İslamiyet sözde peygamberi Muhammedin gelinine nasıl göz koyduğunu anlatan çok güzel bir video
Türkiye İslam dininden hızla çıkıyor ne düşünüyorsunuz?
İslamiyet sözde peygamberi Muhammedin gelinine nasıl göz koyduğunu anlatan çok güzel bir video
Bence gayet umut verici. İnsanlar kuranın Türkçesini, İslam tarihini okudukça uyanıyor ve gözleri açılıyor.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyor insanlar islam dinini iyice sağlam kaynaklardan araştırıp dinini yaşayan iki cihanda mutludur kurtuluştadır arap ülkeleri de islamı hakkıyla yaşamıyor onlara müslüman demek için bin şahit lazım senin gibi zavallılar gözleri açılıyor diyor
Asıl onlar Müslüman gerçek. Sen hayatında kaç kere kuran okudun ki laf ediyorsun.
Senin gibilerle tartışmak için yazmadım fikrim bu ayrıca beni ne kadar tanıyorsun ki kuranı okudun mu diyorsun işine bak hadi
Zavallısınız başka bir şey değil. Sen körü körüne Arapça oku cumaya git sonra sevap point kap a-kilsiz bas
Araplar Müslüman değilmiş asıl senin gibi soytarılar değil.. adamlar ana dilinde kuran okuyor senin gibi rivayet dinlemiyor.
Cahillerle tartışmıyorum naş
Uyanış başladı o yüzden korkuyorlar
Sitede bile var seni bulurum yok ederim diyen mücahitler ne komedi.
Kendi içlerindeki yaşanan pisliği görmüyorlar
Dur bakalım soruya ne zaman damlayacaklar.
Damlayamazlar çünkü basit bir kaç sorudan sonra kaçıyorlar
Yaşanmış ilişki aldatma hikayeleri anlat keyifle okuyarak gelir yazarlar. Bu tür sorular ise delirtiyor onları.
Çünkü zekaları kıt ve onlara söylenenlere körü körüne inanıyorlar
En iyi görüş için teşekkürler.
Önemli değil. Dün birisi beni bulacağını söyledi bakalım artık. Sebep kuranu Türkçe okuyun demek
Hepsi karachiller neye inandıklarını nile bilmiyorlar.
Cevap
3Cevap
Zaten olması gereken bu bence
Devletin dini olmaz, bireylerin olur. İsteyen istediğine inanabilir hiç problem yok. Ama Allah, peygamber diyerek insanları kandırmak, din uzerinden ticaret yapmak çok ahmakca. Bu İslam'a bir hakaret.
Türkiye'de yaşanan tatlı su Müslümanlıgi. Gerçek islami yaşayan araplar, Pakistan, Bangladeş, Endonezya gibi ülkeler.
Aksine baktiginda avrupada islam hizla yayiliyo ama biz sadece basinin gostermek istediklerini goruyoruz..
Avrupa islama gecti demedim. d avrupada islam hizla yayiliyo dedim :)) benim neden masalım olsun haberleri okudugunda papazlardan rahiplerden islama geçen kisiler var yeni hemde gecen senelerin haberleri degil. İstanbul'a gelip musluman olan cok yahudiler var. Ama basin neyi gosterirse biz onu goruyoruz. Neyi ogrenmemizi isterlerse onu gosteriyolar olabilir ama bu durumu degistirmiyo. Islam virüsü demissin saygı duymanı beklerim senin dinin sana benim dinim bana. Sadece zaman :))
Imamlqrdan hafuzlardan Hristiyan olan var ne yapacaz şimdi. Hatta Turkiyede bile rahiplerin çoğu önceden islamdan geçen insanlar. Ne yapacaz şimdi?
Ben örnek verdim teşbihte kusur olmaz bu islamın azaldığını göstermez ki. Ama avrupada da islamın yayıldığı bir gerçek. Sadece gözler önünde değil ama var. Müslüman olmayabilirsin ama islam yayılsa bile senin fikrin değişmeyecegi icin sorun yok bence
Ne olmuş Turkiyede de dünyada da Hristiyanlık artıyor yayılıyor.
Ayrıca sis dininizii bile okumayan kitabınızı Türkçe bile okumayan kisilersiniz
Yani mesele Kuranı kerimin Türkçe olmaması mı? Güldürme Arapça değilde ingilizce ya da fransızca ya da türkçe yazılmış olsa bu sefer de neden arapça degilde böyle yazıldı dersiniz. d sizin işiniz muhalif olmak ögrenmek degil. Bir de okumayan kişisiniz derken çok şükür okurumda dinlerimde ama türkçeye çevrildiği için tam çevrilmez hiç bir zaman bu translate gibidir ingilizceden türkçeye çevirdiği için tam manasıyla çevrilmez bilmek gerekir o yüzden daha çok dinlerim. Anlamaya çalışırım önyargı yapmam aynısını sana da tavsiye ederim. Türkiyede ateistliğin ya da deistligin artmasının sebebi ise aileden kalan bir sorundur. Eğer ki aile doğru bir şekilde egitim vermezse z kuşagı adı altında gençler ateistim diyerek popüler kültüre ayak uydurmaya çalışır oda büyüklerin hatasıdır doğrudur. Laiklik ya da islam terimleri bile yıl olmuş 2022 de bile daha tam kavranmamışsa buda normaldir
Ey Müslümler!
