İstanbul'da otururak İstanbul'u özlemeyi nasıl başarıyorum🙄?

Evde oturunca şehrin benim için değerli noktalarını çok özlüyorum. Fakat dışarı çıkmak istemiyorum çünkü benim özeldiğim ortam 10/15 sene eskide kaldı sanırım. Ve dışarı çıkınca biliyorsunuz işte her yer arap..

Güncellemeler
+1 yıl
yalnız olmadığımı görmek de güzel.
İstanbul'da otururak İstanbul'u özlemeyi nasıl başarıyorum🙄?
Cevapla