Sizce o kızdan helallik almam gerekir mi, almasam olur mu?

Bir süredir gittiğim bir mutlu masaj salonu vardı ve orada çalışan masözlerden birini çok beğenip birkaç kez onun için gitmiştim. Yaklaşık ay önce bir dahaki gidişimde ona " Bu işi kendi isteğinle mi yapıyorsun? " dedim, o da " Hayır, kim isteyerek yapar ki bu işi? " dedi ve sonrasında sanki yüzü düştü. Öyle olunca onun haline üzüldüm ve seansı zor bitirdim. Normalde oraya gittikten sonra kendimi müthiş iyi hissederdim, ama kızın o halini görünce içim acıdı ve o günün akşamında çok üzgündüm, hatta sonraki günlerde de aklıma her geldiğinde hüngür hüngür ağladım. Aslında bir daha öyle yerlere gitmeyi düşünmüyordum, ama bir yandan da o kızın birçok kişiye göstermediği yüzünü bana göstermesi beni çok etkiledi ve o yüzden onunla arkadaş olmak, konuşmak için ilerleyen günlerde de gitmeye devam ettim. 3 hafta boyunca gittikten sonraki seansta bana " Ücret 1,000 TL oldu " dedi, ama önceki seanslarda 800 TL aldığı için üstümde sadece 800 TL vardı ve ona da öyle söyleyip " O halde bugün gideyim " deyip çıkmak istedim, ama o " Neyse, bugün böyle olsun " diyerek 800 TL aldı; ama önceki seanslarda sürekli güleryüzlüyken o seansta çok donuk bir yüz ifadesi vardı ve çıkarken bana " Görüşürüz " derken o seansın sonunda hiçbir şey demeden çıkıp gitti. Öyle olunca ben de ücreti biraz eksik verdim diye parama göre muamele yaptığını düşünüp istemeden de olsa içimden " Ben onun için ağladım, dua ettim. Onun bana yaptığına bak. A. k. o. spusu " dedim, ama sonrasında çok pişman oldum. Şu anda da ondan helallik almak istiyorum, ama bir daha oraya gidip boş yere 1,000 TL seans ücreti vermek istemiyorum.
Sizce o kızdan helallik almam gerekir mi, almasam olur mu?
Cevapla