Giderken çöpünü attıran akraba hakkında ne düşünürsünüz?

Arkadaşlar dün yengeme gittik dayımın daveti üzerine. Giderken boş da gitmedik kardeşimle beraber. Neyse biz evden çıkarken çöpleri atar misiniz diye çıktı bir süre çöp bulmaya falan başladı neyse toparladı getirdi koydu ben tabi almadım ilk. Bana kalsa hiç almadan gidecektim kardeşim aldı attık. Şimdi bunu daha önce de yapmıştı. Yani bu çok ayıp Bi durum değil mi kasıtlı mi yapıyor sizce? Genel olarak misafirden hoşlanan biri değildir. Nasıl ders verebilirim yaşı benden 13 yaş büyük olan bu insana? Eğitimli de biri..

Giderken çöpünü attıran akraba hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla