Türkiye de erkek olmak daha zor.
Bizim burada hem yasalar kadını kayırıyor hem kadınlar deve kuşu misali. Uç desek, ben deveyim, gel yük yükleyelim desek ben kuşum diyorlar
Türkiye de erkek olmak daha zor.
Bizim burada hem yasalar kadını kayırıyor hem kadınlar deve kuşu misali. Uç desek, ben deveyim, gel yük yükleyelim desek ben kuşum diyorlar
En çok, kadınlar ağlar, çünkü onlar ağlamayı erkeklerden çok daha iyi başarıyorlar. Hep en mağdur onlardır.
Gerçekte, büyük umumiyetle olan ise , hayatın yükünün erkeklerin omuzunda olması, şiddete de en çok erkeklerin maruz kalması.. vs
Eşitlik konusu ise sadece bir ütopyadır. Evrende hiçbir varlık, maddi, manevi hiçbir konuda eşit değildir. Her varlığın kendisine göre zayıf ve güçlü olduğu tarafları olur. Ormanın kralı aslandır diye bilinir, ama küçücük mikroskobik bir bakteri, virüs.. vs aslanı karalı anında bitirebilir. Ve inanıyorum ki o mikroskobik varlıkların bile ciddi bir şuuru , farkındalığı var.
Cevap
3Cevap
kadın olmak çok zor bu ülkede
Namus cinayeti işleyip kocasını öldüren kadınlar iyi hal indirimi almaya başladıklarında eşit toplum olucaz. Ama şu an değiliz.
Türkiye'de eşitlik kadınların keyfine göre şekillendiriliyor. Keşke layıkıyla EŞİT olabilsek
Bu tür şeylerin cinsiyete veya ırka millete indirgenmesi ne karşıyım bir taraf hep yutuyur ya da hep susuyor bence
allah kadını eksik yaratmış o yüzden ağır yük taşıyamıyorlar fiziksel olarak güçlü olsalar yük yüklerler sen merak etme
Türkiye'de kadın olmak da erkek olmak da zor.
Türkiye'de bir kadın bir de ağaç olmak çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?