Sokakta bi ton Kız var hepsi yalnız a sosyal hepsi boş boş geziyor sokakta
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
normal değil mi şskdlssö düzgün insan mi kaldi da bulsunlar en iyisi yabanci bulacan bi tane
A sen o Rus Kız değil misin lan sende boştaysan biz ölelim
Ne Rus kızı
😀 Bak seni tanımadım ben neyse seni ifşa etmeyelim sen 19 yaşında değil miydin
Eee evet 19 yasim 2 gün sonra 20😏😏
19 yaşa elveda ediyorsun sen olgunlaşmaktan korkuyorsun
sen kimsin kardeş takip at bakayim bi görüm seni 😏 niye korkiyim ki zatn 15 yasina gösteriyom😀😀😀🫢🫢
😂😂 Orası öyle küçük gösteriyorsun yaşına göre yaşın geçmesi mi sıkıntılı
Tamam :d
Kimsin😠
Sıradan normal biriyim işte seni tkp ettm bana yazz
29 yaşinda olan misin eee ben seni tanimiyor sen nasil beni taniyon bakalim slkskzss
Ben seni yüzünden anladım o olduğunu sitede görüyorum seni o yüzden olabilir mi 😀 burada da anlatmayayım seni tanımasınlar
himm niye tanimasinlar askooo ayip ediyon 😏
Tamam da senin hesabına saldırı düzenlerler rahatsız olmazsın o bakımdan
Seni tkp ettim yazmadın
Ben seni tanimiommmm askooocum
İlla tanıman lazım ne alakası var anlamadım senden bir şey istemem ki sen bilirsin
Hepsi erkeksizlikten kuduruyor, sokakta kadınlara olan ilgi azaldı eskisi gibi değil
Sanalda da Erkekler yüz veriyor bu sefer
Kizlarin bir cogu hedefi kariyer sahibi olmak
Erkeklerle isleri yok ki
@Sedefffe Alakası yok
Alakasi var erkege zaman ayirmak lazim
@Sedefffe Kadına da zaman gerekmiyor mu peki
Evet zaman gerekiyor iste
Bide artik kafa götürme
Götürmüyor* dogru duzgun insanda kalmadi hepsi cikarci menfatci
@Sedefffe 😀😀 Kızım millete para yok birde deli dana gibi iş arıyorlar
@Sedefffe Niye Kızlarda öyle değil mi
Ciddi ciddi yargiliyor musun yoksa kurdugun cumle mi yanlis anlayamadim? Onun disinda... Cok bos yapmissin be
Ben yargıladığım durum yok ki sen öyle algıladın
Algilamadim, 2 tane secenek sundum hangisi diye kesin yargiya sormadan ulasmamak icin fakat sonrasinda senin kurabilecegin max cumle budur diye "elestirimi" yaptim :DDD
Senin derdin ne tam olarak açıkça de git
olabilir normal aslinda
Neyi normal sence
Ne yapsinlar herkesin sevgilisi olacak diye bi kaide mi var?
Var evet
Sizin ciddi olmamanız yüzünden
Nasıl bi ciddiyet mesela
Appplllaaaa boştaysan doldurabilirim benden büyük kadınlardan hoşlanıyorum :)
@KRALINIZASELAMDURUN ben kendimden küçük erkek sevmiyorum gülüm
Çoğunun beklentisi çabuk seks. Fast food gibş düşün. Biz de bunlarla vakit öldüreceğimize yüksek lisans yaparız ya da gider bir işte çalışırız diyoruz.
Bi insan seks düşünebilir ömür seni bekleyecek değil ya bi basit bi ihtiyaç içimn muhafazakar takılıyorsan sen zaten sevgili yapamazsın ki
Muhafazakar değilim ama seks için birini arıyorsa hiçbir kadın ben de dahil kolay kolay kabul etmez gitsin escortla birlikte olsun. Hele ki Türkiyede cinsel hastalık aşırı fazla. Kimse hiçbir kadın tek eşli olmayacağının garantisini vermeyen bir adamla olmaz olmamalı
Bahane bunlar bahane hiç alakası yok Avrupa da bi ton Kız sevgili olup yapıyor senin ki biraz aile baskısı toplum baskısı birde Erkeklerin bakır sevdası olunca katlanıyor buda karşıya bi geri atım atma olayı oluyor
Aile baskısı elbetteki var. Benim bir erkek arkadaşım olursa bu paketin içinde seks sevişme de olacak. Ben onunla zırt pırt dışarı çıkamam aileme bir bahane uydurup çıkarım. Akşamları da çıkamam. Babama anneme Ahmetle buluşmaya gidiyorum diyemem. Gece saat 12-1'de eve gelince ahmetleydim diyemem. Ha, hiç mi aileyi saf dışı bırakacak zamanım olmadı mı oldu. Fakat o zaman da ben yapmadım. Çünkü benim Türkiyede yaşayan bir kadın olarak nikahsız ilişki yaşama sınırım var. Kaç yaşına kadar bir adamla nikahsız seks yapacağım? Erkekler korunmasız seks yapıyor genelde korunmak istemiyorlar. Hem nikahsız olacağım hem hpv kapma riskim olacak hem de o korunmayı reddedecek ya da canı istedikçe korunacak diye kendimi strese sokup ertesi gün haplarıyla doğum kontrol haplarıyla kendi bedenimi yıpratacağım hormonlarımı bozacağım öyle mi? Ben de korunmasam hamilelik riski var. Kimin için bu kadar ceremeye gireceğim? Beni yeteri kadar sevmeyen kendi zevki için kullanan bir adam için öyle mi? Hangi erkek buna değer?
