Güncellemeler
+1 yıl
yalnız olmadığımı görmek de güzel.
Evde oturunca şehrin benim için değerli noktalarını çok özlüyorum. Fakat dışarı çıkmak istemiyorum çünkü benim özeldiğim ortam 10/15 sene eskide kaldı sanırım. Ve dışarı çıkınca biliyorsunuz işte her yer arap..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
gayet haklısın. iyice ayağımı kestim ben de. bı otobüse biniyoruz fethe mi gidiyoruz belli değil. artık her şey onlara hitap ediyor
maalesef ☹️
yavaş yavaş gidicez sanırım
:) sanırım çoğumuz sen gibiyiz. zaten haftasonu gezmek mümkün değil. artık yabancıyız sanki şehirde.
nereleri gezmek istiyorsun?
haklısın sanırım. en az arap bulunan yer kadıköy mesela ama oranın da tadı çok kaçtı. burası da ülke içinden ama farklı kitlelerle doldu.
evet geçen bende bir tur attım ama gezmek pek mümkün değil. varpurlar bile dolu. gidelim bu şehirden :)
ben gitmeden özlüyorum yalnız 😀
Hayrıma seni gezdirivereyim bari :)
Hehe evet heryer arap falan ama sen neresindesin istanbulun? Ayrıca 10 15 sene önce gerçekten çok iyiydik...
anadolu yakasındaym ama iki yakada da değerli yerler var benim için
Taksimin eski halini inan çok özledim aynı şekilde anadolu yakasıda arap doldu
pandemi sürecinde sevdiğim bazı mekanlar kapandı. başka şehirlerden ordan burdan gelenlerin açtığı mekanlar var şimdi. içimden bile gelmiyor o sokaklardan geçmek. gözümün önünde koskoaca şehrin kültürü insanıyla birlikte değişti. üsküdar bile eskiden böyle değildi. O çok sevdiğim yürüyüş yolu salacak sahilinde şimdi yürümek, kendi bir arap ülkesindeymşsin gibi hissettiryor ☹️
kendimi
İnanır mısın Üsküdara falan hiç gitmiyorum artık. Baya kötü durumda İstanbul
inanırım ki ben de aynı moddayım. bu yüzden özlüyorum. ve cidden üzülüyorum.
Sabredicez sonra bazı şeyleri değiştireceğiz umarım
Dışarı çıkasın gelmiyor ama evde de sıkılıyorum
akşam 8-9'dan sonra çıkabilirsin kalabalık azalıyo bide araplar evlerine erken dağılıyo
gülümsettin bu yorumunla 🙂 artık onların dışarı mekanizmasnı da çözmüşsün :dd
neden böyleler bilmiyorum ama bir yerde erken gelip satlerce kalıyorlar sonradan evlerine dağılıyolar :d bide kadıköy ilçelerinde pek arap yok bu bakımdan güzel :D
Caddebostan sahilinde denize atkayan arap irekeklerni görmedn galiba :dd
hiç görmedim 😮 daha 2 gün önce caddebostandaydım :d onlar genelde çingene oluyo
arapça konuşyorlar ama 🙄
lanet olsun onlara 🤬 akşam sahile inesim kaçtı :/
ahaha belki ben şansızımışm bana denk gelmişlerdi 😂😂 in in en azından denize doğru çevirirsn kafanı hep 😀
bana çingeneler dışında denk gelen olmamıştı😂 8 den sonra alır bisikleti inerim denize karşı oturmak hoşuma gidiyo
Kaç yaşındasın🤣
28. ne alaka
10-15 sene önce demişsinde
evet, sen çok küçüksün galiba
22 yim
kötü döneme düşdünüz maalesef