• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce ben nereliye benziyorum tahmin yapın?

daismoon
daismoon Takip Et
Xper 7 Yaş: 125
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Merak ediyorum KS ailesi beni nereli yapıcak 😂
Sizce ben nereliye benziyorum tahmin yapın?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Üç seçenek sayıyorum kırşehir Ankara eskişehir

    0
    159 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Pühh

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      81 ili saydırma bize bayburtlu seni 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi allah cezanı vermesin

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Duur şimdi ele verdin kendini aydın 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi benim konumumu değiştiren sapklarn yaptıgı şehirleri saydın nereli oldugumu benzeticene oha abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasıl konumunu değiştiren anlamadım bu cümleyi ama tutturcam dur denizli 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi denizli de yaptılar abi hesap sapıklarm vardı bunlar konumu başka şehir yapıyorlardı bende ankaralı şehirde yaşıyor gibi görünüyotdm abi yazılımcı hacker felan mısn çüş abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç alakam yok ama yazılımcı olmak hayalimdi 🤣 normalde iyi profil okurum hatta fotoğrafından kişilik analizi yapmayı denerim istiyorsan ne kadar doğru olduğunu yaz ama istermisin bilmiyorum genelde doğru çıkar

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Tövbe tövbe abi falcı mısın

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Değişiklik yapmayı çok seviyorsun çok çabuk sıkılıyorsun bazı şeylerden yeni şeyler denemeyi seviyorsun öyle herkesle anlaşan bir yapın yok yani uyumlusun aslında yeni tanıdığın insanlara karşı ama kendini yakın hissettiğin insanla sabahlara kadar konuşabilirsin ama ısınmadıysan o kişiye ve yeni tanıdıysan onu kırmamak için yalandan sohbete katılırsın sır tutmayı kendin için beceremezsin ama başkaları için bunu çok iyi yaparsın ilişkilerinde hep iyi giderken birden anlamsızca bitmiştir doğru mu?

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ben insan sevmem insan yaratıklardan nefret ederim yalnızlıgımlayım kendimle ve benim olan benimdir yanında 2 mesafe birinin geçmesine bir göze gelmesine biriyle olmasına tahammül edemem sadece benimdir o benden başka kimseye sevemez günaydin diyip bir göze bile gelemez 1 saniye olmadan onsuz yapamam benim ve kalbimdir ve evet sabahtan akşama her saniye ilgilenrm kalmam benim olanla onsuz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani tahminlerimde yanıldım mı şimdi?

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Şey bide çok ketumum 😄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tahminlerim yanlış mı

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi tahminine göre kendimi anlattm işte

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tahminlerim doğru mu değil mi ben başka şeylet anlattım sen başka 😂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İnsan sevmem anlaşmam herşeyden sıkılırm denemeden duramam değişiklik baya severim kımseyle anlaşmam yakın hissettiğim benimdir benden başka kimseyle konuşamaz onların oldugu yerde olamazlar her saniye konuşurum onla olurm istemesem bile evet derim insanlara alfayım buzum sevdiğimi istemesem kırılsam bile herseyine evet derim isteği benim isteğim olmuştur sır desem doğru değil cok ketumum sır mezarıma kadardır mezarıma yılan soksalar sır diye söylemem herseyi anlamsızca bitirim kendime yok edicek kadar ve kendime saklarm kapalı kutuyum yazdıgın yazıya göre yorum yaptım abim oldumu😄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yüzde60 doğru o zaman 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Eh işte denilebilir 😆

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaka maka nerelisin konyalı olduğunu itiraf etme vaktin geldi

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi konyalı neyimi benzettn en iğrendiğim yer

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tekirdağlı sus 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi tekirdağ en sevdiğim şehir tekirdaglı değilim ama annem konyalı🤣

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni tutturmak çok zor oldu annen konyalıysa konyadan bıkıp kesin batıda bir yere geldi ama neresi bilemedim hadi İzmir olsun hiç ihtimal vermiyorum ama

