.
Acilliyeti olabilir diceksiniz ama bu benim içinde geçerli.
Bana mesaj atsaydı gecikme var diye anlayış gösterirdim.
Uzakta evim. Açıklama yapmadı.
Seansı 2400 bu arada. Özel klinik.

45 dakika bekletildim. Bu uzun bir süre mi sizce?
Cevapla