Gizli Üye(30-35)+1 yılÜç seçenek sayıyorum kırşehir Ankara eskişehir
0159 Yorumla- +1 yıl
Pühh
Cevap sahibi+1 yıl81 ili saydırma bize bayburtlu seni 🤣
- +1 yıl
Abi allah cezanı vermesin
Cevap sahibi+1 yılDuur şimdi ele verdin kendini aydın 🤣
- +1 yıl
Abi benim konumumu değiştiren sapklarn yaptıgı şehirleri saydın nereli oldugumu benzeticene oha abi
Cevap sahibi+1 yılNasıl konumunu değiştiren anlamadım bu cümleyi ama tutturcam dur denizli 🤣
- +1 yıl
Abi denizli de yaptılar abi hesap sapıklarm vardı bunlar konumu başka şehir yapıyorlardı bende ankaralı şehirde yaşıyor gibi görünüyotdm abi yazılımcı hacker felan mısn çüş abi
Cevap sahibi+1 yılHiç alakam yok ama yazılımcı olmak hayalimdi 🤣 normalde iyi profil okurum hatta fotoğrafından kişilik analizi yapmayı denerim istiyorsan ne kadar doğru olduğunu yaz ama istermisin bilmiyorum genelde doğru çıkar
- +1 yıl
Tövbe tövbe abi falcı mısın
Cevap sahibi+1 yılDeğişiklik yapmayı çok seviyorsun çok çabuk sıkılıyorsun bazı şeylerden yeni şeyler denemeyi seviyorsun öyle herkesle anlaşan bir yapın yok yani uyumlusun aslında yeni tanıdığın insanlara karşı ama kendini yakın hissettiğin insanla sabahlara kadar konuşabilirsin ama ısınmadıysan o kişiye ve yeni tanıdıysan onu kırmamak için yalandan sohbete katılırsın sır tutmayı kendin için beceremezsin ama başkaları için bunu çok iyi yaparsın ilişkilerinde hep iyi giderken birden anlamsızca bitmiştir doğru mu?
- +1 yıl
Abi ben insan sevmem insan yaratıklardan nefret ederim yalnızlıgımlayım kendimle ve benim olan benimdir yanında 2 mesafe birinin geçmesine bir göze gelmesine biriyle olmasına tahammül edemem sadece benimdir o benden başka kimseye sevemez günaydin diyip bir göze bile gelemez 1 saniye olmadan onsuz yapamam benim ve kalbimdir ve evet sabahtan akşama her saniye ilgilenrm kalmam benim olanla onsuz
Cevap sahibi+1 yılYani tahminlerimde yanıldım mı şimdi?
- +1 yıl
Şey bide çok ketumum 😄
Cevap sahibi+1 yılTahminlerim yanlış mı
- +1 yıl
Abi tahminine göre kendimi anlattm işte
Cevap sahibi+1 yılTahminlerim doğru mu değil mi ben başka şeylet anlattım sen başka 😂
- +1 yıl
İnsan sevmem anlaşmam herşeyden sıkılırm denemeden duramam değişiklik baya severim kımseyle anlaşmam yakın hissettiğim benimdir benden başka kimseyle konuşamaz onların oldugu yerde olamazlar her saniye konuşurum onla olurm istemesem bile evet derim insanlara alfayım buzum sevdiğimi istemesem kırılsam bile herseyine evet derim isteği benim isteğim olmuştur sır desem doğru değil cok ketumum sır mezarıma kadardır mezarıma yılan soksalar sır diye söylemem herseyi anlamsızca bitirim kendime yok edicek kadar ve kendime saklarm kapalı kutuyum yazdıgın yazıya göre yorum yaptım abim oldumu😄
Cevap sahibi+1 yılYüzde60 doğru o zaman 🤣
- +1 yıl
Eh işte denilebilir 😆
Cevap sahibi+1 yılŞaka maka nerelisin konyalı olduğunu itiraf etme vaktin geldi
- +1 yıl
Abi konyalı neyimi benzettn en iğrendiğim yer
Cevap sahibi+1 yılTekirdağlı sus 🤣