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Beni tutturmaktan cok yargılarlar abicim sen yine güzel konuşuyorsn

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kimseyi yargılamam bu hayatta kimin neler yaşadığını bilemem kimse de benim neler yaşadığımı bilemez bir söz var nette dolaşan doğru mu bilmem ama bob marley der ki ellerinle beni işaret etmeden önce ellerinin temiz olduğundan emin ol çok severim bu sözü

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Vay harika sözmüş 😂😂😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi akşamlar pes ettim

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İyi akşamlar abi biliyorum zor insanım dikkat et kendini😄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      boş ver benim gibi kolay olmada bu hayatta zor ol

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sen kolay değilsim abi bana çok mistik geliyorsun ve pes etme pes etmediğin sürece yaparsın

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnanılmaz karmaşık bir hayatım var ben pes edeli çok oldu

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İnsan yaratıklarına bu cehennem zindana esiriz abi ben de herşeye pes ettim sildim hesabım herşeyim yılların yalnız kurduyum ama kendi kabuguma çekildim artık kendimle bir parça oldum abi kolay basit insan aşagılık bir baskasına kudurup egosuna harcayan yıllarına aciz mahluk insan yaratıkları bana cok mistik geliyorsun sen abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye mistikmişim ben mistik olsaydım nereli olduğunu bilirdim shsks 😂 hayat hep bana iki seçenek sunuyor 34 yaşındayım hayatım boyunca iki seçenek sunuluyor her seferinde konu ne olursa olsun aylarca işsiz kalıyorum kimsenin umrunda değil ailem dışında sonra o iki seçenekten birisini seçiyorum başlıyorum işe sonra hep iş teklifleri sonra devam ettiğim işte de hiç istemesemde bazen olayların ortasında kalıyorum istemsizce hiç bir şey yapmadığım halde işten çıkışım veriliyor iş konusunda bu böyle bir döngü kıramıyorum bu döngüyü hep iki seçenek sunuluyor aşk konusunda yıllarca yüzüme kimse bakmaz ilişkiye başladığım zaman geldimi iki kişi birden geliyor sonra yine birisini seçmiş oluyorum o kişiyle de yürümüyor sonra tam böyle yürümemesine alışmışım yıllar önce ayrıldığım eski sevgilim özledim yazıyor o kişiyide terslemek istemiyorum en mutlu olduğum kişiydi ama çok hastaydı şimdi ne diyeceğimi bilmiyorum bir şeyde hissetmiyorum artık ona karşı üzüldüğünde hastalığı daha fazla tetikleniyor az önce aradı kaçamak cevaplar verip yorgunum dedim kapattım ama biliyorum ki şu an ağlıyor ben artık duygusuzlaştım ama o beni eskisi gibi zannediyor neyse yani özetle hayat bana hep iki seçenek sunuyor ve ne zaman bir tanesini seçsem başka iki seçenek daha sunuyor ve seçtiğim seçenekler çok da ileri gitmiyor hep ikilemde kalmaktan sıkıldım her gün aynı şeyleri yaşamak istiyorum basit bir hayat istiyorum onu bile beceremiyorum bak istediğim şu artık evden işe işten eve gitmek bu ne kadar zor olabilir ki eve geldiğimde dinlenmek istiyorum ama olmuyor işte bende saldım artık

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi kocaman dünyada aptl ekonomi de hayatta kalmaya geciniyoruz bunların olması sen daha iyi kader bu şerlerde kalma diye ve eski sevgilinden neden ayrıldın ve bana göre çok mistiksin

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendisi istedi beni kendinden soğuttu hastalığının da tedavisi yok ailem de severdi ama içten içe hasta diye istemezlerdi bende bu kez aşık değil mantıklı davrandım çünkü hiç olumlu düşünmüyordu hep kötü düşünüyordu yarın bir gün evlendiğimizde ben ona ne kadar bakabilirim diye düşündüm uzun bir ağacın altında sonra karar verdim hadi diyelim 10 sene hep mutlu ettim ama bu 10 sene boyunca ben her şeyi içime atacam ve bir yerde patlayacağımı düşündüm en azından ailesi ona benden daha iyi bakar diye düşünüp ayrıldım yıllar oldu öyle işte

