İstanbuldan zevk alamıyorum artık, niye böyle oldu ya ☹️?

o kadar çok sevdiğim şehir, hele de bizim Anadolu yakası, son yıllarda o kadar şehir kültürünü bilmeyen insanlarla doldu taştı ki, dış şehirlerden filan gelenler özellikle, ne bileyim öğrenci kitleleri filan çok değiştirdi sanki benim sevdiğim şehri,, yani artık tanıyamıyorum o ayrı konu, ama bunun dışında da bir sorun var nedense artık tatmin etmiyor hiçbir şey beni.. Böyle hisseden kaç kişiyiz?

Güncellemeler
+1 yıl
Of şu kategori ne alaka
Güncellemeler
+1 yıl
hayır bir de ben dibine kadar yaşamış biriyim. gezmediğim pek az noktası vardır, yemeyi içmeyi, tiyatroyu sinemayı, dışarda vakit geçirmeleri vs de çok severim... buna rağmen bir soğuma hissediyorum her şeyden bu şehirdeyken
İstanbuldan zevk alamıyorum artık, niye böyle oldu ya ☹️?
Cevapla