- +1 yıl
Abi tekirdağ en sevdiğim şehir tekirdaglı değilim ama annem konyalı🤣
Cevap sahibi+1 yılSeni tutturmak çok zor oldu annen konyalıysa konyadan bıkıp kesin batıda bir yere geldi ama neresi bilemedim hadi İzmir olsun hiç ihtimal vermiyorum ama
- +1 yıl
Beni tutturmaktan cok yargılarlar abicim sen yine güzel konuşuyorsn
Cevap sahibi+1 yılBen kimseyi yargılamam bu hayatta kimin neler yaşadığını bilemem kimse de benim neler yaşadığımı bilemez bir söz var nette dolaşan doğru mu bilmem ama bob marley der ki ellerinle beni işaret etmeden önce ellerinin temiz olduğundan emin ol çok severim bu sözü
- +1 yıl
Vay harika sözmüş 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılİyi akşamlar pes ettim
- +1 yıl
İyi akşamlar abi biliyorum zor insanım dikkat et kendini😄
Cevap sahibi+1 yılboş ver benim gibi kolay olmada bu hayatta zor ol
- +1 yıl
Sen kolay değilsim abi bana çok mistik geliyorsun ve pes etme pes etmediğin sürece yaparsın
Cevap sahibi+1 yılİnanılmaz karmaşık bir hayatım var ben pes edeli çok oldu
- +1 yıl
İnsan yaratıklarına bu cehennem zindana esiriz abi ben de herşeye pes ettim sildim hesabım herşeyim yılların yalnız kurduyum ama kendi kabuguma çekildim artık kendimle bir parça oldum abi kolay basit insan aşagılık bir baskasına kudurup egosuna harcayan yıllarına aciz mahluk insan yaratıkları bana cok mistik geliyorsun sen abi
Cevap sahibi+1 yılNiye mistikmişim ben mistik olsaydım nereli olduğunu bilirdim shsks 😂 hayat hep bana iki seçenek sunuyor 34 yaşındayım hayatım boyunca iki seçenek sunuluyor her seferinde konu ne olursa olsun aylarca işsiz kalıyorum kimsenin umrunda değil ailem dışında sonra o iki seçenekten birisini seçiyorum başlıyorum işe sonra hep iş teklifleri sonra devam ettiğim işte de hiç istemesemde bazen olayların ortasında kalıyorum istemsizce hiç bir şey yapmadığım halde işten çıkışım veriliyor iş konusunda bu böyle bir döngü kıramıyorum bu döngüyü hep iki seçenek sunuluyor aşk konusunda yıllarca yüzüme kimse bakmaz ilişkiye başladığım zaman geldimi iki kişi birden geliyor sonra yine birisini seçmiş oluyorum o kişiyle de yürümüyor sonra tam böyle yürümemesine alışmışım yıllar önce ayrıldığım eski sevgilim özledim yazıyor o kişiyide terslemek istemiyorum en mutlu olduğum kişiydi ama çok hastaydı şimdi ne diyeceğimi bilmiyorum bir şeyde hissetmiyorum artık ona karşı üzüldüğünde hastalığı daha fazla tetikleniyor az önce aradı kaçamak cevaplar verip yorgunum dedim kapattım ama biliyorum ki şu an ağlıyor ben artık duygusuzlaştım ama o beni eskisi gibi zannediyor neyse yani özetle hayat bana hep iki seçenek sunuyor ve ne zaman bir tanesini seçsem başka iki seçenek daha sunuyor ve seçtiğim seçenekler çok da ileri gitmiyor hep ikilemde kalmaktan sıkıldım her gün aynı şeyleri yaşamak istiyorum basit bir hayat istiyorum onu bile beceremiyorum bak istediğim şu artık evden işe işten eve gitmek bu ne kadar zor olabilir ki eve geldiğimde dinlenmek istiyorum ama olmuyor işte bende saldım artık