-Kabe uzaydan görünmüyor,
-Ezan sesi uzaydan duyulmuyor,
-Ay ikiye yarılmamıştır,
-Neil Armstrong Müslüman olmamıştır,
-Burak isimli at uzaya çıkmamıştır
-Dünya düz değildir,
-Kabe'de olağanüstü bir enerji yoktur (normal kare bina)
-Zemzem suyu şifalı değil bilakis arsenik içerdiğinden zararlı
-Şeytan taşlama diye bir şey yoktur
-Sağ el sol elden hayırlı değildir ikisi de aynıdır normal el
-Bütün kutsal kitaplarda yer alan anlatılar birbirinin aynıdır.
-Evliya diye bir şey yoktur tamamı sırtınızdan geçinen uyanıklardır,
-Deve sidiği şifalı değildir,
-Kadir gecesi günah sıfırlama diye bir uygulama yoktur,
-Cumaya gitmeyince dinden çıkılmaz,
-Domuz eti yiyince kıskançlık geçmez,
-Cami Allahın evi değildir onun eve ihtiyacı yoktur.
-Türkler koşa koşa Müslüman olmamıştır, zorla olmuştur,
-İslam ile Tengri hiç benzemez
-Türkler İslam ile şereflenmedi.
-Hükümdar Allah'ın yeryüzündeki gölgesi değildir; tersine normal bir insandır,
-
Neden ana dilde okumaya karşı olayım. Tesfiriyle beraber oku başka yerlere çekilmeden gerçek manasıyla okudugunda anlıyosun zaten ama ana dili dersen arapça olur ana dili arapçadır çünkü bahsettigin kuranda zaten oku ayetiyle başlar yani kitap böyle derken ben neyden korkayım asıl siz korkuyorsunuz ki islam arttıkça sen ve senin gibiler eskisi gibi olamayacak. Şimdilik dedigim gibi senin dinin sana benim dinim bana
Evet çok korkuyoruz ya :))) bilim sanat hersey sizde ne yapacaz siz çoğaldıkça
Bilim deme yanarsın.. senin avrupa dedigin ülkelerden daha ilerideydik biz çaldıkları şeyler de bizden alıntılar newton yer çekimi yasası. Ondan önce reyhan el biruni bulmustur. Ömmer hayyam üçgeni daha sonra yine pascal ücgeni olmuştur. Yine yıllar önce dünyanın yarı çapını yarım milimle kaçıran Reyhan el birunidir. Tıpta ise akşemsedsin mikrobu bulan ilk alim biz avrupayı dötümüzle döverdik temizligi de bizden ögrendiler tuvalet egitimini de yani avrupa hiç bir zaman önde degildi. Tarihi iyi bilmek gerek. şu an 1980 lere kadar medeniyet denilen isviçrede insanat bahçeleri vardı begendigin toplum bu kendi refahları icin baska milletleri sömürüp medeniyetiz mutluyuz yüzleri takınıp masum rolü oynarlar. Islam da dedigin gibi maalesef azalmıyo istesende olmuyo :)))))
Bilimde sanatta geri kalma sebebiniz biz bulduk onlar çaldı diyerek kabiliyetsiz, beceriksiz olduğunuzu gösteriyorsun. Canını sıkma uçan evliyalar var sizinde. Sizin hakkinizdan İsrail tek başına geliyor. 3 milyar bile olsaniz 7 milyonluk İsrail ananızın üstünden geçer gibi üzerinizden geçiyor. Sende girme böyle mevzulara acı acı yanarsın
Yoo osmanlı isteseydi ele geçirdiği her yeri katledeler kellelerini alır asimile ederdi bu en başından beri yapilirdi atilla bile yapmamış osmanlı neden yapsın osmanlıda iltizam hoşgörü vardi biz yapmadik cok sukur ki yapmadik biz onlar gibi olmadik olmayiz. Israil tek basina geliyo dedigin ne yapti israil? . d yine guldurme acı acı yanmıyorum. Tarihimle gurur duyuyorum ben sana gercek tarihlerden bahsediyorum. Dayak yemedik ama çok dayak attık israilde bilir avrupada tarihimiz belli şanımız belli bence senin acın var ki hala islamin yayıldıgını bilmen gercekleri duydukca kopurmen bundan kaynaklı. Onlar çaldı onlar biz yaptık gösterdi biz sustuk gercegi biliyoruz yetmez mi bagirmamiza cagirmamiza gerek yok ama gerçekler bakidir taklitler aslını yüceltir. Benim tarihim zaten öyle. d
Bakalım zaman görücez sadece bekleyelim
Zavallı mı. d bu bile yeter bence...
İsteyen çıkar istegen girer dinde zorlama yok elhamdulillah muslumanim ve çocuklarımı da bu ahlak üzere yetiştiriyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?