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi sen yine kötü yapmışsn kadının hasta diye kendin sorumluluk olarak görmüşsn onu seven ne olursa olsun bırakmaz abi herkes ufacık bir şeyde bırakıyor kadın erkek hep mutlu hep suskun hiç derdi olamazmış gibi hangimiz normaliz abi hepimizin ruhu hasta hepimiz yaralıyız sevgisizlik öldürür ciceği hayvanı insanı belki onu gerçekten sevseydin abi iyileşicekti ayrılma nedeni kendi hastalığına sana suclu hissetmesi ellerinden tutup onu kendine çekip göğsüne bastırıp sarılsaydın belki o an kendisine pişman hissedicekti sana yaptıgını içindeki yara sakinleşicekti mayısıcaktı kollarına sana esir kalıcaktı sen öldürdün çiçeğini yaşatamadın abi ne olursan olsun aşk vazgecmez vazgecmemen güzelleştiricekti bir kavgada ilişkide ya da ufacık şeyde insan giderse kalbini kazanamaz abi abi sen kendini hiç saygın yok herşeye otoriter ders sorumluluğu olarak kurmuşsun

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çiçek su istemiyorsa fazlasını toprağa bırakır hem kaç sene yanında durdum onu güldürmek için onlarca takla atardım sma hep mutsuz hep umutsuz sonrası öyle işte ne dersen de ben artık ondan gittim sıfır duyguyum artık

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ciceğini ilgisiz bırakmassan ve ciceğini bırakmazsan solmaz cicek olur çicek daha açmaya büyümeye devam eder onu mutlu eden şeyleri bilmiyorsundur onu sarılıp gıdıkladnmı mesela onunla aktivite yaptınmı

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her şeyi yaptığımı düşünüyorum koluna girdim hastane hastane gezdim 3 sene boyunca yürümesinde yardımcı oldum hediyeler aldım birlikte yemek yedik tatlı yedik çay kahve içtik başka tedavi yöntemleri aradım netten araştırdım bana bu gidişle kimyacı olacaksın derdi gülerdi onu mutlu eden şeyleri ondan daha iyi bildiğimi düşünüyorum daha anlatamadığım bir sürü şey işte yoksa birlikte gülüp eğlenmemizde sorun yoktu gülmüyordu derken anlık gülüyor tabiki de ama ne kadar güzel bir gün geçirirse geçirsin hep kötü olumsuz düşünürdü bilmiyorum belki de kötü birisiyimdir iyi birisi olsam bırakmazdım sende haklısın ne diyim

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi sen çok acı cektin duyguların ailen insanlar hiçe saydın güclü sert kişilerle hayatta yaşadın gözyaşlarını hiç akıttırmadın tek kalsan bile hep kas spora veya kariyere yöneldin dınlenmedin sürekli zeki bilgili yapmaya calıstın kendini dimi abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sürekli zeki bilgili yapmak gibi bir derdim olmadı uzun zamandır da spor yapmıyorum seneler oldu kendime göre hobilerim var maket uçak yapımı gibi uzun süredir yaptığım o var bir sürü koleksiyonum vardı zamanla sattım bir kaçını neyse acı çektiğim doğrudur güçlü sert insanlarla yaşadığımda doğrudur gözyaşlarımı kimsenin görmediği de doğru yoksa mistik olan senmisin

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ailen kimse seni dinlememiş sen güclü kalıcaksn biz varız neyin yetmiyor senin vs dayak yeme riskin cok oldu kavgacı mahallelerde yasadın duygularını ailen herkese ve kendine bile duygularına bastırdın hiçe saydın ya kücük yeşilliklerle dolu şehirde veya köyde yaşıyorsn geniş omuzun var abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Omuzum ne alaka bilmiyorum ama geniş vücuduma kiloma göre buna benzer diyelim