- +1 yıl
Abi kocaman dünyada aptl ekonomi de hayatta kalmaya geciniyoruz bunların olması sen daha iyi kader bu şerlerde kalma diye ve eski sevgilinden neden ayrıldın ve bana göre çok mistiksin
Cevap sahibi+1 yılKendisi istedi beni kendinden soğuttu hastalığının da tedavisi yok ailem de severdi ama içten içe hasta diye istemezlerdi bende bu kez aşık değil mantıklı davrandım çünkü hiç olumlu düşünmüyordu hep kötü düşünüyordu yarın bir gün evlendiğimizde ben ona ne kadar bakabilirim diye düşündüm uzun bir ağacın altında sonra karar verdim hadi diyelim 10 sene hep mutlu ettim ama bu 10 sene boyunca ben her şeyi içime atacam ve bir yerde patlayacağımı düşündüm en azından ailesi ona benden daha iyi bakar diye düşünüp ayrıldım yıllar oldu öyle işte
- +1 yıl
Abi sen yine kötü yapmışsn kadının hasta diye kendin sorumluluk olarak görmüşsn onu seven ne olursa olsun bırakmaz abi herkes ufacık bir şeyde bırakıyor kadın erkek hep mutlu hep suskun hiç derdi olamazmış gibi hangimiz normaliz abi hepimizin ruhu hasta hepimiz yaralıyız sevgisizlik öldürür ciceği hayvanı insanı belki onu gerçekten sevseydin abi iyileşicekti ayrılma nedeni kendi hastalığına sana suclu hissetmesi ellerinden tutup onu kendine çekip göğsüne bastırıp sarılsaydın belki o an kendisine pişman hissedicekti sana yaptıgını içindeki yara sakinleşicekti mayısıcaktı kollarına sana esir kalıcaktı sen öldürdün çiçeğini yaşatamadın abi ne olursan olsun aşk vazgecmez vazgecmemen güzelleştiricekti bir kavgada ilişkide ya da ufacık şeyde insan giderse kalbini kazanamaz abi abi sen kendini hiç saygın yok herşeye otoriter ders sorumluluğu olarak kurmuşsun
Cevap sahibi+1 yılÇiçek su istemiyorsa fazlasını toprağa bırakır hem kaç sene yanında durdum onu güldürmek için onlarca takla atardım sma hep mutsuz hep umutsuz sonrası öyle işte ne dersen de ben artık ondan gittim sıfır duyguyum artık
- +1 yıl
Abi ciceğini ilgisiz bırakmassan ve ciceğini bırakmazsan solmaz cicek olur çicek daha açmaya büyümeye devam eder onu mutlu eden şeyleri bilmiyorsundur onu sarılıp gıdıkladnmı mesela onunla aktivite yaptınmı
Cevap sahibi+1 yılHer şeyi yaptığımı düşünüyorum koluna girdim hastane hastane gezdim 3 sene boyunca yürümesinde yardımcı oldum hediyeler aldım birlikte yemek yedik tatlı yedik çay kahve içtik başka tedavi yöntemleri aradım netten araştırdım bana bu gidişle kimyacı olacaksın derdi gülerdi onu mutlu eden şeyleri ondan daha iyi bildiğimi düşünüyorum daha anlatamadığım bir sürü şey işte yoksa birlikte gülüp eğlenmemizde sorun yoktu gülmüyordu derken anlık gülüyor tabiki de ama ne kadar güzel bir gün geçirirse geçirsin hep kötü olumsuz düşünürdü bilmiyorum belki de kötü birisiyimdir iyi birisi olsam bırakmazdım sende haklısın ne diyim
- +1 yıl
Abi sen çok acı cektin duyguların ailen insanlar hiçe saydın güclü sert kişilerle hayatta yaşadın gözyaşlarını hiç akıttırmadın tek kalsan bile hep kas spora veya kariyere yöneldin dınlenmedin sürekli zeki bilgili yapmaya calıstın kendini dimi abi