Ayrıca kendi paramla HPV aşısı olmaya kalktım aşının bir dozu 3 binden satılıyor ve tam koruma için 3 doz yapılması lazım. Hadi bu aşıyı oldum diyelim bu memlekette bir kadın kocasından ayrı tatile gittiğini ve geçmişte de hpv aşısını olduğunu anlattığı bir internet paylaşımını buldular. Twitterda kadın kocasını aldatmış gibi gösterilip aldattığı adamlardan hpv kapmamak için de aşı yaptı diye gösterilerek kadına linçte bulunuldu kadının bütün özel bilgileri tc kimlik nosu telefon numarası ev adresi bulundu kadına tehditlerde bulunuldu. Bunlar bu memlekette bu memleketteki erkekler tarafından yapıldı. Ha, sen de onlardansın demiyorum elbette ama bu ülkede bu şartlarda bir erkeğe nikahısz a.. m verilmez. Aklı olan kadın bunu yapmaz. Ben şimdi bile bir erkekle konuştuğumda açık (tesettürlü olmayan) ideolojik olarak solcu kemalist olup gerektiğinde makyaj yapmaktan veya dekolte giyinmekten çekinmeyen bir kadın olarak bir erkekle konuştuğumda bana bakire olup olmadığımı sorduklarında bakireyim dediğimde şüpheyle yaklaşıyorlar ama sosyal medyada gündelik makyajsız kapalı giyindiğim fotoğrafları koyduğumda ayy canım benim yhaa inşallah bulursun masum bakirem benim kafasında oluyorlar. Ben bizim memleketin erkeklerinde ciddi problemler görüyorum.
Tabi ki bu konuda haklısın bir şey diyemem hepsini okudum hak verdim ama bi yandan da hormonlara yazık tetikliyorlar libidodan dolayı güvendiğin seni zorda bırakmayacak Erkek oda zor işte sizin yaşınız kaçtı
Bugün belki büyük şehirlerde bu aşılmış olsa da bir kadın nikahsız şekilde hamile kalsa ya da cinsel yolla bulaşan bir hastalık kapsa bunun için hastaneye başvursa kadını yadırgayan gözlerle lekelenmiş namussuz gözüyle bakacak sağlık çalışanları var bu memlekette. Avrupadaki kadınları örnek gösteriyorsun. Avrupadaki kadın aynı anda 3 erkekle de seks yapıyor. Kimse onun ahlakını namusunu ondan anne olur mu olmaz mı diye sorgulamıyor bile sorgulayan çıksa bile o kadın yine de evleneceği çocuk yapabileceği bir adam bulabiliyor Türkiye bir kadının bir erkek arkadaşı olsa bile bu mu anne olacak diyorlar. Avrupadaki kadın Türkiyedeki gibi erkeğe ya da aileye ekonomik olarak bağımlı olmak zorunda bırakılmıyor. Avrupadaki kadın kendi mesleğini yapıyor mesleği yoksa sosyal devletten kira yardımı alıyor boşanmış dulsa ve çocuğu varsa hem iş desteği hem kira hem de çocuk parası alıyor. Kimse ona cennet anaların ayakların altındadır bu kadın nikahsız seks yapıyor bu mu ana olacak bunun mu ayaklarının altında cennet demiyor. Kadın ne zaman seks yapmaya kalksa siz onların karşısına din baskısı namus baskısı çıkarıyorsunuz. Kadınların çoğu şartlarını değiştirmeye odaklanıyor bu yüzden belki çalışır memur olursam kendi evim vs olursa rahat ederim diyor ama memuriyette gideceği Anadolu çomaristanında da yine istediği huzura rahatlığa bireyselliğe kavuşamayacak. Orada da ya asla beğenmeyeceği erkeklerce rahatsız edilecek ya da kadın iş arkadaşlarından amirlerinden vs baskı görecek giyiminden makyajından dolayı vs. ya da bir adam bulacak onunla yaşayacak ama bu sefer herif ona doymadan o heriften ayrılmak istediğinde erkek tarafından zorbalığa maruz kalacak.
