Çaresiz olduğunuz zaman ne yaparsınız?

Arkadaşlar 22 yaşındayım boyumdan büyük borcum var yıllarca çalışsam ödeyemem. Ne dertleşeceğim bi ailem ne de arkadaşım var. Sanki yolun sonuna gelmiş gibiyim yapıcak hicbir şeyim yok
:(( Eminim sizin de olmustur böyle çaresiz hissettiğiniz zamanlar o zaman ne yapıyorsunuz nasil hayata dönüyorsunuz tavsiye verin biraz. Her seyi dramatize eden biri değilim ama sırf bu rahatlığım yüzünden düştüm bu hallere simdi hic umudum kalmadı ay bide bugün doğum günüm millet böyle özel günlerini onlarca arkadaşıyla kahkahalarla kutlarken benim burada size sorduğum soruya bakın mahvolmuşum ben
Çaresiz olduğunuz zaman ne yaparsınız?
Cevapla