Cevap sahibi+1 yılSürekli zeki bilgili yapmak gibi bir derdim olmadı uzun zamandır da spor yapmıyorum seneler oldu kendime göre hobilerim var maket uçak yapımı gibi uzun süredir yaptığım o var bir sürü koleksiyonum vardı zamanla sattım bir kaçını neyse acı çektiğim doğrudur güçlü sert insanlarla yaşadığımda doğrudur gözyaşlarımı kimsenin görmediği de doğru yoksa mistik olan senmisin
- +1 yıl
Ailen kimse seni dinlememiş sen güclü kalıcaksn biz varız neyin yetmiyor senin vs dayak yeme riskin cok oldu kavgacı mahallelerde yasadın duygularını ailen herkese ve kendine bile duygularına bastırdın hiçe saydın ya kücük yeşilliklerle dolu şehirde veya köyde yaşıyorsn geniş omuzun var abi
Cevap sahibi+1 yılOmuzum ne alaka bilmiyorum ama geniş vücuduma kiloma göre buna benzer diyelim
- +1 yıl
Anladım abi
Cevap sahibi+1 yılBu sadece hikayemin güncel kısmı hayatta güzel şeyler pek yaşamadım ne zaman mutlu olsam 3 katı mutsuz olmuşumdur belki de duygusuzumdur artık
- +1 yıl
Bu cehennem dünyada kendine iç dünya yap abi aklını doldur cünkü insan kafasındaki çığlıkların azabında kalır sen en cok ne seversen mutluluğun neyse o senin yaşamın ve dünyandır
Cevap sahibi+1 yılYani yaşantımı daha fazla anlatmayayım ama şöyle özet geçeyim aklını doldur diyorsun ya onu bile yapamayacak kadar meşgulüm kendime ayurdığım tek vakit KS
- +1 yıl
Oda güzel abi sen edebiyat şiir seviyorsn sanırım
Cevap sahibi+1 yılHiç sevmem tek bir şiir sevmem kitap okumuyorum uzun süredir keyif aldığım şeyler farklı şeyler nakit para ve zaman olması lazım birisi olsa diğeri olmuyor öyle tuhaf işte
- +1 yıl
Abi sen flim seversin
Cevap sahibi+1 yılEvet dizi film severim
- +1 yıl
Abi sen kesinlikle flimkoliksin dizi mi daha çok izlersin flim mi
Cevap sahibi+1 yılFilm çok izledim diziden daha çok ama şu sıralar dizi izliyorum
- +1 yıl
Hm anladım abi
Cevap sahibi+1 yılNerelisin söyle artık herkes gitti 😂
- +1 yıl
Abi bursalıyım🤣
Cevap sahibi+1 yılBende eskişehirliyim gelirsen bir gün yaz buradan 😂
- +1 yıl
Sanmıyorum ama olur abi abi buarada ben nereli olduğum değil nereli benziyorum sorusuydu bu😄
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum tutturamadım ya ona yanıyorum
- +1 yıl
Abi abartma eski hesap sapıkların girdiği konum şehirledi hepsini söyledin annemin nereli olduğunu tutturdn aşırı mistiksin aile tutturmasayrn iyiydi kimseye sevmem ama olsun
Cevap sahibi+1 yılBeni Sevdin mi demek oluyor bu
- +1 yıl
Evet sevdim seni abicim sanırım sende beni sevdin abi
Cevap sahibi+1 yılYeap hatta bekar ablan varsa evlenirim baldızım olursun 🤣🤣
- +1 yıl
Yok abicim sen en iyisi abi ol tam abi adamsın bir kişiyi seçerim ben😆😆
Cevap sahibi+1 yılBursaya gelince rehberim olacak mısın
- +1 yıl
Abi ben bursa'da değilim ki
Cevap sahibi+1 yılNeredesin 🤣
- +1 yıl
Onuda tahmin et abi😂
Cevap sahibi+1 yılOhooo mızıkçılık yapma
