Etrafınızdan biri ismini beğenmediğini artık soyismini kullanacağını ve öyle hitap etmenizi istese ne düşünürsünüz?

İsmim pek hoşuma gitmiyor ideolojim gereği arapça isim olması da canımı sıkıyor soyismim ise Türk Kökenli az kişi de bulunan bir isim aslında onu kullanmak istiyorum ama insanlara daha önce bundan bahsetmedim bir arkadaşınız veya tanıdığınız size bunu söylese ne düşünürdünüz

Etrafınızdan biri ismini beğenmediğini artık soyismini kullanacağını ve öyle hitap etmenizi istese ne düşünürsünüz?
Cevapla