Eşit toplumlarda kadin olmak mi daha zor erkek olmak mi?

Türkiye de erkek olmak daha zor.

Bizim burada hem yasalar kadını kayırıyor hem kadınlar deve kuşu misali. Uç desek, ben deveyim, gel yük yükleyelim desek ben kuşum diyorlar

Eşit toplumlarda kadin olmak mi daha zor erkek olmak mi?
Cevapla