- +1 yıl
Sensin mızıkcı abi😂
Cevap sahibi+1 yılNerde yaşıyon kız
- +1 yıl
İstanbul abi İstanbul da dogdum büyüdüm sende eskişehir dimi
Cevap sahibi+1 yılEvet İstanbul avrupa yakası mı anadolu yakası mı kesin bahçelievlerde sitede oturuyorsundur
- +1 yıl
Yok abi müstakil evimde oturuyorum
Cevap sahibi+1 yılAvrupa mı anadolumj
- +1 yıl
Avrupa abi
Cevap sahibi+1 yılBahçelievler değilse sultangazi herhalde
- +1 yıl
İkiside değil abi sen Eskişehir'in hangi ilçesindesn
Cevap sahibi+1 yılMerkezde bağlara yakınım ama İstanbul gibi düşünme burayı en uzak iki uç mesafe bir buçuk saat sürer arabayla Eskişehir de nerede oturursan otur merkezde sayılırsın
- +1 yıl
Anladm abi oranın neyi meşhur
Cevap sahibi+1 yılYani çibörek var met helvası var balaban köftesi var yerel lezzetler var dışarda satılmayan kırma böreği dızmana böreği arap aşı bazı düğünlerde bamya çorbası ve yemeği çıkar gezilecek yerler var 3 günde hepsi biter hızlı gezersen altında araç varsa bir günde bile bitebilir
- +1 yıl
Oha abi
Cevap sahibi+1 yılNeye şaşırdın bu kadar
- +1 yıl
Dediklerin şaşırtıcı geldi abi
Cevap sahibi+1 yılAhahah o niye 🤣
- +1 yıl
Abi şehirin değişikmiş
Cevap sahibi+1 yılGelirsen bul beni benim adım garavel 🤣
- +1 yıl
Abi adın öylemi gercektrn
Cevap sahibi+1 yılHayır 🤣 gora filmin de öyle diyordu Allahım yaşlandım gora filmini bilmeyen nesille sohbet ediyorum 🤣😂
- +1 yıl
Yaw bilmek mi zorundaym ben kemal sunalcıyım yerli komedi felan
Cevap sahibi+1 yılGora da yerli film zaten 😁
- +1 yıl
Abi one ya goril gibi maytap gectin benle🙄
Cevap sahibi+1 yılVallahi yerli komedi filmi ya niye dalga geçeyim cem yılmazın
- +1 yıl
Abi adım garavel dedin biran ciddiye aldım malım yaw 🙄
Cevap sahibi+1 yılSende beni trollüyon gibi de neyse 🤣
- +1 yıl
Abi napmısım ben beni kurban ettin ben masumum trol nedir bilmem yaw😑
Cevap sahibi+1 yılİyi hadi öyle olsun 😁
- +1 yıl
Ah abi ah🙄🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılNe oldu ne yaptım şimdi
- +1 yıl
Garavel diye tanıtıyon kendini abi daha ne yapıcaksın🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılNe yapayım isim soy isim mi vereyim 🤣
- +1 yıl
Yok abi sen tcni ver direkt 🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılOlur benim tc ye ilave olarak kimlik fotokopisi vereyim araba kirala gez bütün gün 😁
- +1 yıl
Yok abicim ben helal hakkımla alıcma kendime kocama Saolasın
Cevap sahibi+1 yılKocan sana alsın gız işi ne 🤣
- +1 yıl
Ben kocamın parasını yemem abicim dişi kuşu olarak ben baslık yapıcam ben inşaa edicem😃
Cevap sahibi+1 yılAaa öyle oluyorsa ablan varsa söyle beni istemeye gelsin ağırlığımca altın yeter
- +1 yıl
Abicim sen ilişkine sahip çıkabilicek adam değilsim şimdi kusura bakma kadınının bir gözyası aksa öf senle mi ugrasıcam by yaparsn
Cevap sahibi+1 yılÖyle birisi değilim karşındaki insan seni yıllar sonra istemese sen ne yapardın
- +1 yıl
