Çaresiz kalınca ne yapıyorsunuz?

Zindan gibi bir evliliğe hapsolmuşsanız ne yaparsınız? 2 çocuk var, hep boşanmak istedim, çocukları mecbur kalıp yaptım ama 1 günüm mutlu değildi zaten akraba. Boşanmam imkansız, böyle bir durumda kabullenmek mi gerekiyor? Boşanırsam çocukları elimden alır en büyük engel bu zaten, psikiyatriye gitmiştim, ilaç kullanmıştım. Sizce kabullenmeli miyim?

Çaresiz kalınca ne yapıyorsunuz?
Cevapla