Herşeyi biliyorum tek tek yazmana gerek yok beni zannettin Kızım :d
İşte bu yüzden Kadınlara öneri verdim anlamadılar
O yüzden ben hayatta hiç kimseye zerre güvenmiyorum. Bugün dişil enerji diye çıkıyor karılar diyorlar ki siz erkeksileşmeyin. siz yapmayın bazı işleri erkekten isteyin erkek yapsın. E tamam erkekten istiyoruz erkek de diyor a... m.. vermezsen yapmam ya da kadınların hesabı ödemesi erkekten maddi bir beklentisi olmadan ona hiç duyurmadan kendi parasını kazanmasını eyvallah etmemesini falan erkeksilik olarak yorumlayanlar var. Böyle bir kadın olmak çok zor bir şey bu arada ama olduğunu varsayalım kadın erkekten en ufak bir şey istediğinde erkek e tamam sana kahve ısmarladım sana 2 lokma yemek yedirdim bir tane çöp aldım e artık ver moduna geçip kendinde bunu isteme hakkı görüyor. Benim kız arkadaşım evli üni mezunu kocası da öyle. Adam mesleğini yapyıor kız ev hanımı oldu herif sürekli atan atan diye baskı yapıyor para baskısı. Ben biriyle konuştum mesela herif bana çalışmayacak mısın diyor? İş arıyor musun diyor. Ben atanmaktan bir çare göremiyorum diyorum herif bana diyor ki kpss memurluk boş iş buna bu kadar bel bağlama git başka işle uğraş. Çalışmak istemiyorum değil dikkat et. Mesleğimi yapmak istiyorum. Özel sektörde kadınların eğer teknik teknolojik alanda bilgisi yoksa o kadın için ya kasiyerlik ya sekreterlik ya da temizlik işleri kalıyor geriyor.
Hocam çok dolmuşsun içini dök 😃
Ben olanı söylüyorum. Bugün online ders aldım kpss için 200 kişi var derste. 2-3 tanesi erkek geri kalanı tamamen kadın. İçlerinde çocukları olanlar da var dolu. Bu kadınları koca parası yemek varken kpss belasına sürükleyen ne? Bazı eli çükünde pichigettolar neymiş kadın erkekle parası için evleniyormuş neymiş kadın para için boşanıyormuş. Para için evlenen kadın vardır yoktur diyemem ama bu ülkede parası olmamasına rağmen bir sürü erkek evli. Demek ki para için evleniyorlar önermesi yanlış Para için boşanıyorlar diyor. Türkiyede ortalama ücret belli nafaka denilen şey her kadına verilmiyor. Erkek evlilikte birinci derecede suçluysa karısını dövüyorsa evde aşağılıyorsa çocuklarını dövüyorsa ailesine karısını aşağılatıyorsa erkeklik görevlerini seks vs yapmıyorsa karısını aldatmışsa buna ilaveten kadının ekonomik bağımsızlığı yoksa çalışacak yaşı geçmişse evlenmeden önce çalışırken evlendikten sonra ya da çocuk yaptıktan sonra ev hanımı olmuşsa iş hayatından koparılmışsa (bu çok fazla var) kadının çocuğu varsa çalışıryorsa ve maaşı kiraya yetmeiyorsa anca bu şartlarda nafaka ödemesi yapılıyor o da erkeğin kazancına göre oranlamayla yapılıyor. Kadın çalışıyorsa çocuk yoksa ya da genç boşanıyorsa işe girip çalışabilir denilerek kadına nafaka verilmiyor.
Yani kadının nafaka için boşandığı da yalan. Nafaka için boşanacaksam ben o adamın aylık gelirinin 150-200k olması lazım ki alacağım nafaka benim hayatımı kurtarsın kaldı ki para için evlenmiş karı olsam o kadar aylık kazancı ve malı mülkü olan adamdan asla boşanmam. İstediğini s1ksin tapusu bende derim nikahı bende derim. Ama 150-200k kazanan adam sayısı çok az bu memlekette. Ben demiyorum istatistikler diyor.