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Anladım abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu sadece hikayemin güncel kısmı hayatta güzel şeyler pek yaşamadım ne zaman mutlu olsam 3 katı mutsuz olmuşumdur belki de duygusuzumdur artık

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Bu cehennem dünyada kendine iç dünya yap abi aklını doldur cünkü insan kafasındaki çığlıkların azabında kalır sen en cok ne seversen mutluluğun neyse o senin yaşamın ve dünyandır

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani yaşantımı daha fazla anlatmayayım ama şöyle özet geçeyim aklını doldur diyorsun ya onu bile yapamayacak kadar meşgulüm kendime ayurdığım tek vakit KS

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Oda güzel abi sen edebiyat şiir seviyorsn sanırım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç sevmem tek bir şiir sevmem kitap okumuyorum uzun süredir keyif aldığım şeyler farklı şeyler nakit para ve zaman olması lazım birisi olsa diğeri olmuyor öyle tuhaf işte

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi sen flim seversin

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet dizi film severim

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi sen kesinlikle flimkoliksin dizi mi daha çok izlersin flim mi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Film çok izledim diziden daha çok ama şu sıralar dizi izliyorum

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Hm anladım abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerelisin söyle artık herkes gitti 😂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi bursalıyım🤣

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende eskişehirliyim gelirsen bir gün yaz buradan 😂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sanmıyorum ama olur abi abi buarada ben nereli olduğum değil nereli benziyorum sorusuydu bu😄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biliyorum tutturamadım ya ona yanıyorum

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi abartma eski hesap sapıkların girdiği konum şehirledi hepsini söyledin annemin nereli olduğunu tutturdn aşırı mistiksin aile tutturmasayrn iyiydi kimseye sevmem ama olsun

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beni Sevdin mi demek oluyor bu

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Evet sevdim seni abicim sanırım sende beni sevdin abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yeap hatta bekar ablan varsa evlenirim baldızım olursun 🤣🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yok abicim sen en iyisi abi ol tam abi adamsın bir kişiyi seçerim ben😆😆

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bursaya gelince rehberim olacak mısın

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ben bursa'da değilim ki

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neredesin 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Onuda tahmin et abi😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ohooo mızıkçılık yapma

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sensin mızıkcı abi😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerde yaşıyon kız

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İstanbul abi İstanbul da dogdum büyüdüm sende eskişehir dimi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet İstanbul avrupa yakası mı anadolu yakası mı kesin bahçelievlerde sitede oturuyorsundur

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yok abi müstakil evimde oturuyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Avrupa mı anadolumj

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Avrupa abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bahçelievler değilse sultangazi herhalde

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İkiside değil abi sen Eskişehir'in hangi ilçesindesn

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Merkezde bağlara yakınım ama İstanbul gibi düşünme burayı en uzak iki uç mesafe bir buçuk saat sürer arabayla Eskişehir de nerede oturursan otur merkezde sayılırsın

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Anladm abi oranın neyi meşhur

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani çibörek var met helvası var balaban köftesi var yerel lezzetler var dışarda satılmayan kırma böreği dızmana böreği arap aşı bazı düğünlerde bamya çorbası ve yemeği çıkar gezilecek yerler var 3 günde hepsi biter hızlı gezersen altında araç varsa bir günde bile bitebilir

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Oha abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neye şaşırdın bu kadar

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Dediklerin şaşırtıcı geldi abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahahah o niye 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi şehirin değişikmiş

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gelirsen bul beni benim adım garavel 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi adın öylemi gercektrn

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır 🤣 gora filmin de öyle diyordu Allahım yaşlandım gora filmini bilmeyen nesille sohbet ediyorum 🤣😂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yaw bilmek mi zorundaym ben kemal sunalcıyım yerli komedi felan

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gora da yerli film zaten 😁

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi one ya goril gibi maytap gectin benle🙄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vallahi yerli komedi filmi ya niye dalga geçeyim cem yılmazın