Hayatım beni istemeseydi ondan nefret ettiğim kadar aşık olurdum severek ayrılırdm istemiyor sonuçta arkasında gölge olup izlerdm bir kadının ağrına giden şey o senin kalbindir ona herseyini veriyorsun seviyorsun ama onun yerine başka bir kadına seçmek çok ağır bir şey abi ama bu görücü olmaz görücü usulü iğrenö bir şey böyle manavdan portakal satar gibi veriyorlar cahiller kafese kapatıyorlar seni abi litfen ruh eşini kendin bul aşık ol yoksa yaşarken ölürsün abicim yapma nolursun mantık bedel ihanet lütfen görücü yapma sev gerçekten gerçek sevgi yaşa
Cevap sahibi+1 yılBak sende diyorsun severek ayrılırdım diye bende öyle yaptım görücü usülüne de karşı değilim günümüzde bu durum farklı bir süreç olarak işliyor sadece ilk tanışma anını sağlıyorlar gerisi ikinize kalmış oluyor ben ilk tanışma anlarında çok beceriksizim adım bile atmam adım attıysam da saçmalamışımdır
- +1 yıl
Bunlar çok tatlı biriey görücü usulü cehennem azabı gerçek sevgi yoksa kimsesizliğin daha iyi abi.
Cevap sahibi+1 yılBelirli bir yaşa gelince şuna emin ol aileyle yaşamak eziyet gibi oluyor ailem kötü olduğundan değil umarım bu duruma gelmeden sevdiğin birisiyle evlenirsin
- +1 yıl
Evlenicem abi o hayatım aile cehennem azabı ürediler bitti gitti güldüğüme minik göründüğümü bakma abi ben hiçbir zaman çocuk olmadım çocuk görünen ihtiyar ruhluydum büyümek zorundaydm aptl iblis bokları için
Cevap sahibi+1 yılKimmiş o iblis dışkıları ailen iyimi kötü mü anlamadım
- +1 yıl
Hayat insan olan hepsi iblis boku hayatım sakınmakla korumaya mecbur savaşmakla geçti aile lanet intihar ve kafes bir şey
- +1 yıl
Abi kocamın adını bidaha anma heralde eski kafalısıb sen ilişkine sahip çıkan sevebilen adam değilsin neysen nesin ama kocam kırmızı çizgim annem bile anarsa onu şurada bitirrim kocam sonsuz nefesim bu kadar yakında evlenicez bitti.
Cevap sahibi+1 yılBen kötü bir şey dediğimi düşünmüyorum yolun açık olsun güzel kardeşim her şey gönlünce olsun iyi gecelet
- +1 yıl
İyi geceler
- +1 yıl
İyi geceler abicim
Cevap sahibi+1 yılKarşılıklı iyi geceler dedik ya kız 🙏 iyi geceler olsun bakalım
- +1 yıl
Sabah günaydın isterim hain abi
Cevap sahibi+1 yılNiye hain oldum şimdi günaydına söz veremem bakalım
- +1 yıl
Küstüm ozaman
Cevap sahibi+1 yılGünaydın o zaman
- +1 yıl
Günaydın
Cevap sahibi+1 yılGünün güzel geçsin
- +1 yıl
Bu cehennem dünyada yaşadıkca güzel gün değil abi
Cevap sahibi+1 yılYaşadıkça ızdırap aslında bana göre
- +1 yıl
Banada abi
Cevap sahibi+1 yılYaşadıkça güzel diyorsun ama 🙂
- +1 yıl
Melankolik duygu nedense güzel geliyor bana ya
Cevap sahibi+1 yılİyidir insanı güçlü tutar
- +1 yıl
Neden melankolik hüznü duyguyu seviyoruz abi biz malmıyız biz
Cevap sahibi+1 yılÇok gülünce eğlenince mutlaka kötü bir şey oluyor şimdi olmasa bile o ay içinde oluyor en azından öbür türlü olanı kabulleniyorsun koymuyor
- +1 yıl
Haklısın abi
Cevap sahibi+1 yılEyvallah dikkat et kendine
- +1 yıl
Sende abi
Cevap sahibi+1 yılSağol 🙏
- +1 yıl
Sende saol
Cevap sahibi+1 yılSen evlimisin evlenecek misin?
