Bu sitede neden hiç erkekler aşk ilişkilerinden dolayı ağlamıyor. Ne zaman girsem kızlar zırlıyor. Niye?

Bide hep soru soruyorlar. Yani aklıma ister istemez bu ülkede iki kişi arasında ilişkiyi sanki sadece kızlar tek taraflı yaşıyor muş gibi düşünüyorum bu sefer. Bide hep düşünceleri haince ve fesatça. Türkülerle ilişki yaşayacağım varsada yaşamama gerekiyor gibi düşünüyorum içimden

Bu sitede neden hiç erkekler aşk ilişkilerinden dolayı ağlamıyor. Ne zaman girsem kızlar zırlıyor. Niye?
Cevapla