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi adım garavel dedin biran ciddiye aldım malım yaw 🙄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende beni trollüyon gibi de neyse 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi napmısım ben beni kurban ettin ben masumum trol nedir bilmem yaw😑

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi hadi öyle olsun 😁

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ah abi ah🙄🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne oldu ne yaptım şimdi

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Garavel diye tanıtıyon kendini abi daha ne yapıcaksın🤦🏻‍♀️

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne yapayım isim soy isim mi vereyim 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yok abi sen tcni ver direkt 🤦🏻‍♀️

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olur benim tc ye ilave olarak kimlik fotokopisi vereyim araba kirala gez bütün gün 😁

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yok abicim ben helal hakkımla alıcma kendime kocama Saolasın

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kocan sana alsın gız işi ne 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ben kocamın parasını yemem abicim dişi kuşu olarak ben baslık yapıcam ben inşaa edicem😃

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aaa öyle oluyorsa ablan varsa söyle beni istemeye gelsin ağırlığımca altın yeter

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abicim sen ilişkine sahip çıkabilicek adam değilsim şimdi kusura bakma kadınının bir gözyası aksa öf senle mi ugrasıcam by yaparsn

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle birisi değilim karşındaki insan seni yıllar sonra istemese sen ne yapardın

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Hayatım beni istemeseydi ondan nefret ettiğim kadar aşık olurdum severek ayrılırdm istemiyor sonuçta arkasında gölge olup izlerdm bir kadının ağrına giden şey o senin kalbindir ona herseyini veriyorsun seviyorsun ama onun yerine başka bir kadına seçmek çok ağır bir şey abi ama bu görücü olmaz görücü usulü iğrenö bir şey böyle manavdan portakal satar gibi veriyorlar cahiller kafese kapatıyorlar seni abi litfen ruh eşini kendin bul aşık ol yoksa yaşarken ölürsün abicim yapma nolursun mantık bedel ihanet lütfen görücü yapma sev gerçekten gerçek sevgi yaşa

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak sende diyorsun severek ayrılırdım diye bende öyle yaptım görücü usülüne de karşı değilim günümüzde bu durum farklı bir süreç olarak işliyor sadece ilk tanışma anını sağlıyorlar gerisi ikinize kalmış oluyor ben ilk tanışma anlarında çok beceriksizim adım bile atmam adım attıysam da saçmalamışımdır

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Bunlar çok tatlı biriey görücü usulü cehennem azabı gerçek sevgi yoksa kimsesizliğin daha iyi abi.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belirli bir yaşa gelince şuna emin ol aileyle yaşamak eziyet gibi oluyor ailem kötü olduğundan değil umarım bu duruma gelmeden sevdiğin birisiyle evlenirsin

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Evlenicem abi o hayatım aile cehennem azabı ürediler bitti gitti güldüğüme minik göründüğümü bakma abi ben hiçbir zaman çocuk olmadım çocuk görünen ihtiyar ruhluydum büyümek zorundaydm aptl iblis bokları için

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimmiş o iblis dışkıları ailen iyimi kötü mü anlamadım

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Hayat insan olan hepsi iblis boku hayatım sakınmakla korumaya mecbur savaşmakla geçti aile lanet intihar ve kafes bir şey

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi kocamın adını bidaha anma heralde eski kafalısıb sen ilişkine sahip çıkan sevebilen adam değilsin neysen nesin ama kocam kırmızı çizgim annem bile anarsa onu şurada bitirrim kocam sonsuz nefesim bu kadar yakında evlenicez bitti.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kötü bir şey dediğimi düşünmüyorum yolun açık olsun güzel kardeşim her şey gönlünce olsun iyi gecelet

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İyi geceler

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      İyi geceler abicim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Karşılıklı iyi geceler dedik ya kız 🙏 iyi geceler olsun bakalım

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sabah günaydın isterim hain abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye hain oldum şimdi günaydına söz veremem bakalım