- +1 yıl
Evlenecem abi yakında
Cevap sahibi+1 yılİyi bekar güzel kadınlar varsa bende geleyim 😁
- +1 yıl
Azardan evlen sen abi
Cevap sahibi+1 yılSanal sevmem 🤣
- +1 yıl
E sanaldan bakıyon abi🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılSenin düğünde görmek istedim güzel bekar kadınları niye sanal olsun 🤣
- +1 yıl
He hepsi bekar olmasa düğünüme gelmicen öylemi abi
Cevap sahibi+1 yılKız sanki davetiye göndericen sanki kargoyla tabiki de gelmeyeceğim 😂
- +1 yıl
He gönderirim sana davet😑
Cevap sahibi+1 yılGönder gelsin
- +1 yıl
Yok istemem
Cevap sahibi+1 yılAyıp sana ayıp ayıp 😂
- +1 yıl
Hıh😑
Cevap sahibi+1 yılEskişehir de yaparsan düğünü gelirim
- +1 yıl
Yohk
Cevap sahibi+1 yılGelmem o zaman bende
Cevap sahibi+1 yılKızzzz gelmem diyorum duydun mu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Muğla (bu arada konudan bağımsız suratın çok şirin)
01 Yorumla
+1 yılErzurumlu gibi
01 Yorumla
+1 yılÖzbeklere benziyorsun
03 Yorumla- +1 yıl
😀
- Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.
+1 yılArtvinliye benziyorsun
03 Yorumla- +1 yıl
Gerçeği söyle
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİskandinav ülkeleri
03 Yorumla- +1 yıl
Makedonyalılara benziyon
+1 yılDünyalısın
09 Yorumla- +1 yıl
Şok oldun di mi
- +1 yıl
Sana da sürpriz oldu ama gerçeklerden kaçamazsın
- +1 yıl
Fazla büyütme be 🥲 hepimiz cehennem azabı görmeyecek miyiz 😒
- +1 yıl
De maaa
Aile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı. Çemişgezek.
03 YorumlaAile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı. Giresun
01 Yorumla
+1 yılAfyon kanki
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSivas
01 Yorumla Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı. Afyon
01 YorumlaSivas
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bursalı
07 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 675 cevap paylaştı.
+1 yılTekirdağ
017 Yorumla- +1 yıl
Doğru cevap ne peki 😎
- +1 yıl
Kız söylesene
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
🤔🤔🤔
- +1 yıl
😘😘..
- +1 yıl
Değilim. Sen beni sinir etmeye çalıştın ben de seni
- +1 yıl
Ya of tamam sustum. Konuyu nerelere çektin hemen
- +1 yıl
Sustum dedim ya
- Aile & Toplum konusunda 375 cevap paylaştı.
+1 yılKastamonu
03 Yorumla- +1 yıl
Kesin nerde yaşadığını unuttun tabi yaş 125
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSivas
01 Yorumla
+1 yılIngilterw
01 YorumlaSivasin dağlarına djdj
09 YorumlaErzurum bence
03 YorumlaErzurum demek geldi içimden
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaradeniz
01 Yorumla
+1 yılDağistan
01 Yorumla
+1 yılManisa
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılmuş 😘😘
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMalatya
01 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar