Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar mağdurun olduğu bu kadar yolsuz aç insanın olduğu bir ülkede kimse bana Müslümanlıktan bahsetmesin nokta
Güncellemeler
+1 yıl
Bu ülkede Müslümanlıktan bahseden öyle tipler var ki onlarla Müslüman olacağıma elin 7 kat Cavuru ile hristiyan falan olmak isterim öyle bir Dinden soğuturlar adamı…Bence herkesin Müslümanlıktan bahsetmesi de yasaklanmalı…
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sorun şu ki, tv ile sosyal medya ile müslümanlık elden gidiyor gençler amerika ve ingilizlere özeniyor onların kanlı geçmişlerinden asla haberiniz yok.
Ben onu bunu bilmem trafikte bir tartışma ölümle bitebiliyorsa komşu kız yıllarca arama beklerken 27 yaşına gelmiş ve hala öğretmen olamamışsa bir genç evlenmek ve ev araba almak için bir ömür çalışmak zorundaysa böyle ülkede Müslümanlık sadece ağızlarda dolaşan bir sakız bence
Trafikteki tartışmalar amerika ve ingiltere de ölümle bitebiliyor
Onlar evlenmiyor sevgili hayatı yaşıyor
Ev almak için çmür boyu çalışıyorlar ama ev çocuklarına kalmıyor yarısını devlet alıyor
En azından ben Müslümanım diye geçinmiyorlar doğruya doğru burada ne oluyor ben Müslümanım diyenler sadece Domuz yemiyor onun dışında her haltı yiyiyorlar birbirine anlayış bitmiş Camiye girdim 2bin değerinde ki ayakkabımı almış adam aynı numaralar 50 lira etmeyen kendi ayakkabısını koyup gitmiş bana yetki verseler bir kaç önemli yer dışında tüm kutsal yerleri yerle yeksan ederim ben bu ülkede sadece 10 bin de 1 Müslüman olduğunu düşünüyorum insanların birbirine bir gülümsemesi bile kalmamış tevazu anlayış hiç biri yok böyle Müslümanlık yerin sinine batsın ben Müslümanım diyenler sadece gösteriş ve hava atmak için diyor
Tekrar diyorum bu ülkeden Müslümanlık ve Dini değerlerin acilen kalkması lazım en azından Münafıklar elenmiş olur ben din adamıyım deyip her haltı yemezler kesinlikle böyle güzellikleri haketmiyoruz bence Dini kirletiyoruz o yüzden başa geçsem bunu yapardım ben şahsen
Müslüman değiller ondan. Yılbaşı kutlayan müslüman mı olur
Dini olan her şeyi kaldırırdım Camiye girişi ücretli yapardım hırsız arsız katil binbir çeşit insan girememeli ben az önce bir küçük çocuğa tecavüz etmiş ya da birinin kandırıp parası yemiş insanla aynı safta olmak istemiyorum camide yanımda başlarım öyle işe şarap içip gelen bile vardır Allah bilir
Abartıyorsun
Din vs tüm dini değerler bu ülkeden kalkmalı nokta çok az bir kesim var onların kalbinden kaldıramazsın zaten…Birinin ağzında dini kelimeler duyduğumda bile fıtyırıyorum artık çünkü bu ülkede bir elin parmağı kadar gerçek Müslüman var kalanı iki yüzlü bari tek yüzleri olsun da kim neymiş tanıyalım
Bu arada hiçte abarttığımı düşünmüyorum bu kadar mağdurun olduğu baştakiler her şeyi götürdüğü tabi fırsatçılarında inançlı bir ülke olmaz…Araba ticaretin de herkes birbirine külah giydirmeye paraları götürmeye çalıştı bu ülke de sorsan ama ben Müslümanım pabucumun Müslümanı
Müslümanlıkla alakası yok işte müslüman olsalar mert olurlardı
Müslümanlık zaten bunların oyuncağı olduğu için diyorum ya kaldırılsın…Gerçek Müslümanlar zaten işi bilir…Yahu dilenci kadın bile Müslümanlıktan prim yapıyor ya ben boşuna mı sıkıldım diyorum…Birde geçen kasının birine simit verdim yandaki dilenciyi gösterip ona ver o yesin dedi oda almadı beğenmedi sonra 10 TL verdim beğenmedi 50 lira 100 lira istiyor anormal şeyler bir Müslüman dilenci için…
Yani ben diyorum ki bu kadar Cami İbadet yerleri hiç bir işe yaramıyor kimseyi düzeltmiyor put gibi duruyor oldukları yerde biz dinden ne anlarız hepsi yıkılsın çünkü boşa yer işgal ediyor…Yabancılar bile elin cavurları bile inan bizden daha Müslüman bizim neyimize boş ver bir Güleryüz bir hoşgörü mevcut onlarda bile sokakta herkesin çehre beş karış geçen dikkatimi çekti kimsenin kimseye tahammülü kalmamış
Söylemek istemezdim sizi de umutsuzluğa sürüklemek ama maalesef gerçekler acı işallah değişir ve düzelir diyelim