Sen başörtülü müsün
Demek ki neymiş para için de evlenmek istemiyormuşuz genel olarak. Ne için evlenmeyi düşünüyoruz istiyoruz? Aileden ayrı eve çıkmak, dini veya ailevi olarak toplum olarak kimseyle çatışmadan seks yapıp zevk almak (şansın varsa o da herif erken boşalıyor, zor sertleşiyor olabilir, sabısız olabilir, seksi sadece penisle giriş çıkış olarak görüyor zannedip penis girince zevkten delireceğimize inanıyor olabilir, erkek adama yakışmaz öyle şeyler yapmaz deyip kadının isteklerini geri çeviren biri olabilir maalesef bunu yatmadan ve belli bir süre aktif seks hayatı olmadan bilmek çok zor) belki kocamızın arabası varsa ehliyet alıp onun arabasını kullanabiliriz ama ben araba için de evlenen görmedim. Çocuk için evlenilebilir. Bu çok fazla var. Ben mesela çocuk için evlenmeyi de düşünüyorum o da ağır basıyor bende. Bunlar için evleniriz. Ama yine de çoğu kadın gibi ben de boşanma ihtimalini göz önünde bulundurduğum için işsiz ve atanmamış olarak evlenmekten imtina ediyoruz. Güvenemiyoruz erkeğe. Ben de şahsen evlenirsem şu ankinden daha kötü bir hayatım olur mu korkusu da çok var.
Değilim kapanmaya baş örtüsü tesettür çarşaf gibi şeylere karşıyım ben.
Bana uzun yazılar yazmaya gerek yok ben Kadın haklarını çok fazla savundum zamanında ama toplum beni linçledi kadınlar bile o göre düşün o yüzden pek bu yazılar yazmıyorum
Ne güzel işte oda ayrı baskı
Kadınlarda şu var ben yaşayamamışım ben yapamamışım o da yapamasın yaşayamasın, benden daha açık olursa benim elimdekini de alır korkusu var. Kadının kadını baskılamasında bu sebepler var.
Oda var birde orta doğu kafası kıskançlıkta Kadın kıskançlığı çok kötü var geçenlerde gelmiş Kadın bunu yapamaz şunu yapamaz gibi laflar edip bastırıyor Kadın olmasına rağmen belki sende Kadın baskısına da maruz kalmışsın illa
Ben kadının fiziğini cinselliğini maddi bir şey elde etmesine karşıyım kadının da erkeğin de nikahsız seks yapmasına karşıyım çünkü bu kültürel bir şey böyle yetişiyorsun ve algın bu yönde oluyor. Ama durduk yerde de bunu yaşamış bir kadına sataşmadım hiç. Ben sosyal medyada bunu ballandıra ballandıra anlatan kadın görünce de kızıyorum.
Öyle yetişmiş diye yetiştiği ortama göre ayak uydurmak zorunda değil kendini geliştirebilir bu kültürü kırılabilir ot gibi yaşamamalı değil mi bak her şey seks değil belki ama orta doğu kafası il ilerleyen toplumlar bunu sorun haline getirip bunu ön planda tutmayı başarıyor
Bu yaşınıza kadar hiç Erkek arkadaşınız olmadı
Boşı boş kızlar toplatılsın
Ee sana ne bundan
İşte karşımda olsan bunu diyemezsin ama
Niyeymiş kimsin sen babam mısın cb mi
Çünkü reelde kedi gibisiniz
Kedi gibi değiliz erkeklere mesafeliyiz sizin bizi düşündüğünüz kadar sizi düşünmüyoruz maalesef takmıyoruz bile
Neden sen eşcinsel misin :d
Yoo değilim işim gücüm okulum var erkeklerle uğraşacak vaktim yok hele de yaşıtım erkeklerden bi b0k beklemiyorum hepsinin amacı belli
Anladım yaşın kaçtı nasıl bi Erkek bekliyorsun ki o göre yorum yapayım
23 yaşındayım ve ciddi ilişki dışında kimseyle konuşup muhatap olmam hiç sevgilim de olmadı zaten ama ben böyle istediğim için olmadı yoksa bende onla bunla takılmayı bilirdim
23 yaşında sen bekliyorsun zengin koca mı onlara mı kendini kaldırıyorsun bi rafa sanırım muhafazakar ailede yaşayıp türbanlı birisin
Hayır zengin koca arayışında değilim maddi durumum iyi
Muhafazakar ailede yaşamakla ne ilgisi var nice kapalılar var ne tamam biliyoruz bu benim içimden gelen bi şey kapalı olmasam da aynı düşüncede olurdum
Değilsin o halde yaşıtların bakir Kız istiyor evlilikte birde yaşadığın yer dedikoducu yer sevgili yaparsan ailene derler kafası var
Peki hangi yaş Erkekler ilgini çekiyor
Fakir
Kızlar mı fakir
Evet
Yani peki Erkekler mi fakir mi yanaşmıyor diye