KS'ye ne zaman girsem kızlar aşk acısı çekiyor ya da sevgili problemine çare arıyor, erkeklerin öyle sorunları yok. Erkekler niye böyle?

Şu uygulamaya ne zaman girsem bi kızın ya aşk acısı ya da sevgilisiyle arasındaki probleme çare aradığını görüyorum hiç erkeklerin öyle soruları yok ulan erkekler niye böylesiniz üzmeyin beee ldpdddl

KS'ye ne zaman girsem kızlar aşk acısı çekiyor ya da sevgili problemine çare arıyor, erkeklerin öyle sorunları yok. Erkekler niye böyle?
Cevapla