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Küstüm ozaman

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Günaydın o zaman

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Günaydın

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Günün güzel geçsin

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Bu cehennem dünyada yaşadıkca güzel gün değil abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaşadıkça ızdırap aslında bana göre

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Banada abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaşadıkça güzel diyorsun ama 🙂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Melankolik duygu nedense güzel geliyor bana ya

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyidir insanı güçlü tutar

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Neden melankolik hüznü duyguyu seviyoruz abi biz malmıyız biz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok gülünce eğlenince mutlaka kötü bir şey oluyor şimdi olmasa bile o ay içinde oluyor en azından öbür türlü olanı kabulleniyorsun koymuyor

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Haklısın abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eyvallah dikkat et kendine

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sende abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sağol 🙏

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sende saol

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen evlimisin evlenecek misin?

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Evlenecem abi yakında

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi bekar güzel kadınlar varsa bende geleyim 😁

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Azardan evlen sen abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sanal sevmem 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      E sanaldan bakıyon abi🤦🏻‍♀️

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin düğünde görmek istedim güzel bekar kadınları niye sanal olsun 🤣

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      He hepsi bekar olmasa düğünüme gelmicen öylemi abi

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kız sanki davetiye göndericen sanki kargoyla tabiki de gelmeyeceğim 😂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      He gönderirim sana davet😑

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gönder gelsin

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yok istemem

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayıp sana ayıp ayıp 😂

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Hıh😑

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eskişehir de yaparsan düğünü gelirim

    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Yohk

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gelmem o zaman bende

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızzzz gelmem diyorum duydun mu

AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

21

Cevap

  • ziwex
    ziwex Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Muğla (bu arada konudan bağımsız suratın çok şirin)

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Teşekkür ederim o senin tatlılığın

      Yorumla
  • ohadiyorumyaa
    ohadiyorumyaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Erzurumlu gibi

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • bluebolviy
    bluebolviy Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Özbeklere benziyorsun

    0
    3 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😄😄😄

      Yorumla
    • bluebolviy
      bluebolviy
      +1 yıl

      😀

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      🥰🥰..

      Yorumla
  • Tutkuluromantik
    Tutkuluromantik Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.

    Artvinliye benziyorsun

    0
    3 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😄😄😄

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Gerçeği söyle

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😅😅😅.

      Yorumla
  • MassacreTerrible
    MassacreTerrible Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İskandinav ülkeleri

    0
    3 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😆😆😆

      Yorumla
    • MassacreTerrible
      MassacreTerrible
      +1 yıl

      Makedonyalılara benziyon

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😶..

      Yorumla
  • Kaba-Sakal
    Kaba-Sakal Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Dünyalısın

    0
    9 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ohaaa

      Yorumla
    • Kaba-Sakal
      Kaba-Sakal
      +1 yıl

      Şok oldun di mi

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Valla ciddimisin sen

      Yorumla
    • Kaba-Sakal
      Kaba-Sakal
      +1 yıl

      Sana da sürpriz oldu ama gerçeklerden kaçamazsın

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi bu cehennem azabı naptın abi sen

      Yorumla
    • Kaba-Sakal
      Kaba-Sakal
      +1 yıl

      Fazla büyütme be 🥲 hepimiz cehennem azabı görmeyecek miyiz 😒

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ben cehennemi bu dünyada var olmakla yasadım🙃

      Yorumla
    • Kaba-Sakal
      Kaba-Sakal
      +1 yıl

      De maaa

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😅😅😅

      Yorumla
  • NoShow
    NoShow Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı.

    Çemişgezek.

    0
    3 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      One abi

      Yorumla
    • NoShow
      NoShow
      +1 yıl

      hahahahaha Ama sen bir türlü doğruyu söylemiyorsun. Yorumları okudum çok güldüm. Tunceli Çemişgezek. :D

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ya tahmin bu bıdık abi🤣

      Yorumla
  • Enser_
    Enser_ Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 78%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.

    Giresun

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Bergaforr35
    Bergaforr35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Afyon kanki

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Sivas

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ne sivası aaa

      Yorumla
  • Pətrikor
    Pətrikor Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı.

    Afyon

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • TuniȿՁθ
    TuniȿՁθ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl

    Sivas

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Hay sivasınıza

      Yorumla
  • Theseussz
    Theseussz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Bursalı

    0
    7 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😃😃😃

      Yorumla
    • Theseussz
      Theseussz
      +1 yıl

      Noldu

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Hiç abi

      Yorumla
    • Theseussz
      Theseussz
      +1 yıl

      Naptim lamb ben güldyn

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ağlayımmı sana

      Yorumla
    • Theseussz
      Theseussz
      +1 yıl

      Tamam sen bir şey yapma

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Niye abi napmısım ben

      Yorumla
  • ModernScientist
    ModernScientist Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 675 cevap paylaştı.

    Tekirdağ

    0
    17 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      En sevdiğim şehir

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      Doğru cevap ne peki 😎

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      Kız söylesene

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Nereli benzetme sorusu o

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😄😄...

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      🤔🤔🤔

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂😂.

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      😘😘..

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ne öpücük atıyon abzamısın

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      Değilim. Sen beni sinir etmeye çalıştın ben de seni

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi karına sinir oldu diye elin herifi öpse sanada sinir oldm dese ne bok yicen abi sen

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      Ya of tamam sustum. Konuyu nerelere çektin hemen

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Doğru abi yalanmı🤣🤣

      Yorumla
    • ModernScientist
      ModernScientist
      +1 yıl

      Sustum dedim ya

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      E abi sus ozaman bazen susmak gerekiyor en büyük zehir dildir dilin yoksa iyi insan olamamıssındır abicim

      Yorumla
  • ServetiFünun1
    ServetiFünun1 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 375 cevap paylaştı.

    Kastamonu

    0
    3 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
    • ServetiFünun1
      ServetiFünun1
      +1 yıl

      Kesin nerde yaşadığını unuttun tabi yaş 125

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Edebiyatcı adam kadına böyle söyler mı abii

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Sivas

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Merakli_man6776
    Merakli_man6776 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Ingilterw

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Esatusta
    Esatusta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sivasin dağlarına djdj

    0
    9 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Sivasın büklüm büklüm yolları🤣😆

      Yorumla
    • Esatusta
      Esatusta
      +1 yıl

      Yaz ama merak ettim djdj

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Ya abi allah ne yapmasın seni ya Sivas dedin benim eski sapık konumu mu sivaslı yapıyordn naptın abi sen naptın

      Yorumla
    • Esatusta
      Esatusta
      +1 yıl

      Ne bileyim koymuşsun kangali ipucu sandım hayAllah

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Bu güzel köpek peşime geldi sevdim benim için dünyanın sanat eser fotoğrafım 🥰

      Yorumla
    • Esatusta
      Esatusta
      +1 yıl

      Evet harika djdj

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Teşekkür ederim abi

      Yorumla
    • Esatusta
      Esatusta
      +1 yıl

      Rica ederim kardasim

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      🥰🥰🥰

      Yorumla
  • Hakan3487
    Hakan3487 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Erzurum bence

    0
    3 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Hakan3487
      Hakan3487
      +1 yıl

      Sakarya?

      Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      ııh

      Yorumla
  • mustibeq
    mustibeq Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Erzurum demek geldi içimden

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Karadeniz

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Ritimbozucu54
    Ritimbozucu54 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dağistan

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • HighWoltage_
    HighWoltage_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Manisa

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      😄😄😄

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    muş 😘😘

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      Abi ne muşu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Malatya

    0
    1 Yorumla
    • daismoon
      daismoon
      +1 yıl

      🤣🤣🤣.

      Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce ben nereliye benziyorum tahmin yapın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce nereliye benziyorum? 45 cevap verildi
Sizce ben aslen nereliyim? Nerelilere benziyorum? 49 cevap verildi
Nerelilere ve nasıl birine benziyorum sizce? 6 cevap verildi
Ya arkadaslar sizce nereliye benziyorum ben? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